Το totalf1.info σας μεταφέρει τις δηλώσεις των οδηγών που έγιναν πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου στην πίστα Gilles Villeneuve!
Sebastian Vettel: «Το Montreal είναι μία υπέροχη πόλη, με πάντα φανταστική ατμόσφαιρα. Η πίστα βρίσκεται σε ένα νησί στον ποταμό του Αγίου Λαυρεντίου κι αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τους οδηγούς. Όπως και στο Albert Park στην Αυστραλία, η αγωνιστική διαδρομή αποτελείται από δημόσιους δρόμους, πράγμα που φθείρει σημαντικά τα ελαστικά. Έντονη είναι η καταπόνηση και των φρένων, πράγμα που μπορεί να μας προκαλέσει πονοκεφάλους. Πέρυσι ο αγώνας κράτησε πολλές ώρες λόγω της έντονης βροχόπτωσης αλλά είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για να φιλοξενούνται αγώνες».
Mark Webber: «Το Grand Prix του Montreal είναι ανάμεσα στα πέντε καλύτερα της χρονιάς. Είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό σιρκουί που πάντα φιλοξενεί ενδιαφέροντες αγώνες – όπως και πέρυσι. Πρόκειται για μία αγωνιστική διαδρομή χαμηλών επιπέδων κάθετης δύναμης, με μεγάλες ευθείες και υψηλή τελική ταχύτητα. Θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα αλλά πιστεύω πως το μονοθέσιο μας θα αποδίδει καλά εδώ. Λατρεύω την οδήγηση σε αυτή τη διαδρομή, είναι σαν σιρκουί πόλης και ανυπομονώ να βγούμε στην πίστα».
Jenson Button: «Προφανώς, η επιστροφή στο Μόντρεαλ θα είναι μια εξαιρετικά υπερήφανη και ευτυχισμένη στιγμή για μένα. Η νίκη μου εκεί πέρυσι ήταν μια από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις, όπου τα πάντα έρχονται σωστά. Είναι ακόμα δύσκολο να πιστέψω ότι ενώ ήμουν στην τελευταία θέση για πάνω απ το μισό του αγώνα, κατάφερα να πάρω την νίκη στον τελευταίο γύρο. Οι αναμνήσεις από την νίκη θα είναι πάντα μαζί μου. Το Μόντρεαλ είναι πάντα ένας αγώνας που ανυπομονώ να τρέξω ούτως ή άλλως. Η πόλη είναι πολύ όμορφη, οι άνθρωποι είναι φιλικοί και φιλόξενοι και ιδιαίτερα οι οπαδοί είναι απίστευτα παθιασμένοι. Είναι το τέλειο μέρος για ένα αγώνα και αισθάνομαι ενθουσιασμό κυριολεκτικά με το που κατέβω από το αεροπλάνο. Αυτό το Σαββατοκύριακο, πρόκειται να είναι σημαντικό καθώς πρέπει να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο στις κατατακτήριες δοκιμές. Στους τελευταίους δύο αγώνες, δεν τα πήγα καλά στο Q2, άρα ότι ρυθμό αγώνα και αν έχω, αυτός καταστρέφεται την Κυριακή το απόγευμα, καθώς ο ανταγωνισμός είναι τόσο κοντά αυτή την στιγμή. Ο στόχος μου για το Σαββατοκύριακο είναι να έχω μια ισχυρότερη επίδοση στις κατατακτήριες και να είμαι σε θέση να χτίσει πάνω σε αυτή για τον αγώνα».
Lewis Hamilton: «Η φετινή είναι μια μοναδική σεζόν, όπου κάθε αγώνας προσφέρει νέες προκλήσεις και διαφορετικά αποτελέσματα. Ακόμα κι αν τα πολλά πράγματα δεν έχουν πάει καλά για μας, είμαι βέβαιος ότι εγώ και η ομάδα κάνουμε ότι μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε στην καλύτερη δυνατή θέση για τη νίκη κάθε σαββατοκύριακο. Ξέρω ότι τα αποτελέσματα που όλοι θέλουμε σύντομα θα έρθουν. Κάνω ότι μπορώ για πάρω κάθε διαθέσιμο δέκατο από το αυτοκίνητο, και ξέρω ότι τα παιδιά στην πίστα και οι άνθρωποι πίσω στο Woking κάνουν ότι μπορούν για να μου δώσουν ένα αυτοκίνητο που είναι αντάξιο της νίκης. Είμαστε ακόμα πολύ κοντά στο κυνήγι για αυτό το παγκόσμιο πρωτάθλημα και ανυπομονώ για τον αγώνα στο Μόντρεαλ, ο οποίος είναι ένας από τους αγαπημένους μου αγώνες της σεζόν. Οι αντιθέσεις μεταξύ του Μονακό και του Μόντρεαλ δεν θα μπορούσαν να είναι μεγαλύτερες. Αν και είναι και οι δύο αγώνες, που λαμβάνουν μέρος στη μέση μιας πόλης, οι πίστες είναι πολύ διαφορετικές και η καθεμία έχει τη δική της μοναδική προσωπικότητα. Το Circuit Gilles Villeneuve είναι μία φανταστική πίστα, πολύ γρήγορη σε μερικά μέρη της, πράγμα που σημαίνει ότι απαιτεί λεπτότητα και ακρίβεια, αλλά μπορείς επίσης να καταλήξεις να μάχεσαι ρόδα με ρόδα με πάνω από 200 μίλια/ώρα, η οποία είναι μια απίστευτη αίσθηση. Ωστόσο, πρέπει να έχεις ένα αυτοκίνητο με αξιοπρεπή πρόσφυση σε στροφές χαμηλής ταχύτητας – όλες αυτές οι μεγάλες στροφές προηγούνται από μια σφιχτή φουρκέτα, έτσι είναι σημαντικό να μπορείς να πάρεις αποτελεσματικά την δύναμη του αυτοκινήτου για ένα καλό γύρο. Με το KERS και το DRS, θα είναι ένα συναρπαστικό Grand Prix αν και είμαι περίεργος που γυρνάμε σε μια μόνο ζώνη DRS μετά την διπλή ζώνη πέρυσι. Στα χαρτιά, νομίζω ότι το αυτοκίνητό μας θα είναι καλά προσαρμοσμένο στο συνδυασμό. Δείξαμε στην Ισπανία ότι είμαστε πολύ καλοί στις γρήγορες στροφές, καθώς επίσης και στο τελευταίο τομέα, που είναι αργός και πιο τεχνικός. Φυσικά, είναι ακόμα δύσκολο να προβλεφθεί με ακρίβεια το αποτέλεσμα, γι αυτό θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε ένα καθαρό σαββατοκύριακο από ατυχήματα, όπου θα μπορέσω να σκοράρω αρκετούς βαθμούς για την συνέχεια του παγκόσμιου πρωταθλήματος».
Mercedes AMG Petronas F1 Team
Michael Schumacher: «Το Καναδικό Grand Prix έχει υπέροχη ατμόσφαιρα και στην πίστα και στην πόλη. Οι Καναδοί οπαδοί κάνουν το όλο το σαββατοκύριακο μια πραγματική γιορτή και για εμάς τους οδηγούς, είναι ωραίο να αισθανόμαστε το πάθος τους για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτό μας δίνει μια φυσική ώθηση και θα ήταν υπέροχο να τους δώσει ακόμη περισσότερους λόγους να γιορτάσουν το τέλος του Σαββατοκύριακου. Ο αγώνας στο Μόντρεαλ είναι συνήθως γεμάτο δράση, όπως είδαμε πέρυσι. Τα χαρακτηριστικά της πίστα θα πρέπει να μας ταιριάζουν, και σκοπεύουμε να κάνουμε το αυτοκίνητό μας να αποδίδει καλά εκεί. Όπως είπα: ένα ταξίδι στο Montreal πάντα αξίζει τον κόπο. Και ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να κάνουμε το ταξίδι μας φέτος ιδιαίτερα πετυχημένο».
Nico Rosberg: «Η πίστα Ζιλ Βιλνέβ του Μόντρεαλ είναι μια τρομερή διαδρομή, και πραγματικά ανυπομονούμε για την επίσκεψή μας εκεί. Με χαμηλή αεροδυναμική πίεση και αργές στροφές του, σαν Μόντσα, η πίστα θα πρέπει να ταιριάζει στο αυτοκίνητό μας. Έχουμε κάνει καλή πρόοδο κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, και αυτό ήταν σαφές από την απόδοση μας στο Μονακό. Έτσι, είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να κάνουμε άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός στον Καναδά και να έχουμε ένα επιτυχημένο Σαββατοκύριακο. Οι οπαδοί είναι πάντα φανταστικοί σε αυτό τον αγώνα μετατρέπουν την πόλη σε ένα καρναβάλι για το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Ο Gilles Villeneuve ήταν ένας πολύ καλός φίλος και αντίπαλος του πατέρα μου, που επίσης κάνει αυτό το Σαββατοκύριακο πολύ ιδιαίτερο. Δεν μπορώ να περιμένω να πάμε εκεί».
Sahara Force India F1 Team
Paul di Resta:
Paul, τερμάτισες έβδομος στον τελευταίο αγώνα, οι πρώτοι σου βαθμοί στο Monaco. Γενικά ένα εξαιρετικό σαββατοκύριακο…
«Νομίζω ότι ήταν άλλο ένα Σαββατοκύριακο όπου μεγιστοποιήσαμε τα πράγματα ως ομάδα. Λαμβάνοντας υπόψη τα θέματα που είχαμε στις κατατακτήριες δοκιμές, ένιωσα πολύ πιο χαρούμενος με την ισορροπία κατά τη διάρκεια του αγώνα και κάναμε τη δουλειά σωστά στην στρατηγική. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, με την διαχείριση των ελαστικών και την διατήρηση της συγκέντρωσης, αλλά ως απόδοση της ομάδας μπορούμε να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό που πετύχαμε».
Έχετε πάρει βαθμούς σε τέσσερις από τους έξι αγώνες μέχρι στιγμής φέτος. Αισθάνεσαι ότι μπορείτε να οικοδομήσετε πάνω σε αυτήν;
«Νομίζω ότι έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε ότι αφήσαμε πίσω πέρυσι και να αγωνιστούμε για βαθμούς παντού. Οι ομάδες γύρω μας είναι όλες ισχυρές, αλλά έχουμε δείξει ότι είμαστε συνεπείς και μπορούμε να κερδίσουμε ομάδες όπως οι Lotus, Williams και Sauber, οι οποίες δείχνουν ανταγωνιστικές. Όσον αφορά τους βαθμούς είμαστε πολύ μπροστά από εκεί που ήμασταν πέρυσι τέτοια εποχή και κρατάμε πολλά θετικά από αυτό. Πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να μαζεύουμε βαθμούς και να είμαστε ακόμη πιο ισχυροί στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος».
Προετοιμάζεσαι για το δεύτερο Καναδικό Grand Prix σου. Πες μας για την πρόκληση της πίστας…
«Είναι μια αρκετά ασυνήθιστη πίστα με μερικές μεγάλες ευθείες και θα πρέπει να έχεις καλή τελική ταχύτητα για να είναι ανταγωνιστικός. Εμείς χρησιμοποιούμε ένα πακέτο χαμηλής αεροδυναμικής, παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιούμε για τη Μόντσα. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά διαφορετικό και λίγο πιο χαλαρά, χωρίς το σύνολο της κάθετης δύναμης. Παίρνει πάντα λίγους γύρους να συνηθίσω και πάλι στα πράγματα».
Nico Hulkenberg:
Nico, πήρες τέσσερις βαθμούς στο Μονακό. Είσαι ευχαριστημένος με τον αγώνα σου;
«Από την πλευρά της ομάδας μπορούμε να είμαστε ευτυχείς να έχουμε δύο αυτοκίνητα στους βαθμούς, αλλά νομίζω ότι αποτέλεσμα του αγώνα μου θα μπορούσε να ήταν ακόμη καλύτερο. Δεν είχα καθαρή πίστα, ειδικά μετά το pit stop μου, το οποίο επέτρεψε τον Paul να με περάσει. Είχε μερικούς καθαρούς γύρους που ήταν αρκετοί για να με περάσει. Αλλά εκτός από αυτό δεν υπήρχαν δράματα και το μονοθέσιο ήταν ισχυρό».
Αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που θα αγωνιστείς στον Καναδά. Είναι μια πίστα που σου αρέσει;
«Είναι μια από τις αγαπημένες μου και αγαπώ το Μόντρεαλ ως πόλη. Υπάρχει μια καλή ατμόσφαιρα, διότι ολόκληρη η χώρα παίρνει στα σοβαρά τον αγώνα και η πόλη είναι πάντα γεμάτη οπαδούς. Είναι μια αρκετά ασυνήθιστη πίστα, ένας συνδυασμός μεταξύ μιας μόνιμης πίστας και ενός σιρκουί δρόμου, έτσι υπάρχουν πολλές στροφές όπου οι τοίχοι είναι πολύ κοντά. Είναι εύκολο να κάνεις λάθος, διότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα kerbs και να πάς κοντά στον τοίχο για να κάνεις ένα καλό γύρο. Είναι δύο χρόνια από τότε που έχω αγωνιστεί εδώ, αλλά ήμουν σε θέση να δοκιμάσω στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής πέρσι».
Είμαστε στο ένα τρίτο της σεζόν, καλύπτονται οι προσδοκίες σου, μέχρι στιγμής…
«Υπήρξαν πολλές καλές στιγμές και υπήρξαν και φορές που ήμουν άτυχος, αλλά αυτό συμβαίνει στους αγώνες. Οι περισσότεροι από τους αγώνες ήταν απρόβλεπτοι, αλλά νομίζω ότι ο ρυθμός μας ήταν αρκετά συνεπής μέχρι στιγμής. Ήμουν πολύ κοντά στο να περάσω στο Q3 στην Ισπανία και το Μονακό, και είμαι σε θέση να τα πηγαίνω καλά στον αγώνα. Στην πραγματικότητα είμαστε ίσως δυνατότεροι στους αγώνες παρά στα δοκιμαστικά. Δεν είμαστε πάρα πολύ πίσω από Sauber και Williams, μετά από έξι αγώνες και είδαμε πέρυσι πόσο καλά η ομάδα ήταν σε θέση να αναπτυχτεί, έτσι είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να κάνουμε το ίδιο φέτος».
Sauber F1 Team
Kamui Kobayashi: «Στο σιρκούι του Montreal υπάρχουν μεγάλες ευθείες αλλά και αργές στροφές. Νομίζω το αυτοκίνητο μας είναι εντάξει. Πιστεύω πως μπορούμε να έχουμε την επίδοση που θέλουμε να δούμε. Πέρυσι ήμουν στην δεύτερη θέση του grid ύστερα από την κόκκινη σημαία εξαιτίας της βροχής, αλλά είχαμε πρόβλημα με την θερμοκρασία των ελαστικών αλλά είμαι σίγουρος πως το φετινό μονοθέσιο είναι πολύ καλύτερο από το περσινό. Θα δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε, αλλά πιστεύω το Montreal είναι από τα μέρη που μπορούμε να είμαστε δυνατοί. Στην περίπτωση που έχει κρύο εκεί, σημαντικός παράγοντας για την θερμοκρασία των ελαστικών. Μου αρέσουν πραγματικά και η πίστα και η πόλη, αλλά δυστυχώς δεν είχα ποτέ ένα καλό αποτέλεσμα εκεί . Φέτος θέλω να τα καταφέρω. Το μονοθέσιο μας γίνεται όλο και καλύτερο και ανυπομονώ για το Grand Prix του Καναδά».
Sergio Pérez: «Θα είναι το πρώτο μου GP στο Καναδά αφού πέρυσι έκανα πολύ λίγους γύρους στο FP1 πριν καταλάβω πως δεν ήμουν πολύ καλά για να οδηγήσω το μονοθέσιο. Ένοιωσα πολύ ζαλισμένος στο μονοθέσιο μέσα αποτέλεσμα του ατυχήματος που είχα στο Μονακό. Νομίζω στους προηγούμενους αγώνες σε πολλά σημεία ήμασταν άτυχοι, αλλά ο ρυθμός όπως έδειξε το γυρολόγιο στο Μονακό βελτιώθηκε πολύ. Ανυπομονώ να κάνω καλή δουλειά στον Καναδά και να πάρω όσους περισσότερους βαθμούς μπορώ. Είναι μια γρήγορη πίστα στην οποία πολύ συχνά βρισκόμαστε κοντά στον τοίχο- πράγμα δύσκολο αλλά ενδιαφέρον».
Williams F1 Team
Pastor Maldonado: «Έχουμε εργαστεί πολύ σκληρά για να βελτιώσουμε την απόδοση του μονοθέσιου το αισθάνομαι όλο και καλύτερο όσο περνάει ο καιρός. Επομένως, ελπίζω για ένα δυνατό τερματισμό στον Καναδά, μια πίστα που πραγματικά μου αρέσει. Έχει ένα ωραίο συνδυασμό στοφών με ευθείες υψηλής ταχύτητας που ακολουθείται από αργά σικέιν, και η αίσθηση της ταχύτητας αυξάνεται από το πόσο κοντά είναι οι τοίχοι. Η επίδραση του DRS στις ευθείες είναι πολύ μεγάλη, και έτσι μάλλον θα δούμε αρκετά προσπεράσματα αυτή την εβδομάδα».
Bruno Senna: «Ο Καναδάς είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες της σεζόν. Είναι ένας συνδυασμός από κανονικούς δρόμους και από μια πίστα με ένα μείγμα από πολύ γρήγορες, και μεγάλες ευθείες και αργές στροφές . Είναι επίσης σημαντικό να έχουμε όσο περισσότερο χρόνο στην πίστα πριν από το Σαββατοκύριακο για να μάθουμε την επιφάνεια της ασφάλτου. Το αυτοκίνητό μας δείχνει ανταγωνιστικό σε αυτό το στάδιο της σεζόν και έτσι ελπίζουμε να δείξει καλό ρυθμό και εδώ».
Caterham F1 Team
Heikki Kovalainen: «Το Μόντρεαλ είναι ένα πολύ όμορφη πίστα. Είναι ένα προσωρινό σιρκουί δρόμου με ένα ζευγάρι από μεγάλες ευθείες και χαμηλή αεροδυναμική πίεση και κάνει τα αυτοκίνητα πολύ δύσκολα στις στροφές και πιο γρήγορα στις περιοχές φρεναρίσματος, αλλά είναι μια εξαιρετική πίστα για να αγωνιστούμε. Όπως πάντα θα πρέπει να βρούμε καλή ισορροπία για να έχουμε καλύτερους χρόνους, αλλά θα πρέπει να κάνουμε και μια ρύθμιση για να μπορούμε να επιτεθούμε με δύναμη στα kerbs, ιδιαίτερα στην τελευταία στροφή, πριν την ευθεία εκκίνησης / τερματισμού. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι έχουμε μέγιστη ταχύτητα στην πίσω ευθεία, οπότε θα εξετάσουμε προσεκτικά τις σχέσεις μετάδοσης που χρησιμοποιούμε και την ισορροπία με έβδομη ταχύτητα, καθώς επίσης και το τι θα κάνουμε με το KERS και DRS στο ίδιο σημείο. Εκτός από ένας μεγάλος αγώνας, το Μόντρεαλ είναι επίσης μια πολύ όμορφη πόλη. Όλες οι ομάδες πηγαίνουν σε ένα μέρος που οι οπαδοί είναι παθιασμένοι, τα περίπτερα είναι πάντα γεμάτα και η ίδια η πόλη μετατρέπεται σε μια πόλη με πολύ διασκέδαση, ενώ είμαστε εκεί. Οι Καναδοί είναι φοβεροί και υπάρχει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα σε όλο το Μόντρεαλ, κάτι που βλέπουμε μόνο σε μερικούς αγώνες. Έτσι είναι ένα από τα σαββατοκύριακα που ανυπομονώ».
Vitaly Petrov: «Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τον Καναδά αφού τερμάτισα πέμπτος εκεί πέρυσι και πραγματικά ανυπομονώ για να επιστρέψω στο Μόντρεαλ. Όλοι λατρεύουμε να αγωνιζόμαστε εδώ. Είναι μια μεγάλη πόλη με μερικά πραγματικά καλά εστιατόρια, μπαρ και αρκετά πράγματα για να κρατήσουν τον κάθε επισκέπτη ευτυχισμένο! Η πίστα είναι μια μεγάλη πρόκληση για τους οδηγούς. Είναι πολύ ολισθηρή το πρωί της Παρασκευής ενώ το grip δεν βελτιώνεται μέσα στο σαββατοκύριακο. Είναι σημαντικό να διατηρείς τα πίσω ελαστικά σε καλή κατάσταση. Υπάρχουν κάποια πράγματα να κάνουμε σωστά για ένα πραγματικά γρήγορο γύρο. Θα πρέπει να διαχειριστούμε τη φθορά και την ψύξη φρένων ώστε να είμαστε σε θέση να φρενάρουμε δυνατά κάθε φορά που χρειάζεται, πρέπει να έχουμε πολύ καλή πρόσφυση στις αργές στροφές και θα ήμαστε σε θέση να περάσουμε με δύναμη τα κράσπεδα για να πάρουμε τα δέκατα του δευτερολέπτου που κάνουν έναν καλό χρόνο. Το άλλο πράγμα είναι ο καιρός. Πέρυσι προφανώς πήγε τόσο άσχημα που έπρεπε να σταματήσει ο αγώνας κάτι που δεν είναι καλό για τους οπαδούς, αλλά είναι πολύ ασφαλέστερο για τους οδηγούς. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουμε τόση πολύ βροχή φέτος, αλλά αν το κάνει, τότε θα ασχοληθούμε με αυτό. Μου αρέσει να οδηγώ στο βρεγμένο, μας δίνει περισσότερες ευκαιρίες για να μονομαχήσουμε με μερικά αυτοκίνητα μπροστά και είναι μια ακόμα ενδιαφέρουσα αίσθηση στο αυτοκίνητο, όταν παλεύεις στο βρεγμένο. Ότι και αν συμβαίνει είναι πάντα μια ευχαρίστηση να επιστρέφω στο Μόντρεαλ».
HRT F1 Team
Pedro de la Rosa: «Μου αρέσει πολύ το Circuit Gilles Villeneuve, και τα έχω πάει πολύ καλά εδώ. Οι αγώνες είναι πολύ ανοιχτοί, με πολλές ευκαιρίες προσπεράσματος, όπως στην πρώτη στροφή και στο τελευταίο σικέιν. Η επιφάνεια μεταβάλλεται σημαντικά κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου, που σημαίνει ότι είναι μια μοναδική πίστα από την άποψη της συμπεριφοράς των ελαστικών και το πιο δύσκολο πράγμα είναι να καταλάβεις την πίστα. Μπορείς να είναι ανταγωνιστικός με καλή τελική ταχύτητα, φρενάρισμα και πρόσφυση και είναι σημαντικό να ρυθμίσεις το αυτοκίνητό σε παρόμοιο στυλ με το Μονακό για να βγαίνεις από τις στροφές γρήγορα. Φέρνουμε ένα νέο πακέτο χαμηλής κάθετης δύναμης στην πίσω πτέρυγα, ειδικά σχεδιασμένο για τον Καναδά, και την πρόθεση για συνέχιση της προόδου που εμφανίσαμε στο Μονακό. Μετά την εγκατάλειψη μου στο Μονακό, είμαι ακόμα πιο πεινασμένος για να πετύχω ένα καλό αποτέλεσμα στον Καναδά».
Narain Karthikeyan: «Ο Καναδάς αποτελεί ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του πρωταθλήματος, ένα μείγμα από σιρκουί δρόμου χωρίς σημεία εξόδου όπως το Μονακό, μαζί με ένα μέρος κατασκευασμένης πίστας. Μου αρέσει πολύ η πίστα και ήμουν 14ος στον τερματισμό του τρελού αγώνα πέρυσι πριν πάρω ποινή. Ο καιρός είναι συνήθως βροχερός στο Μόντρεαλ, έτσι μπορεί να υπάρξει μια ευκαιρία για εμάς. Θα φέρουμε μια νέα πίσω αεροτομή καθώς, δεδομένης της χαμηλής κάθετης δύναμης στην πίστα θα πρέπει να συνεχίσουμε ότι αφήσαμε στο Μονακό, όσον αφορά την διαφορά με τους πρωτοπόρους και τους άμεσους αντιπάλους μας».
Marussia F1 Team
Timo Glock: «Πραγματικά ανυπομονώ για αυτό τον αγώνα, καθώς ήταν το πρώτο Grand Prix μου, όπου πήρα δύο βαθμούς. Κάθε φορά μετά, ο Καναδάς ήταν πολύ καλός για μένα. Είναι μια εντελώς ξεχωριστή πίστα. Ένα ακόμα σιρκουί δρόμου, αν και ίσως όχι το ίδιο ακριβώς με το Μονακό. Υπάρχουν πολλές ευθείες εδώ, οπότε θα πρέπει να έχουμε μια συμβιβαστική λύση μεταξύ χαμηλής αεροδυναμικής πίεσης και υψηλής αεροδυναμικής πίεσης. Είναι επίσης ένα μέρος όπου ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Είχαμε πολλή βροχή στο παρελθόν, αλλά και το «Τείχος των Πρωταθλητών» που παίζει συχνά το ρόλο του στον καθορισμό του αποτελέσματος του αγώνα. Θα είναι ένα συναρπαστικό σαββατοκύριακο και ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίσουμε την εξαιρετική δουλειά όπως αποδείξαμε στο Μονακό».
Charles Pic: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την πρώτη μου εμπειρία αγώνα στην F1 στον Καναδά το σαββατοκύριακο. Είναι μια σπουδαία πίστα αλλά και μια νέα και διαφορετική πρόκληση. Πρώτος στόχος μου είναι να μάθω την πίστα γρήγορα. Αυτή είναι μια πίστα που ο Timo γνωρίζει πολύ καλά, οπότε αυτό θα είναι ένα καλό σημείο αναφοράς για μένα. Οι δυνατότητες είναι καλές στο αυτοκίνητο. Όσον αφορά τις επιδόσεις, είμαι πολύ χαρούμενος για τους τρεις τελευταίους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν τερμάτισα λόγω κάποιων προβλημάτων. Πρέπει να τα αφήσω πίσω και ανυπομονώ για τον Καναδά με θετική σκέψη».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify