F1|Face the Race|GP Κίνας

Ξύνω το μουσάκι μου σκεπτόμενος. Τι άλματα έκανε η Ferrari μέσα σε 3 εβδομάδες; Τι αγώνας αυτός από τον Alonso;  Πόσο σκληρά δούλεψαν στο Brackley; Τι ατυχία δέρνει τον Webber;

Ρητορικά ερωτήματα; Δε νομίζω. Ο καθένας μπορεί να δώσει με το μικρό του το μυαλό μια πιθανή απάντηση. Στις τρεις  πρώτες ειδικά, η απάντηση είναι μία: σκληρή δουλειά.

Όσο για την ατυχία του Αυστραλού, δεν έχω λόγια. Μετά τα συμβάντα της Sepang, αυτή η εγκατάλειψη, συνοδευόμενη με τη σύγκρουση με τον Vergne και το…ελεύθερο ελαστικό, ο Mark είναι πιο τραγικός και από πρωταγωνιστή ελληνικής κοινωνικής σειράς. Εδώ εξήγηση δεν υπάρχει. Και δεν τίθενται θέματα συνωμοσίας. Ας μην κάνουμε τη Formula 1 κάτι σαν την 11/9. Ατυχία είναι, χτυπάει την πόρτα σου ακόμα και εσένα που τώρα το διαβάζεις αυτό. Δεν συνωμοτεί κάποιο ανώτατο ον για να λερώσεις τη γραβάτα σου. Ισχύει το ίδιο και για τον Webber. Η ομάδα σαφώς τον έχει σαν no.2 και δεν αντιλέγει κανείς. Αλλά δεν τον έριξε επίτηδες σε αυτόν τον αγώνα, δεν τον προλάβαινε τον Vettel, κάνανε δύο διαφορετικούς αγώνες. Όλα αυτά γιατί ζούμε στη χώρα της συνωμοσίας.

Οφείλω σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι είδα τον αγώνα από μαγνητοσκόπηση λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και η κρίση μου θα κινηθεί καθαρά στην τρομερή απόδοση της Ferrari και την άνοδο της Mercedes, σε μια πίστα που την τελευταία τετραετία κάνει σταθερά καλές εμφανίσεις στην Κίνα.

Ας εστιάσουμε στη Ferrari, για αρχή. Οι Ιταλοί μαζί με τους οδηγούς της έκαναν αγώνα δρόμου να μπορέσουν να φανούν αντάξιοι των καλών εμφανίσεων που φάνηκαν ικανοί να κάνουν. Και δεν βγήκαν λάθος. Η Scuderia δεν έκανε λάθη. Κράτησε σταθερά τον Alonso μπροστά με την άψογη στρατηγική, διατήρησε τον Massa στην 6άδα και με ένα μονοθέσιο που διαχειρίστηκε τα ελαστικά με το γάντι, όταν όλοι οι άλλοι τα «μάσαγαν», η Ferrari έκανε ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα της τελευταίας τετραετίας. Η βελτίωση στις κατατακτήριες είναι επιβεβλημένη (κάτι το οποίο δήλωσε και ο Domenicalli και ο Alonso), αλλά στο ρυθμό αγώνα η F138 είναι στην τριάδα και ίσως ηγείται αυτής.

Πέντε ομάδες τα διεκδικούν όλα. Δυνατά μπήκε πλέον και η Mercedes. Μία ομάδα χωρίς στον ήλιο μοίρα (ας μην ωραιοποιούμε την πραγματικότητα) έφερε έναν οδηγό με τρομερή ταχύτητα και ίσως στην καλύτερη φάση της καριέρας του, το Lewis Hamilton. Η πικρία στους φίλους του «Schumi» έχει μείνει, καθώς φαίνεται πως ο αγαπημένος τους οδηγός έφυγε σε λάθος στιγμή. Αν και είμαι πεπεισμένος πως ο Γερμανός προσέφερε τα μέγιστα στην εξέλιξη της W04 για να γίνει ανταγωνιστική. Το κλειδί της επιτυχίας, ωστόσο, θα είναι η σταθερότητα στην απόδοση και οι συνεχείς αναβαθμίσεις. Κλειδί, εδώ που τα λέμε, είναι όπως και να έχει η εξέλιξη του μονοθέσιου.

Αυτό ήταν το Face the Race για το GP της Κίνας. Feel free to comment, χάρη σε σας γινόμαστε καλύτεροι.

 

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Auto| SKODA Superb Facelift 2013 : Ανανέωση για τη ναυαρχίδα της Skoda

Next Article

Blog: Αλέξης Ανδρίτσος|F1|GP Κίνας|Η αξιολόγηση των οδηγών

Related Posts