Η FIA εξέδωσε νέα τεχνική ντιρεκτίβα αναφορικά με τη χρήση λαδιού σε σημεία της μονάδας ισχύος στα οποία απαγορεύεται η διαρροή εύφλεκτων υλικών.
Κατά τη διάρκεια του Αμερικανικού Grand Prix, η Red Bull ζήτησε εξηγήσεις από τη FIA σχετικά με την χρήση ειδικών ηλεκτρονικών συστημάτων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις μετρήσεις της Ομοσπονδίας στο δοχείο καυσίμου.
Αυτό θα επέτρεπε σε μία οποιαδήποτε ομάδα (εν προκειμένω, η υπόθεση αφορούσε τη Ferrari) να ξεπερνά το επιτρεπόμενο όριο στη ροή καυσίμου κατά τη διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα να έχει αυξημένη απόδοση από τη μονάδα ισχύος της.
Με σχετική ντιρεκτίβα, η Ομοσπονδία ξεκαθάρισε πως κάτι τέτοιο θα ήταν παράνομο, αφού δεν επιτρέπεται η παρέμβαση πάνω στο σύστημα μέτρησης καυσίμου, που είναι και ίδιο για όλες τις ομάδες.
Ακούστε επίσης:
Σχεδόν δύο εβδομάδες μετά, ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport αναφέρει πως η FIA εξέδωσε νέα τεχνική ντιρεκτίβα (υπ’ αριθμό 38/19, εννοώντας πως είναι η 38η για τη σεζόν του 2019), με την οποία αναφέρει ρητά πως απαγορεύεται η χρήση εύφλεκτων υλικών (λαδιού, επί παραδείγματι) για την βελτίωση της καύσης του κινητήρα, κι άρα την αύξηση της παραγόμενης δύναμης από αυτόν.
Αυτή η ντιρεκτίβα θα μπορούσε και πάλι να αφορά τη Ferrari, αφού η υπόθεση που έχει γίνει θέλει την ιταλική ομάδα να έχει εφεύρει ένα σύστημα με το οποίο περνά ελεγχόμενα λάδι από τον intercooler στο θάλαμο του κινητήρα.
Πλέον, όλα τα μάτια θα είναι στραμμένα στη Scuderia, κι ειδικά στον Charles Leclerc, που θα φέρει και νέα μονάδα ισχύος στο Interlagos.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify