F1|H FIA έδωσε εξηγήσεις για το ατύχημα του Bianchi

H FIA οργάνωσε μια συνέντευξη τύπου στο Sochi στην οποία αποκαλύφθηκαν λεπτομέρειες για το ατύχημα του Jules Bianchi στο Ιαπωνικό γκραν πρι. Στην συνέντευξη τύπου συμμετείχαν ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt και ο Charlie Whiting. O Whiting δήλωσε ότι οι Sutil και Bianchi έχασαν τον έλεγχο των μονοθεσίων τους στη στροφή 7 λόγω της υδρολίσθησης που δημιουργήθηκε από την δυνάμωση της έντασης της βροχής.

“Υπάρχει μια στεγνή γραμμή. Καθώς η βροχή δυναμώνει το νερό αρχίζει να εισέρχεται στην πιο στεγνή γραμμή και τα μονοθέσια σε εκείνο το σημείο ανοίγουν τη γραμμή τους. Μπορείτε να δείτε ότι ο Adrian έχασε τον έλεγχο σε εκείνο το σημείο. Ακούμπησε ελαφρώς στην πιο βρεγμένη μεριά της πίστας και σε εκείνο το σημείο ήταν πίσω από τον Jules. Όταν πέρασε πάνω από την πιο βρεγμένη γραμμή έχασε τον έλεγχο και έκανε τετ-α-κε. Ο Jules έκανε κάτι παρόμοιο. Πέρασε πάνω από την γραμμή που είχε περισσότερο νερό αλλά η διαφορά είναι ότι δεν έκανε τετ-α-κε σαν τον Adrian. Διόρθωσε και βγήκε εκτός, με διαφορετική τροχιά. Είναι νωρίς για να δούμε την ακριβή ταχύτητα σύγκρουσης διότι δεν έχουμε σωστά δεδομένα από το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια που οδεύει στην περιοχή διαφυγής. Μπορούμε να βασιστούμε μόνο στα δεδομένα από το GPS. Οι έρευνες συνεχίζονται, αναλύουμε την εικόνα και τα δεδομένα του GPS για να δούμε την ταχύτητα πρόσκρουσης. Είναι νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Κοιτάζοντας τις πρώτες εκτιμήσεις της ταχύτητας του μονοθεσίου θα έλεγα ότι είναι παρόμοιο με το ατύχημα του Heikki Kovalainen το 2008 στη Βαρκελώνη, αλλά είναι μια πολύ πρόχειρη εκτίμηση.”

Στην συνέχεια ο Charlie Whiting μίλησε και για πιθανά μέτρα που θα μπορούσαν να παρθούν ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια ακόμη περισσότερο μετά το τραγικό συμβάν της Suzuka.

Υπάρχουν πράγματα που έχουμε να μάθουμε και θέλουμε να συμμετάσχουν όλες οι ομάδες και οι οδηγοί ώστε να καταλήξουμε σε ένα σωστό αποτέλεσμα μέσα από μελετημένες ιδέες. Ένα από τα σημαντικά πράγματα που έχουμε να μάθουμε είναι ότι πρέπει να πάρουμε μια απόφαση για το πως θα επιβραδύνουμε τους οδηγούς όταν υπάρχουν ατυχήματα. Πρέπει να θέσουμε σε εφαρμογή ένα σύστημα το οποίο θα δείχνει ξεκάθαρα πόσο πολύ πιστεύουμε ότι πρέπει να επιβραδύνουν τα μονοθέσια σε παρόμοιες συνθήκες. Πάνω σε αυτό δουλεύουμε, ξεκινώντας από αύριο το πρωί. Θα συναντηθούμε με όλες τις ομάδες ώστε να συζητήσουμε το θέμα. Θέλουμε να βρούμε έναν τρόπο να επιβάλουμε την μείωση της ταχύτητας. Ίσως να μην είναι κάποιο όριο ταχύτητας, αλλά ένας τρόπος ελέγχου της ταχύτητας με απόλυτη βεβαιότητα και απόλυτη σαφήνεια. Η δυσκολία του να έχεις όριο ταχύτητας σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι είναι ότι πρέπει να έχει διαφορετικό όριο για κάθε τμήμα ξεχωριστά. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι οι μηχανικοί και οι οδηγοί πιέζουν στο όριο στην είσοδο του pitlane μπλοκάροντας την τελευταία στιγμή πριν μπουν στον περιοριστή ταχύτητας. Αυτή είναι η φύση της Formula1. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα χρησιμοποιούμε τους γερανός με εξαιρετικά μεγάλη προσοχή. Ήδη είχαμε μια συνάντηση με τους οδηγούς νωρίτερα κι ένα από τα πράγματα που προέκυψε από τη συζήτηση είναι η αξιολόγηση της λύσης να χρησιμοποιηθεί μια προστατευτική ποδιά. Είναι το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιείται στα μηχανήματα στον δρόμο ώστε να αποτρέπει τα αυτοκίνητα να χώνονται από κάτω. Είναι κάτι που θα αξιολογήσουμε.”

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1|GP Ρωσίας|FP2|Δυναμική απάντηση του Hamilton

Next Article

F1|GP Ρωσίας|FP3|Πετάει ο Hamilton !

Related Posts