Σε πρόσφατες δηλώσεις της, η Renault αναφέρει ότι στο Καναδικό Grand Prix θα της δοθεί η πρώτη της ευκαιρία να δείξει που βρίσκετε σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Στο Grand Prix του Μονακό ο Sebastian Vettel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω κάποιου προβλήματος στο turbo του μονοθέσιου του που προμηθεύεται τον κινητήρα από τη Renault.Επίσης ο Pastor Maldonaldo της Lotus δε μπόρεσε να αρχίσει τον αγώνα εξαιτίας ενός προβλήματος στην αντλία βενζίνης.Τα μονοθέσια της Torro Rosso εγκατέλειψαν με την σειρά τους τον αγώνα λόγω προβλήματος στην εξάτμιση.
Ο Remi Taffin που είναι επικεφαλής στην ομάδα εξέλιξης των κινητήρων της Renault αναφέρει ότι «Στην αρχή της σεζόν είπαμε ότι από το Καναδικό Grand Prix και έπειτα θα είμαστε δυνατότεροι και θα προχωρήσουμε στην εξέλιξη των κινητήρων».
«Στους τελευταίους 4 αγώνες έχουμε εισάγει νέες αναβαθμίσεις και θα ολοκληρώσουμε τη διαδικασία στο Μοντρεάλ, για να κατανοήσουμε που ακριβώς είναι ο ρυθμός μας σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας»
«Έχουμε στη διάθεση μας νέα εξαρτήματα που στοχεύουν στην καλύτερη αξιοπιστία.Καθώς στους προηγούμενους αγώνες είχαμε περισσότερες αναβαθμίσεις που στόχευαν την διαχείριση ενέργειας και την οδηγησιμότητα.Ακόμη ερευνούμε τις αποτυχίες στο Μονακό ώστε να μην επαναληφθούν στο μέλλον.Συγκεκριμένα ελέγχουμε το μηχανικό πρόβλημα στο MGU-H του Vettel ».
«Τα προβήματα στις εξατμίσεις των Torro Rosso ερευνώνται σε συνεργασία με την ομάδα και μαζί θα δούμε πως μπορούμε να τα αποφύγουμε μελλοντικά χάρι στη κατανόηση του συστήματος της εξάτμισης πάνω στο μονοθέσιο.»
Μπορεί η πίστα Gilles Villeneuve να έχει γρήγορες ευθείας και σχετική απουσία στροφών, ωστόσο αυτό θα προβληματίσει τη Renault καθώς τα μονοθέσια της θα έιναι στο όριο των 100 κιλών καυσίμου και δε θα μπορέσουν να φορτίσουν επαρκώς τις ηλεκτρικές τους μονάδες.
Ο Taffin εξηγεί«Με τις ελάχιστες στροφές στο σιρκουί θα είναι δύσκολη η ανάκτηση της ενέργειας μέσω του MGU-K αφού τα μονοθέσια δεν επιβραδύνουν συχνά στο γύρο, έτσι θα δοθεί έμφαση στο να ανακτάται η ενέργεια από τα καυσαέρια των εξατμίσεων, για να χρησιμοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια μπορούμε και να είμαστε στο όριο κατανάλωσης καυσίμου.Δηλαδή θα είμαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί στο να βρούμε τη σωστή ισορροπία στην ενέργεια.»
«Γνωρίζουμε ότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός πάμε όμως στο Καναδά με αισιοδοξία και να δούμε που πραγματικά είμαστε σε σχέση με του ανταγωνιστές μας και κυρίως τη διαφορά που έχουμε κάνει από το χειμώνα μέχρι τώρα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify