Οι οδηγοί της Formula 1 επιμένουν πως έχουν εμπιστοσύνη στις κινήσεις της FIA σχετικά με την προστασία του cockpit, παρά τις ανησυχίες που προέκυψαν επί του θέματος μετά τη σύγκρουση Alonso-Raikkonen στο GP της Αυστρίας.
Ο Ισπανός οδηγός της McLaren-Honda με την MP4-30 βρέθηκε πάνω στο μονοθέσιο του Φινλανδού, ενώ παραλίγο να χτυπούσε με το πάτωμα του μονοθέσιού του το κεφαλί του οδηγού της Scuderia.
Κάποιοι υποστήριξαν αμέσως πως αυτό το συμβάν υπογραμμίζει την σημασία της ασφάλειας των cockpit – ίσως με το να γίνουν κλειστά.
Ο Nico Rosberg δήλωσε: «Γνωρίζουμε πως αυτή η περιοχή εμπνέει ανησυχία, το ανοιχτό cockpit και οι συνέπεις ενός ατυχήματος εκεί. Φυσικά υπάρχει μία διαρκής συζήτηση και έρευνα για να βελτιωθεί η ασφάλεια, βήμα-βήμα και πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό στο εγγύς μέλλον.»
Η Ομοσπονδία Οδηγών (GPDA) δηλώνει πως αυτές οι διεργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά πρέπει να εξεταστούν με προσοχή.
Και για αυτό είναι σε θέση να στηριχτούν στην FIA που θα εξετάσει τα πράγματα προσεκτικά και δεν θα πάρει σπασμωδικές αποφάσεις.
Ο πρόεδρος του GPDA, Alex Wurz, δήλωσε: «Στο παρελθόν, πιέζαμε την FIA για αυτό το θέμα, και έχετε δει μέσα στην τελευταία δεκαετία ή και περισσότερο ότι τα πλαϊνά του cockpit έχουν ανέβει πολύ. Υπάρχει μία διαρκής συζήτηση και έρευνα στην οποία συμμετέχουμε, στο να καλύψουμε το κράνος του οδηγού ακόμη περισσότερο, κάτι που έχει εξεταστεί εκτενώς. Προσωπικά μου αρέσει σαν ιδέα, αλλά πρέπει να δούμε αν θα υπάρξουν συνέπειες με ένα κλειστό cockpit, όπως ο εγκλωβισμός σε περίπτωση φωτιάς. Είμαστε χαρούμενοι με την έρευνα της FIA και του Ινστιτούτου της. Κάνουν εκπληκτική δουλειά αλλά ξέρουμε ότι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος για τον οδηγό. Ωστόσο, είναι μία ευαίσθητη περιοχή – και αν κάνεις κάποια αλλαγή ίσως υπάρξουν επιπτώσεις και πρέπει να είσαι προσεκτικός.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify