Λίγες ώρες πρίν την έναρξη της δράσης απ το Monaco, το totalf1 σας προσφέρει στα Ελληνικά τις δηλώσεις των οδηγών, που έκαναν στα media site των ομάδων τους για τον αγώνα του Πριγκιπάτου!
Red Bull Racing
Sebastian Vettel: «Είναι κάτι το ιδιαίτερο ο αγώνας στο Μονακό. Είναι σφιχτή πίστα και δεν υπάρχει περιθώριο για λάθος. Έχει τραχιά επιφάνεια όπως κάθε σιρκουί δρόμου, το οδόστρωμα είναι ανώμαλο, και ανακινείται στο αυτοκίνητο, έτσι δεν υπάρχει χώρος για λάθη. Θα πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου και το αυτοκίνητο στο όριο για να είναι γρήγορος, ενώ θα πρέπει να πιέσεις τόσο σκληρά όσο σε άλλες πίστες, αλλά εδώ δεν υπάρχει κανένας χώρος για λάθος. Μπορείς να αισθανθείς σχεδόν τον τοίχο που μόλις έχεις περάσει, αλλά είναι ένα ωραίο συναίσθημα. Θα πρέπει να επικεντρωθείς πλήρως στην πίστα,. Είναι ένα πολύ ωραίο πράγμα να κερδίζεις στο Μονακό».
Mark Webber: «To Μονακό είναι μια πραγματικά ξεχωριστή πίστα, είναι μια παλιά πίστα από την άποψη της πρώτης σχεδίασης και η διάταξη δεν έχει αλλάξει πάρα πολύ από τότε. Έχει γίνει λίγο πιο εύκολη από τη στιγμή που μπήκα στην Formula 1 πριν από δέκα χρόνια, αλλά είναι ακόμα μια μάχη του ανθρώπου ενάντια στην πίστα και το αυτοκίνητο. Αγωνίζεσαι άλλους ανθρώπους, αλλά δεν είναι πάντα έτσι επειδή η πίστα σου ζητά να δώσεις περισσότερα. Αν «τσιμπήσεις» και προσπαθήσεις να δώσεις περισσότερα, τότε θα τρακάρεις. Άρα είναι μια πολύ, πολύ δύσκολη πίστα νοητικά. Από άποψη φυσικής κατάστασης είναι αρκετά εύκολη, αλλά το μυαλό πρέπει να είναι πολύ πειθαρχημένο και αυτή είναι η πρόκληση γύρω από το Μονακό».
Jenson Button: «Η νίκη μου στο Μονακό το 2009 παραμένει ένα μια από τις αγαπημένες μου νίκες στη Formula 1. Το Μόντε Κάρλο είναι ένα μέρος όπου κάθε οδηγός θέλει να κερδίσει, αλλά το να το πετύχεις είναι τόσο ικανοποιητικό, επειδή ξέρεις ότι έχεις κατακτήσει μια από τις πιο σκληρές πίστες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το να κερδίσεις το Grand Prix του Μονακό θα είναι πάντα πολύ ιδιαίτερο.
Θυμάμαι πέρυσι είχα ένα φανταστικό αυτοκίνητο και ένιωθα πολύ σίγουρος ότι θα μπορούσα να διεκδικήσω την νίκη. Όπως συνέβη, συνθήκες πέραν του ελέγχου μας τράβηξαν την ευκαιρία μακριά από εμάς, αλλά θα πάω στο Μόντε Κάρλο με εκκρεμότητες! Θα ήθελα πολύ να κερδίσω για την McLaren, η ομάδα έχει μια μεγάλη ιστορία γύρω από τους δρόμους του Μονακό και θα ήθελα πολύ να προσθέσω το όνομά μου στη λίστα των νικητών του Μονακό για την McLaren.
Φέτος, θα τρέχουμε με την σουπερ μαλακή (Supersoft) γόμα της Pirelli για πρώτη φορά, κάτι που θα είναι ενδιαφέρον. Και παρότι το αυτοκίνητό μας δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στην πίστα του Μονακό, είμαι αισιόδοξος ότι θα ξεπεράσουμε τα ζητήματα ισορροπίας που μας επηρέασαν στους τελευταίους δύο αγώνες. Θα είναι ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο».
Lewis Hamilton: «Το Μονακό είναι μια πολύ ιδιαίτερη πίστα. Είναι μαζί με το Silverstone ένα μέρος όπου οι περισσότεροι θέλουν να τα πάνε καλά.
Ακόμα κι αν το Μονακό έχει την πιο χαμηλή μέση ταχύτητα απ όλες τις πίστες που επισκεπτόμαστε σε μια σεζόν, αισθάνεσαι πάντα απίστευτα γρήγορα. Αυτό συμβαίνει γιατί η επιτάχυνση είναι τόσο γρήγορη και οι τοίχοι τόσο κοντά. Ουσιαστικά δεν υπάρχει περιθώριο για λάθος. Εκτός από την πλατιά Ste Devote, και τους μικρούς δρόμους διαφυγής στην Mirabau και στο chicane του λιμανιού, δεν υπάρχει κανένας χώρος για να κάνεις κάποιο λάθος. Αλλά όταν η πρόκληση είναι μεγαλύτερη, εγώ το βρίσκω πιο συναρπαστικό.
Ακόμα, είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε το γεγονός ότι, παρά την δόξα της νίκης, η συνοχή και ο τερματισμός σημειώνοντας αρκετούς βαθμούς είναι σήμερα ο πιο λογικός τρόπος για να αντιμετωπίσεις αυτό το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Έχω πάρει βαθμούς σε κάθε αγώνα, και είμαι μόλις οκτώ βαθμούς πίσω από τον επικεφαλή του πρωταθλήματος. Αυτή είναι μια πραγματικά ενθαρρυντική στατιστική και είναι καθησυχαστικό που βλέπω την προσέγγισή μου να αποδίδει καρπούς.
Παρ ‘όλα αυτά, εγώ έρχομαι από δύο σχετικά απογοητευτικά αποτελέσματα και δεν θα υπήρχε καλύτερο μέρος για την ανατροπή υπέρ μου από ό, τι στο Μονακό».
Mercedes AMG Petronas F1 Team
Michael Schumacher: «Το Μονακό είναι απλά μια πίστα με τον δικό της μοναδικό χαρακτήρα. Κατά κάποιο τρόπο, θα μπορούσε να το δει κανείς με ειρωνεία όσον αφορά την αντίφαση ότι εδώ και τόσα χρόνια έχουμε κάνει επιτυχώς εκστρατείες για περισσότερη ασφάλεια στην πίστα, και μετά σκόπιμα αγωνιζόμαστε στο Μονακό. Αλλά κατά την άποψή μου αυτό είναι δικαιολογημένο μια φορά το χρόνο, ιδίως όσον αφορά μια πίστα που είναι πραγματικά πολύ διασκεδαστική στην οδήγηση. Κάθε φορά που πάω εκεί, ανυπομονώ να βγω και να οδηγήσω στην πίστα. Βέβαια, γνωρίζοντας ότι θα χάσω πέντε θέσεις στο grid δεν έχω αυτό το ίδιο συναίσθημα, αλλά σημαίνει απλώς ότι θα πρέπει να προσπαθήσω ακόμη πιο σκληρά. Είμαι πραγματικά αρκετά βέβαιος ότι μπορούμε να τα πάμε αρκετά καλά στο Μονακό λόγω της σκληρής δουλειάς της ομάδας στην εξέλιξη του αυτοκινήτου μας. Οπότε ας κάνουμε το καλύτερο από το Σαββατοκύριακο».
Nico Rosberg: «Λατρεύω το Grand Prix του Μονακό και το σαββατοκύριακο του και είναι ένα μεγάλο συναίσθημα να οδηγείς σπίτι σου, γνωρίζοντας ότι όλοι οι φίλοι και η οικογένειά σου σε παρακολουθούν. Πάντα ήμουν γρήγορος στους δρόμους γύρω από εδώ, και πιστεύω ότι ένα καλό αποτέλεσμα είναι πιθανό για μας αυτό το σαββατοκύριακο. Η φύση της πίστας θα πρέπει να ταιριάξει με το αυτοκίνητό μας, αλλά όπως είδαμε σε κάθε αγώνα μέχρι στιγμής την φετινή σεζόν, η διαχείριση των ελαστικών έχει κρίσιμη σημασία. Με πέντε διαφορετικές ομάδες να έχουν κερδίσει μέχρι στιγμής φέτος, τουλάχιστον δέκα οδηγοί έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν στο Μονακό. Έτσι αυτός μπορεί να είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες για χρόνια».
Sahara Force India F1 Team
Paul di Resta
Q: Paul, πες μας τι σημαίνει για σένα το Μονακό…
A: Το Grand Prix του Μονακό είναι ίσως το highlight της χρονιάς και ο αγώνας που κάθε οδηγός θέλει να κερδίσει. Είναι πάντα ένα πολυάσχολο σαββατοκύριακο: κόσμος στις κερκίδες, τα σκάφη βρίσκονται στο λιμάνι και όλοι αναζητούν την καλύτερη θέα. Όταν ο καιρός είναι καλός βοηθά πραγματικά να δημιουργηθεί μια ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.
Q: Μαζί με το Silverstone είναι ακόμα ένας εντός έδρας αγώνας για σένα. Τι τον κάνει ιδιαίτερο για εσένα;
A: Είναι το μέρος όπου ζω τώρα και είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο πολυάσχολο γίνεται το Μονακό όταν ο αγώνας έρχεται στην πόλη. Είναι πραγματικά ωραίο να γυρνάς στο σπίτι κάθε βράδυ, να κοιμάσαι στο κρεβάτι σου και να απολαμβάνεις το δικό σου χώρο. Επίσης, θα έχω την οικογένεια και τους φίλους γύρω μου που έρχονται κάτω για να παρακολουθήσουν τον αγώνα.
Q: Ας μιλήσουμε για τον γύρο και τα σημεία που αξίζουν για εσένα…
A: Είναι μια πίστα που είναι όλα σχετικά με την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση, και θα πρέπει να οικοδομήσουμε την ταχύτητα μας μέσα στο Σαββατοκύριακο για να πάρουμε τον καλύτερο γύρο. Υπάρχουν μερικές καλές στροφές, όπως η στροφή του Καζίνο, όπου φτάνεις με 185 mph και φρενάρεις, δεδομένου ότι οδηγεί σε μια τυφλή στροφή. Στη συνέχεια, υπάρχει η πιο αργή γωνία της σεζόν, η φουρκέτα με 1η ταχύτητα. Για το τέλος του γύρου στην πισίνα αισθάνεσαι πραγματικά την κάθετη δύναμη και θα πρέπει να έχεις ένα αυτοκίνητο που μπορεί να τα πάει καλά στις προσκρούσεις με τα kerb. Είναι μια πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς και τους μηχανικούς για να πάρεις το τέλειο αυτοκίνητο.
Q: Nico, πες μας τις σκέψεις σου για το Grand Prix του Μονακό. Είναι ένα διασκεδαστικό σαββατοκύριακο για σένα;
A: Απολαμβάνω την πρόκληση του Μονακό. Δεν υπάρχει μέρος του γύρου, όπου μπορείς να χαλαρώσεις για ένα δευτερόλεπτο. Ακόμη και η κύρια ευθεία δεν είναι πραγματικά μια ευθεία. Μου αρέσουν οι αγώνες δρόμου σε γενικές γραμμές, επειδή θα πρέπει να δουλέψεις το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμών για να βρεις τα όρια. Αν το κάνεις σωστά είσαι μόνο μερικά εκατοστά από το όριο όπου δεν υπάρχει περιθώριο για λάθος.
Q: Πως αισθάνεσαι με το αυτοκίνητο μετά από πέντε αγώνες;
A: Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προς τα εμπρός με τις εξελίξεις που κάναμε για την Ισπανία και θα συνεχίσουν να μας βοηθούν στο Μονακό. Έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε για να κατανοήσουμε και να τις τελειοποιήσουμε, μαζί με το set-up μας, οπότε αυτό είναι κάτι για το οποίο εργάζεται η ομάδα. Όταν δείτε πόσο κοντά είναι οι ομάδες που είναι γύρω μας, αυτό μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά για να βρούμε ακόμη και το μικρότερο κέρδος.
Sauber F1 Team
Kamui Kobayashi: «Έχω καλές αναμνήσεις από το Μονακό. Τερμάτισα πέμπτος εκεί πέρυσι, που ήταν πραγματικά μεγάλο επίτευγμα. Το Μονακό είναι μια ιδιαίτερη πίστα για τους οδηγούς. Το αυτοκίνητό μας φαίνεται να είναι ισχυρό στις περισσότερες πίστες. Τώρα θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο ανταγωνιστικοί θα είμαστε σε ένα σιρκουί δρόμου, αλλά είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα είμαστε ισχυροί και εκεί. Στο Μονακό πολλά πράγματα μπορούν να συμβούν, ως εκ τούτου είναι σημαντικό να μείνουμε μακριά από προβλήματα ως το τέλος. Αν το κάνουμε αυτό τότε είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε σε θέση να παλέψουμε για βαθμούς».
Sergio Perez: «Αυτό το Grand Prix είναι ιδιαίτερο για μένα. Περίμενα να αγωνιστώ στο Μονακό σε όλη μου τη ζωή και φυσικά μετά από όσα συνέβησαν πέρυσι ανυπομονώ ακόμη περισσότερο. Πιστεύω ακράδαντα ότι σ αυτή την πίστα, ο οδηγός μπορεί να κάνει περισσότερο τη διαφορά από ό, τι σε οποιαδήποτε άλλη πίστα. Σαν ομάδα είμαστε σε καλή κατάσταση και θέλω να διατηρήσω αυτό το ρυθμό για το Μονακό. Πιστεύω επίσης ότι το μονοθέσιό μας μπορεί να τα πάει αρκετά καλά σε αυτή τη μοναδική πίστα πόλης. Φυσικά, σκέφτομαι το ατύχημα που είχα στο 3ο μέρος των κατατακτήριων πέρυσι. Για μένα είναι ένα καθοριστικό γεγονός στην καριέρα μου. Υπάρχει χρόνος πριν και μετά το ατύχημα. Έμαθα πολλά από αυτά που έπρεπε να περάσω και νομίζω ότι με κάνει πιο δυνατό. Πραγματικά θέλω να δείξω τι μπορώ να κάνω στο Μόντε Κάρλο».
Williams F1 Team
Pastor Maldonado: «Το Μονακό είναι μια πολύ δύσκολη πίστα για τους οδηγούς τόσο σωματικά όσο και νοητικά, διότι θα πρέπει να επικεντρωθείς πλήρως ανά πάσα στιγμή, αλλά μου αρέσει πραγματικά αυτή η πρόκληση και τα πάει παραδοσιακά καλά εδώ στο παρελθόν. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση μετά τη νίκη μου στον τελευταίο αγώνα, και πάω στο Μονακό με μεγάλες ελπίδες για να πάρω ένα ακόμα δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα».
Bruno Senna: «Το Μονακό είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες, διότι παρά το γεγονός ότι είναι ένα σιρκουί δρόμου έχεις καλό ρυθμό μπορείς να κάνεις μερικούς καλούς γύρους. Τα έχω πάει καλά εκεί στο παρελθόν και ελπίζω ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί αυτό το σαββατοκύριακο και θα πάρω αρκετούς πόντους».
Caterham F1 Team
Heikki Kovalainen: «Το Μονακό είναι ο αγώνας που καθένας στην F1 θέλει να κερδίσει, και δεν είναι απλά ένας διάσημος αγώνας F1, είναι μία από τις μεγαλύτερες ετήσιες εκδηλώσεις του κόσμου. Για τους οδηγούς είναι ένας δύσκολος αγώνας, εντός και εκτός μονοθεσίου, αλλά και μια πρόκληση που πραγματικά μου αρέσει και το να οδηγείς αγώνες στους δρόμους είναι ένα από τα στιγμιότυπα της ζωής ενός οδηγού της F1.
Στην πίστα είναι μια από τις κούρσες όπου μειώνονται οι αποστάσεις και που μπορεί να μας δώσει την ευκαιρία να κάνουμε κάτι ιδιαίτερο. Πέρυσι τελείωσα το αγώνα 14ος, έναν από τους υψηλότερους τερματισμούς μας μέσα στην σεζόν, οπότε ελπίζουμε να βελτιωθούμε φέτος. Έχουμε το KERS φέτος και ένα αυτοκίνητο που έχει καλό ρυθμό αγώνα, όπως και το αυτοκίνητό μας είναι λίγο πιο εύκολο για τα ελαστικά από κάποιες ομάδες μπροστά, ίσως αυτό μας βοηθήσει να επιτύχουμε έναν υψηλό τερματισμό στον αγώνα».
Vitaly Petrov: «Έχω αγωνιστεί στο Μονακό, όχι μόνο στην Φόρμουλα Ένα. Είχα ένα βάθρο εκεί στο GP2 όταν τερμάτισα δεύτερος το 2009, το οποίο ήταν καλό. Στην F1, έχω αγωνιστεί εκεί δύο φορές. Την πρώτη φορά δεν πήγα τόσο καλά, αλλά πέρυσι ήταν αρκετά καλός, μέχρι και το σημείο που είχα ατύχημα! Αυτό ήταν τόσο απογοητευτικό, αλλά δεν μπορούσα να το αποφύγω. Είχαμε μια καλή στρατηγική και είχα έναν καλό αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο, αλλά αυτό συμβαίνει μερικές φορές σε αγώνες. Το Μονακό είναι ένα απίστευτο μέρος όμως. Κανονικά, ανάμεσα στην Βαρκελώνη και το Μονακό είχαμε μόλις μία εβδομάδα και έφευγα από τη Βαρκελώνη την Κυριακή το βράδυ με το αυτοκίνητο για το Μονακό, γιατί την Τρίτη, της εβδομάδας του αγώνα έχουμε τον ποδοσφαιρικό αγώνα με τους οδηγούς F1.
Η πίστα είναι πάντα λίγο πολύ βρώμικη κατά την έναρξη του σαββατοκύριακου και είναι πολύ δύσκολο να ανέβουν οι θερμοκρασίες των ελαστικών κατά τη διάρκεια του γύρου. Είναι δύσκολος αγώνας, γιατί οι τοίχοι είναι τόσο κοντά. Αν κάνεις ένα λάθος ή έχεις λίγη υπερστροφή, δεν έχεις καν την ευκαιρία να το διορθώσεις: είσαι στον τοίχο! Παίρνει αρκετό μέρος των δοκιμών η ψυχική προετοιμασία και θα πρέπει να είσαι προσηλωμένος συνολικά για κάθε γύρο της κάθε περιόδου. Ο αγώνας τα ίδια… Η ατμόσφαιρα στον αγώνα είναι απίστευτη. Είναι απλά ένα καταπληκτικό μέρος για να οδηγείς ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο και μου αρέσει πραγματικά».
HRT F1 Team
Pedro de la Rosa: «Το Μονακό είναι μακράν η πιο δύσκολη και τεχνική πίστα σε ολόκληρο το πρωτάθλημα. Η μόνη τεχνική είναι να κάνεις χιλιόμετρα και να μην αλλάξεις set-up στο αυτοκίνητο πάρα πολύ, επειδή μπορείς να βρεις περισσότερο χρόνο οδηγώντας το. Πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους την Πέμπτη, προκειμένου να δημιουργηθεί κάποια εμπιστοσύνη για τις κατατακτήριες γιατί είναι το πιο σημαντικό πράγμα στο Μονακό. Μια άλλη σημαντική δυσκολία σ αυτή την πίστα είναι η κίνηση. Είναι ζωτικής σημασίας για έναν γρήγορο γύρο να είναι καθαρός (χωρίς κίνηση) εκτός του να πάρεις ότι καλύτερο απ το αυτοκίνητο. Η Pirelli φέρνει τα μαλακά και τα σούπερ μαλακά ελαστικά της κ έτσι είναι ακόμα πιο σημαντικό να κάνουμε ένα καλό πρώτο γύρο με τα super μαλακά καθώς δεν θα έχουμε πολλούς γύρους με αυτά. Στον αγώνα το πιο σημαντικό πράγμα είναι η καλή διαχείριση της στρατηγικής και είναι περισσότερο από πιθανό να υπάρξει ένα αυτοκίνητο της ασφάλειας, ώστε η τύχη να παίξει ρόλο. Ανυπομονούμε όλοι στην ομάδα τον αγώνα γιατί είναι μια λιγότερο αεροδυναμική πίστα από την Βαρκελώνη και ως εκ τούτου, περιμένουμε να είμαστε πιο κοντά στον ανταγωνισμό απ ότι στο τελευταίο Grand Prix».
Narain Karthikeyan: «Οι πίστες δρόμου δεν είναι οι αγαπημένες μου, αλλά το Μονακό έχει προφανώς μια ιδιαίτερη θέση στο ημερολόγιο. Δεν είναι κάθε μέρα που έχεις να αγωνιστείς σε ένα τόσο όμορφο περιβάλλον και με μια τέτοια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα γύρω από τον αγώνα. Είναι ένας από τους σκληρότερους αγώνες, επειδή είσαι τόσο κοντά στα κιγκλιδώματα που ξέρεις ότι δεν μπορείς να κάνεις λάθος. Πέρυσι είχα έναν αξιοπρεπή αγώνα παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισα στις κατατακτήριες δοκιμές και στα ελεύθερα. Προερχόμενος από ένα απογοητευτικό σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη, ελπίζω για καλύτερη τύχη αυτή τη φορά και να πάρω μια καλή ευκαιρία να δουλέψω με τις ενημερώσεις που έφερε η ομάδα στην Ισπανία και να έχουμε ένα σαββατοκύριακο χωρίς προβλήματα».
Marussia F1 Team
Timo Glock: «Το Μονακό είναι κάθε φορά ένα πολύ ιδιαίτερο σαββατοκύριακο. Είναι η πρώτη πραγματική πίστα δρόμου και πάντα ένα μεγάλο γεγονός. Ένα μεγάλο σόου. Είναι επίσης μια ευκαιρία για τις μικρότερες ομάδες, καθώς υπάρχουν τόσοι πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που μπορούν να μπουν στο παιχνίδι και καταστάσεις οι οποίες είναι εκτός ελέγχου περισσότερο από κάθε άλλη πίστα. Αν έχουμε ένα σαββατοκύριακο χωρίς προβλήματα, τότε τα πράγματα μπορεί να πάνε καλά την ημέρα του αγώνα με όποιες ευκαιρίες παρουσιαστούν. Απ την πλευρά μου ελπίζω ότι θα δείξουμε ότι έχουμε ξεπεράσει τα προβλήματα ισορροπίας του μονοθεσίου που είχαμε στους τελευταίους δύο αγώνες. Μου αρέσει το Μονακό και επομένως θα είναι φανταστικό να έχουμε ένα καλό μονοθέσιο και να είμαστε επιθετικοί το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Δεν μπορώ να περιμένω να φτάσουμε και να τα πάμε καλά».
Charles Pic: «Το Μονακό είναι ιδιαίτερο και ένας από τους αγώνες που περιμένω με μεγαλύτερη ανυπομονησία στην πρώτη μου χρονιά. Τίποτα δεν μπορεί να σε προετοιμάσει για μια πρόκληση, όπως αυτό. Παρά την εμπειρία μου στο GP2 εδώ, δεν μπορώ να περιμένω να δοκιμάσω όταν ξεκινήσει η δράση την Πέμπτη. Η πίστα δεν συγχωρεί λάθη, έτσι ελπίζω όταν περάσει το σαββατοκύριακο το αίσθημα μου να είναι ότι έκανα καλή δουλειά εκεί. Ο τελευταίος αγώνας είχε ένα απογοητευτικό τέλος για μένα και θα πρέπει να βρω την καλή αξιοπιστία που απολάμβανα, καθώς αυτό είναι ένα από τα ισχυρότερα πλεονεκτήματά μας και θα είναι κλειδί για τη διατήρηση της 10ης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Μοιάζει με ένα πολυάσχολο σαββατοκύριακο εκτός πίστας, επίσης, αλλά έχω την πρόθεση να απολαύσω την κάθε στιγμή της εμπειρίας».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify