F1|Face the Race|GP Μονακό

We are back!

Μετά από απουσία 3 αγώνων, η αγαπημένη σας στήλη επέστρεψε. Και δεν θα αφήσει τίποτα ασχολίαστο.

Ο αγώνας στο Πριγκηπάτο ανέδειξε τον Nico Rosberg νικητή, σπάζοντας παράλληλα το σερί του ομόσταυλού του Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε-δραματικά-δεύτερος. Τρίτος  ήρθε ο Daniel Ricciardo, ο οποίος βρέθηκε απελπιστικά κοντά στην 2η θέση στους τελευταίους 10 γύρους. Θα έλεγε κανείς πως ήταν ένας ενδιαφέρον αγώνας, με απρόοπτα, με το συνηθισμένο πια safety car να κάνει την εμφάνισή του δύο φορές, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε ήδη από τις κατατακτήριες του Σαββάτου στην μονομαχία Rosberg-Hamilton. Ή Hamilton-Rosberg. Η σειρά στη μαρκίζα ελάχιστη σημασία έχει.4339e9803ab9cce67d450be12840f1e2

Για όσους «έχασαν επεισόδια», στα Qualies και πιο συγκεκριμένα στο Q3 ο Nico Rosberg, αμέσως μετά τον γρήγορο γύρο του, έκανε ένα κάπως αμφιλεγόμενο λάθος στην στροφή Mirabeau, με αποτέλεσμα να παρκάρει την w05 του και να βγάζει την κίτρινη σημαία στο 2ο sector. Αυτό ανάγκασε τους διερχόμενους από το συγκεκριμένο σημείο να κόψουν ταχύτητα και να χάνουν υπερπολύτιμο χρόνο, με μόλις λίγα εναπομείναντα δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Ως εκ τούτου, ο Hamilton έχασε την ευκαιρία του να πάρει την pole, με αυτήν να καταλήγει στον Nico. Το συμβάν τέθηκε υπό εξέταση χωρίς συνέπειες για τον Rosberg.  Η πρώτη θέση στο grid στο Μονακό είναι υπερπολύτιμη και αυτό είναι που έκανε την κοινή γνώμη να καταδικάζει τον Γερμανό για ηθελημένο λάθος. Αν το δει κανείς ψύχραιμα, είναι ένα πολύ πιθανό λάθος σε αυτό το σημείο.Υπάρχει ένα μικρό αλματάκι που αναγκάζει τους οδηγούς για κλάσματα δευτερολέπτου να αλλάζουν πορεία προς τα δεξιά και μετά παλι προς τα αριστερά για να μπουν εκ νέου στην αγωνιστική γραμμή. Σε ένα τέτοιο σημείο και με δεδομένη την πίεση που νιώθει ο οδηγός εκείνη την ώρα, είναι πιθανό να χαθεί για λίγο η συγκέντρωση και να γίνει ένα τέτοιο λάθος. Άλλωστε, οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα δεδομένα της τηλεμετρίας και δεν φάνηκε να εγκαταλείπει εσκεμμένα ο Rosberg.

Αυτό σήκωσε κύμα αντιδράσεων, πολλές δηλώσεις από τον «αδικημένο» Hamilton και ένα πλήθος αναλύσεων και βίντεο που προσπαθούσαν να ερμηνεύσουν την κίνηση και να διαπιστώσουν ιδίοις όμασι αν όντως ήταν λάθος ή αν ο Νico έκανε ένα remake του 2006.

10390568_868463233167439_2431852870405459453_nΣτον αγώνα: δεν είχαμε πολλές εκπλήξεις. Μάλλον, είχαμε την εξής μία που οφείλω να αναφέρω πρώτη-πρώτη και μετά να περάσω στον σχολιασμό της υπόλοιπης δεκάδας. Η Marussia με τον Jules Bianchi πήραν τους πρώτους βαθμούς. Συγκεκριμένα αυτούς που δίνει η 9η θέση στην οποία κατετάγη ο Γάλλος, δηλαδή 2. Είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στο χαοτικό GP του Μόντε Κάρλο που δίνει ουσιαστικά από τώρα την 10η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου). Ο νεαρός οδηγός που προέρχεται από τις ακαδημίες οδηγών της Ferrari οδήγησε συνετά και παρά τις ποινές που πήρε (+10 δευτερόλεπτα επί του συνολικού χρόνου του στο τέλος του αγώνα), έμεινε στην δεκάδα, κράτησε πίσω του τον Grosjean και απέδειξε ότι είναι ένα πολλά υποσχόμενο ταλέντο.

Γενικότερα,  ο αγώνας δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ιδιαιτέρως ενδιαφέρων. Το «αλατοπίπερο» την Κυριακή το έδωσαν τα δύο SC που βγήκαν (το πρώτο ήδη από τον πρώτο γύρο). Είναι πια δεδομένο ότι για να επιχειρήσει κανείς προσπεράσματα στο Πριγκηπάτο πρέπει να βρεθεί σε λίαν μειονεκτική θέση. Αυτό είδαμε και στον φετινό αγώνα. Τις κινήσεις-καμικάζι τις έκανε GP Spanien 2013επανηλειμένα ο Sutil, όντας πίσω στο grid. Προσέφερε αύθονο θέαμα, έδειξε αποφασιστηκότητα και μαχητικότητα, αν και η C32 δεν πατούσε καθόλου καλά σε όλο το αγωνιστικό… τετραήμερο.  Ο φρενήρης ρυθμός του τερματίστηκε με την εγκατάλειψη του από προσωπικό του οδηγικό λάθος στην  έξοδο του τούνελ.

Κάτι που ήρθε να επιβεβαιώσει το Μονακό ήταν το γεγονός οτι ο Ricciardo παραμένει αυτό που λέμε best of the rest. Εξακολουθεί να έρχεται ακριβώς πίσω από τις κυρίαρχες Mercedes, νικά κατακράτως τον 4κις Παγκόσμιο Πρωταθλητή και teammate του Sebastian Vettel και επιδεικνύει φοβερή σταθερότητα. Από πολύ βωρίς φάνηκε ότι η Red Bull γενικά, και ο Daniel ειδικά, θα είναι ο άμεσος αντίπαλος των Γερμανών φέτος. Συνεχίζει έτσι εδώ και 6 αγώνες, με αμείωτη απόδοση. Αν είναι κάτι που μπορεί να χαρακτηρίσει τους Αυστριακούς είναι η σταθερότητα τους στα καλά αποτελέσματα και τα υψηλά ποσοστά αξιοπιστίας τους. Μία τροχοπέδη στην όλο και καλύτερη απόδοσή τους είναι η μονάδα ισχύος της Renault.  Εκτιμώ πως οι Γάλλοι ακόμα δεν βρίσκονται στο επιθυμητό 104297_1_thumbnail-nopad_868x420_page1_1201833επίπεδο όσον αφορά την αποδοτικότητα της PU αφενός και την αξιοπιστία αφετέρου. Μένει να δούμε αν αυτά τα προβλήματα θα λυθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς και για πόσο ακόμα θα συνεχιστούν τα καλά αποτελέσματα από τους Πρωταθλητές.

Όσον αφορά τον Vettel, ο Γερμανός ταλαιπωρήθηκε από θέματα αξιοπιστίας σε 2 αγώνες μέχρι τώρα και κατ’εμέ είναι και οι δύο μοναδικοί αγώνες που έχασε από τον Ricciardo χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος για αυτό. Με το σκορ να μετρά 5-1 υπέρ του Αυστραλού, ο Seb πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά την αντεπίθεσή του. Δεν δύναται να μην μπορεί να προσαρμοστεί στα νέα μονοθέσια και στις ανάγκες της νέας εποχής. Αυτό θα είναι το μεγάλο τεστ για τον ίδιο. Αν υπερισχύσει έναντι του Ric και κυρίως αν φέρει στα μέτρα του την RB10 θα κερδίσει το στοίχημα με τον εαυτό του.

Σειρά έχει η Ferrari, αλλά πιο πολύ θα μιλήσουμε για τον Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός έχει κάνει μια καριέρα με ένα σύννεφο, μάυρο και έτοιμο να ρίξει τόνους νερού από πάνω του. Πάντα πίστευα ότι σε έναν χώρο σαν αυτό της F1, με τόση ακρίβεια, με μετρήσεις σε κάθε πιθανό τομέα, με τα κλάσματα δευτερολέπτου να καθορίζουν νίκες και πρωταθλήματα πως δεν χωρούσε η ατυχία. Ωστόσο, με αυτά που παρατηρώ όλα αυτά τα χρόνια (και ειδικά φέτος) με τον Kimi με κάνουν να αλλάζω γνώμη. Ενώ βρισκόταν σε πορεία προς την κατάκτηση του πρώτου βάθρου τόσο του ίδιου όσο και της Ferrari για το 2014, μετά το δεύτερο SC και το pit dne1422my01stop του, συγκρούστηκε με τον Max Chilton και αναγκάστηκε σε δεύτερο pit, πέφτοντας από την 3η στην 13η θέση. Bad luck Brian turned to Bad luck Kimi. #tell_me_about_it

Αυτό ήταν το Face the Race για τον αγώνα του Monaco, έναν αγώνα με ανατροπές, με μάχες (χωρίς πολλά προσπεράσματα όμως), με ατυχήματα.

Over and out.

Υ.Γ.:R.IP. Sir Jack Brabham

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1|GP Μονακό|Αγώνας|Μεγάλος νικητής ο Rosberg στο Πριγκιπάτο

Next Article

F1| O Alonso θα δώσει την έναρξη του Le Mans 24H

Related Posts