Συνέντευξη του Jules Bianchi στο TotalRacing.gr

Αυτή η συνέντευξη είχε δοθεί στον συντάκτη μας Αλέξη Ανδρίτσο τον Μάιο του 2012, όταν ακόμα ο Γάλλος ήταν μέλος της Ferrari Driver Academy και δοκιμαστής της Force India. Με αυτήν την αναδημοσίευση, θέλουμε να τιμήσουμε την μνήμη του Jules και να δούμε ξανά τι στόχους είχε ο νεαρός οδηγός τότε, πριν να έχει θέση οδηγού στην Marussia. Καλό ταξίδι, Jules.

[dropcap size=big]Υ[/dropcap]στερα από αρκετό καιρό από την τελευταία μας συνέντευξη επιστρέφουμε με μία νέα. Αυτή την φορά φιλοξενούμε τον Jules Bianchi.

Ο νεαρός Γάλλος δοκιμαστής οδηγός της Force India μίλησε τηλεφωνικά απευθείας από τα paddock της Βαρκελώνης με τον Αλέξη Ανδρίτσο του TotalRacing.gr.

Ποιος είναι όμως ο Jules Bianchi;

O Jules Bianchi γεννήθηκε το 1989 στο Nice της Γαλλίας. Το «σαράκι» των αγώνων ταχύτητας δεν είναι δύσκολο να βρούμε από που το πήρε αφού ο παππούς του Mauro Bianchi, είναι 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία αγώνων GT, ενώ ο αδελφός του παππού του Lucien Bianchi έχει κερδίσει το 24 Hours of Le Mans και έλαβε μέρος σε 19 Grands Prix στην F1 από το 1959 μέχρι το1968, με έναν τερματισμό στο Βάθρο στο Μονακό.

Το 2007 έκανε την μετάβαση από τα go kart στην Γαλλική Formula Renault όπου και στέφθηκε πρωταθλητής με 5 νίκες έτσι οι δρόμοι άνοιξαν για τον Γάλλο και το 2008 και το 2009 αγωνίστηκε στο F3 Euroseries με την ART Grand Prix με τελικό αποτέλεσμα να τερματίσει 3ος το 2008 και πρώτος το 2010.

Και όπως όλα έδειχναν ο Γάλλος είχε μέλλον στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αυτό το είδαν οι άνθρωποι της ART και έτσι του έδωσαν θέση στην ομάδα του GP2. Εκεί ο Jules Bianchi είχε δύο άκρως επιτυχημένες χρονιές. Να πούμε πως και στις δύο χρονιές ο Γάλλος τερμάτισε 3ος στην τελική κατάταξη έχοντας 1 νίκη.

Το 2010 η Ferrari βλέποντας τις επιδόσεις του νεαρού αποφάσισε να τον εντάξει στην ακαδημία νεαρών οδηγών που έχει (Ferrari Driver Academy), έτσι είχε την ευκαιρία να λάβει μέρος σε διάφορες δοκιμές και να βελτιώσει τις ικανότητες του.

Την σεζόν του 2011 ο Jules ήταν δοκιμαστής της Ferrari στην F1 ωστόσο δεν είχε κάποιον ουσιαστικό ρόλο.

Φέτος ο Γάλλος είναι δοκιμαστής της Force India με την ομάδα του Vijay Mallya να δίνει στον νεαρό χρόνο στο μονοθέσιο. Παράλληλα οδηγάει και στο πρωτάθλημα Formula Renault 3.5 με την Tech1 Racing.

Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Ισπανίας ο Jules έλαβε μέρος στο FP1 και έκανε την 18η καλύτερη επίδοση.

Την Παρασκευή πήρες μέρος στο FP1. Πως αισθάνεσαι για αυτήν την ευκαιρία που σου έδωσε η ομάδα;

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήταν μια πολύ σημαντική ευκαιρία, την εκμεταλλεύτηκα, έκανα αυτά που ζήτησε η ομάδα, ουσιαστικά ήταν σαν τρέχω για πρώτη φορά σε ελεύθερα δοκιμαστικά διότι στο πρώτο μου FP1 στο οποία έτρεξα στην Κίνα αντιμετώπισα αρκετά προβλήματα λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών.»

Πιο είναι ο στόχος σου για αυτήν την σεζόν

«Ο στόχος μου για αυτήν την σεζόν είναι να πετύχω ότι μου ζητήσει η ομάδα και να βελτιωθώ ώστε να προσπαθήσω να είμαι βασικός οδηγός στο μέλλον με την Force India.»

Μετά από μια καλή σεζόν στο GP2, φέτος είσαι 3ος οδηγός στην Force India. Στις προηγούμενες 2 σεζόν ο Paul (Di Resta)το 2010 και ο Nico (Hulkenberg) το 2011 ήταν αναπληρωματικοί οδηγοί στην Force India και στο τέλος κατάφεραν να γίνουν βασικοί οδηγοί της ομάδας. Πιστεύεις ότι θα τα καταφέρεις και εσύ;

«Ο στόχος μου είναι αυτός, ήρθα στην Force India για να βελτιωθώ και μια μέρα ελπίζω να βρεθώ στο starting grid μαζί τους. Θα προσπαθήσω να κάνω αυτά που έκαναν και αυτοί(Di Resta και Hulkenberg).»

Πώς κρίνεις την απόδοση της VJM05 μέχρι στιγμής; Πιστεύεις ότι βελτιώθηκε η απόδοση της μετά τα τεστ στο Mugello?

«To μονοθέσιο το βρίσκω πολύ καλό! Είναι καλύτερο σε σχέση με την VJM04 και πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να τα πάμε καλά φέτος διότι στις αναβαθμίσεις που κάναμε το μονοθέσιο αντέδρασε θετικά. Χθες εγώ οδήγησα την πιο παλιά έκδοση σε αντίθεση με τον Nico(Hulkenberg) που οδήγησε την πιο αναβαθμισμένη έκδοση της VJM05 και έδειξε ότι η απόδοση του μονοθεσίου βελτιώθηκε αλλά θα πρέπει να περιμένουμε τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα για να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας.»

Ποια είναι η γνώμη σου σχετικά με την επικείμενη επιστροφή του Γαλλικού γκραν πρί στο καλεντάρι της Formula 1 την επόμενη χρονιά?

«Είναι ένα πολύ θετικό πράγμα για την χώρα μου, η διεξαγωγή ενός αγώνα βοηθάει αρκετά την τοπική οικονομία, αν και δεν είναι ακόμα σίγουρο, ελπίζω να επιστρέψει η Formula 1 στην Γαλλία και ευελπιστώ ότι θα γίνουν φανταστικοί αγώνες!»

Ποια είναι η αγαπημένη σου πίστα και γιατί;

«Οι αγαπημένες μου πίστες είναι το Spa και το Monaco. Το Spa μου αρέσει γιατί έχει εκπληκτικές στροφές και σου προσφέρουν εκπληκτικά συναισθήματα και το Monaco μου αρέσει γιατί έχει ένα ιδιαίτερο και φανταστικό κλίμα και το συναίσθημα που σου προσφέρει όταν σχεδόν ακουμπάς τις μπαριέρες είναι φανταστικό!

Προέρχεσαι από μια οικογένεια με μεγάλη παράδοση στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού( O παππούδες του Mario και Lucien 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα GT Abarth και ο Lucien νικητής του 24 ώρες του Le Mans και με 19 συμμετοχές στην F1 με ένα βάθρο στο Μονακό). Το αγωνιστικό παρελθόν της οικογένειας σου, πόσο σημαντικός παράγοντας ήταν για να ασχοληθείς με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

«Με βοήθησε αρκετά το αγωνιστικό παρελθόν της οικογένειας μου ιδιαίτερα στην αρχή της καριέρας μου, επίσης σημαντικό έναυσμα για να ασχοληθώ με το μηχανοκίνητο αθλητισμό μου το έδωσε ο πατέρας μου που είχε μια επιχείρηση με καρτ. Η αγάπη της οικογένειας μου για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με βοήθησε αρκετά και εξακολουθεί να με βοηθάει ακόμη και τώρα.»

Έχεις κάποιον οδηγό ως πρότυπο;

«Ο Michael Schumacher είναι το πρότυπο μου, τον θαυμάζω για τα επιτεύγματα που πέτυχε. Για μένα ο Schumacher είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς της Formula 1 και είναι ο οδηγός που υποστηρίζω.»

Πολλοί οδηγοί αγώνων θεωρούν τα αυτοκίνητα φόρμουλα 1 ότι βρίσκονται σε ένα διαφορετικό κόσμο, απ όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μιλάνε κυρίως για τις τεράστιες διαφορές στην συμπεριφορά των φρένων. Απ την δική σου σύντομη μέχρι στιγμής εμπειρία, μπορείς να μας αναλύσεις τις διαφορές που μπόρεσες να παρατηρήσεις οδηγώντας ένα μονοθέσιο Formula1, σε σχέση με μονοθέσια F3, Formula Renault και GP2; Χρειάζεται να μεταβάλεις το στυλ οδήγησης σου για να καταφέρεις να οδηγήσεις μονοθέσιο F1;

«Καταρχάς η Formula 1 έχει αρκετές διαφορές στον αεροδυναμικό τομέα σε σχέση με τις μικρότερες κατηγορίες αλλά η ιδέα της οδήγησης είναι περίπου η ίδια, απλώς στην Formula 1 για να φτάσεις το όριο πρέπει να κάνεις πράγματα που πριν ούτε καν φανταζόσουν. Χρειάστηκα να μεταβάλλω το στυλ οδήγησης μου αρκετές φορές για να εγκλιματιστώ σε κάθε κατηγορία που έτρεχα λόγω των διαφορών που έχουν μεταξύ τους ώστε να καταφέρω να φτάσω στο όριο.»

Από το 2009 είσαι δοκιμαστής της Ferrari και μέλος του FDA(Ferrari Driver Academy) Πως αισθάνεσαι ότι είσαι μέλος της Ferrari; Η εμπειρία σου στην Ferrari σε βοήθησε στην εξέλιξη σου ως οδηγός;

«Αυτήν την στιγμή ανήκω στην Force India και είμαι αφοσιωμένος σε αυτήν και προτιμώ να μην μιλήσω για την Ferrari.»

Φέτος τρέχεις στο Formula Renault 3.5, πως σου φαίνεται αυτό το πρωτάθλημα; Στο πρώτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο δεν κατάφερες να μαζέψεις κανέναν βαθμό σε κανέναν από τους δύο αγώνες. Ποιος είναι ο στόχος σου για τους επόμενους αγώνες;

«Είναι μια πολύ κατηγορία με αρκετούς πολύ κάλους οδηγούς. Το μονοθέσιο έχει αρκετή ιπποδύναμη και έχει αρκετό downforce, επίσης και τα ελαστικά είναι πολύ καλά, γενικά όλο το πακέτο είναι πολύ καλό. Στο πρώτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ήμασταν άτυχοι και κάναμε και λάθη με αποτέλεσμα να μην μαζέψουμε βαθμούς. Ο στόχος για τους επόμενους αγώνες είναι να τα πάω όσο δυνατόν πιο καλά και μετά βλέπουμε. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να τα πάω καλά σε αυτό το πρωτάθλημα. »

Ποια είναι η γνώμη σου για το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1; Διέκρινες κάποιον οδηγό και ομάδα τα οποία είναι τα φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος;

«Μέχρι στιγμής είναι πολύ διασκεδαστικό διότι όλες οι ομάδες είναι αρκετά κοντά μεταξύ τους, για το κοινό που παρακολουθεί τους αγώνες αυτό είναι πολύ καλό. Μέχρι στιγμής δεν έχω διακρίνει κάποια ομάδα και κάποιο οδηγό που είναι σε καλύτερη θέση σε σχέση με τους άλλους. Αυτό το πρωτάθλημα έχει πολύ ρευστές ισορροπίες. Όσο για την Force India, πιστεύω ότι κάναμε μια θετική αρχή και θεωρώ ότι μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο στην διάρκεια της σεζόν.»

Ποια είναι η γνώμη σου για το DRS και για τα ελαστικά της Pirelli;

«Το DRS και τα ελαστικά της Pirelli έχουν βοηθήσει αρκετά στην αύξηση του θεάματος και για αυτό το σκοπό φτιάχτηκαν. Βλέποντας τους αγώνες πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι θετικό, άρα δεν χρειάζονται παράπονα διότι πέτυχαν το σκοπό τους.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Toro Rosso: Καλές βάσεις

Next Article

F1| Τελευταίος θα ξεκινήσει ο Hamilton.

Related Posts