Η Mercedes θα ήθελε να ανταγωνιστεί τις BMW και Audi, τις έταιρες δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας, σύμφωνα με τον Dieter Zetsche, πρόεδρο της Daimler AG, μετά την επιτυχία της Mercedes-Benz τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε αυτό των οδηγών στη Formula 1 για το 2014.
Ο Zetsche δήλωσε στη Sport Bild: «Μοιραζόμαστε, και μιλώ καθαρά σε επίπεδο επιχειρηματικό, περίπου το 80 τοις εκατό από το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς με την Audi και την BMW. Βέβαια, θαυμάζουμε την Red Bull, τη Ferrari και τις άλλες ομάδες, ωστόσο άλλες κατασκευάστριες εταιρίες (όπως η BMW και η Audi) θα ήταν απολύτως ευπρόσδεκτες από εμάς.»
Η Mercedes, η BMW και η Audi είναι φυσικά και στο DTM ως κατασκευάστριες ομάδες, στο οποίο συμμετέχουν πολλοί πρώην οδηγοί της Formula 1 και πολλά νέα ταλέντα που προορίζονται είτε για την F1 είτε για κάποια άλλη κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η εταιρία με έδρα τη Στουτγκάρδη εξαγόρασε την πρωταθλήτρια ομάδα του 2009, την Brawn GP, και αρχικά αναζήτησε τον δρόμο προς τις επιτυχίες με τον Michael Schumacher.
Ο Zetsche παραδέχτηκε: «Ποτέ δεν φανταστήκαμε ότι η επιτυχία θα έπαιρνε τόσο χρόνο και θα ήταν τόσο δύσκολη στο να επιτευχθεί. Αλλά τώρα, όταν κάνουμε κάτι, το κάνουμε σωστά. Για αυτό το λόγο, ποτέ δεν αλλάξαμε τις θέσεις μας, ούτε έχουμε πλάνα να αλλάξουμε κάτι σε αυτή μας τη δέσμευση.
Ο ίδιος δήλωσε ανοιχτά πως η νέα διοργάνωση της Formula E είναι κάτι που η Mercedes σκέφτεται, αλλά απέκλεισε κατηγορηματικά το Le Mans: «Μία ολόκληρη χρονιά να δουλεύεις για 24 ώρες, δεν σκοπεύουμε να σπαταλήσουμε έτσι χρήματα.»
Επίσης, έριξε τους τόνους όσον αφορά το γεγονός ότι η F1 περνά μία μεγάλη κρίση: «Είναι παράλογο να λέμε ότι η Formula 1 έχει πεθάνει. Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία άλλη πιο συναρπαστική χρονιά. Όλη η κριτική έγινε από αυτούς που δεν πέτυχαν φέτος.»
Και δεν δίστασε να κατηγορήσει ανθρώπους όπως ο Bernie Ecclestone για τον τρόπο με τον οποίο δυσφημούν το άθλημα: «Συγκεκριμένα, δεν έχουμε εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες της Fornula 1, καθώς οι δίαυλοι επικοινωνίας της δεν έχουν χρησιμοποιηθεί με έναν επαγγελματικό τρόπο. Είμαστε πιο δεσμευμένοι από ποτέ στο να συμβάλουμε στο να γίνει πιο επαγγελματικό το σπορ σε αυτόν τον τομέα. Το να προσελκύεις νεαρούς θεατές είναι ένα κεντρικό αίτημα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify