Μια πάρα πολύ σημαντική κίνηση σκέφτεται να κάνει η Renault για να επιστρέψει στην F1. Πιο συγκεκριμένα, η γαλλική εταιρεία που από το 2010 που αποχώρησε από τη θέση του κατασκευαστή και έμεινε μόνο ως προμηθεύτρια κινητήρων, δείχνει να μοιάζει έτοιμη να κάνει το comeback. Πάντως αυτό δεν θα γίνει με την είσοδο μιας νέας ομάδας αλλά μόνο με την εξαγορά ενός απαραίτητου ποσοστού μιας από τις υπάρχουσες ομάδες.
Στην απόφαση αυτή οδήγησε η έλλειψη αναγνώρισης από την κύρια συνεργάτη της Renault, της Red Bull, καθώς οι Γάλλοι θεωρούν ότι η επιτυχία τους δεν αναγνωρίστηκε αρκετά στα 4 πρωταθλήματα που κατακτήθηκαν, ενώ πέρσι που η RB είχε μια μέτρια χρονιά, ένα μεγάλο ποσοστό της κακής πορείας αποδόθηκε στους κινητήρες της Renault. Η αντιμετώπιση αυτή καθώς και το γεγονός πως η Red Bull έχει ήδη να εξελίσσει ανεξάρτητα τον κινητήρα της Renault, αποτελούν τις αιτίες που η εταιρεία σκέφτεται την επιστροφή της στον μαγικό κόσμο της Formula 1.
Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport που έβγαλε πρώτο την είδηση, oι υποψήφιες ομάδες είναι: η Force India, η Sauber, η Toro Rosso και η Lotus. Από αυτές, επικρατέστερη θεωρείται η εξαγορά της Toro Rosso, καθώς η Renault ήδη συνεργάζεται με την ομάδα, η οποία διαθέτει δικό της εργοστάσιο στην Faenza της Ιταλίας, ενώ είναι και σε καλύτερη οικονομική κατάσταση. Πάντως αν γίνει αυτή η εξαγορά στην Renault δύσκολα θα έχουν 2 οδηγούς που η ηλικία τους δεν ξεπερνά τα 21 έτη, κάτι που αντιτίθεται στις προθέσεις της Toro Rosso μέχρι φέτος.
Μια τέτοια κίνηση έχει την δυνατότητα να αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις ισορροπίες στην F1, αλλά πρώτα θα πρέπει να πειστεί και ο CEO της Renault, Carlos Ghosn ότι μια τέτοια κίνηση θα αποδώσει τα αναμενόμενα στην εταιρεία και δεν θα είναι μια μαύρη τρύπα χρημάτων, αλλά μια άκρως ικανοποιητική διαφήμιση της γαλλικής αυτοβιομηχανίας.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify