Η φετινή σεζόν ολοκληρώθηκε, και μαζί με το πέσιμο της αυλαίας, ήρθαν στην επιφάνεια κι ορισμένα στατιστικά στοιχεία για τους οδηγούς που απάρτισαν το φετινό grid. Αυτά είναι τα 10 πιο αξιοσημείωτα – ή και τα πιο ενδεικτικά για τη χρονιά που είχε ο καθένας…
Ο Βρετανός στέφθηκε για πέμπτη φορά πρωταθλητής, αλλά και για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά πήρε τις περισσότερες νίκες (11 φέτος). Μάλιστα, συμπλήρωσε και τους περισσότερους γύρους, φτάνοντας του 1200.
Ο Φινλανδός είχε μία πολύ κακή χρονιά φέτος, και αυτό φαίνεται κι από το γεγονός ότι, εκ των πρώτων έξι οδηγών (των τριών κορυφαίων ομάδων, δηλαδή), τερμάτισε 6ος τις περισσότερες φορές (7).
Το 2018 θα μπορούσε να είναι η χρονιά του Vettel, όμως κάτι τέτοιο δεν συνέβη, και σε αυτό οφείλεται εν πολλοίς και το γεγονός ότι ενεπλάκη σε αρκετά συμβάντα στους πρώτους γύρους. Αυτό μεταφράζεται σε 34 χαμένες θέσεις μέσα στη διάρκεια της σεζόν – τις περισσότερες από κάθε άλλο οδηγό. Μάλιστα, ήρθε 6ος πέντε φορές.
Η σταθερότητα και η ταχύτητα του ‘Iceman’ φάνηκε απόλυτα από το γεγονός ότι μπήκε στο Q3 και στους 21 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, συνεχίζοντας και το σερί των 51 εμφανίσεων στην τελική δεκάδα των κατατακτήριων, που κρατά από την Ουγγαρία το 2016.
Η αξιοπιστία δεν ήταν το δυνατό σημείο της φετινής χρονιάς για τον Ricciardo, που έχει δύο αρνητικά ρεκόρ: μέτρησε τις περισσότερες εγκαταλείψεις (6), αλλά και τις περισσότερες θέσεις ποινής εξαιτίας αλλαγών στη μονάδα ισχύος του.
Ο άνθρωπος που ανεβαίνει στο βάθρο χωρίς κανείς να το πάρει είδηση, συνέχισε την… παράδοση και το 2018. Ο Μεξικανός έγινε ο μοναδικός οδηγός που βρέθηκε στην τριάδα των νικητών και δεν ήταν για λογαριασμό της Mercedes, της Red Bull ή της Ferrari.
Παρά το γεγονός ότι ο teammate του, Nico Hulkenberg, μετρά τους περισσότερους τερματισμούς στην 7η θέση, ο Sainz κατάφερε να βρεθεί (έστω και μόλις 8 γύρους) στην 3η θέση, στη Γαλλία.
Παρόμοιο «ρεκόρ» με τον Ricciardo έχει ο Hartley, που πήρε τις περισσότερες ποινές από κάθε άλλο οδηγό (11), με μόλις τρεις να αφορούν παραβίαση αγωνιστικών κανονισμών.
Ο Ισπανός κατάφερε να έχει το ακριβώς αντίθετο ρεκόρ από αυτό του Hamilton, αφού σημείωσε τους λιγότερους γύρους από κάθε άλλο οδηγό, με 931.
Για rookie, ο Leclerc ήταν ιδιαίτερα «φρόνιμος», αφού μέσα σε 21 αγωνιστικά τριήμερα, δεν τιμωρήθηκε ούτε μία φορά για αγωνιστικό παράπτωμα.
Πηγή: racefans.net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify