Η τέταρτη μέρα δοκιμών στην Jerez έκλεισε με πρώτο τον Kimi Raikkonen.
Η πίστα το πρωί ήταν κάπως βρεγμένη ακόμη λόγω της χθεσινοβραδινής βροχής, πράγμα που οδήγησε σε έξοδο του Kvyat από την πίστα και στην κόκκινη σημαία για λίγο. Το πρωινό σημαδεύτηκε επίσης και από την είδηση ότι η πρώην Marussia επιθυμεί να επιστρέψει ως Manor Racing στο grid του 2015.
Τα πρώτα 75 λεπτά όλες οι ομάδες ήταν επιφυλακτικές και μόνος στην πίστα ήταν ο Verstappen λόγω της κατάστασης του οδοστρώματος. Ο πιο τολμηρός Ericsson βγήκε στην πίστα με τη σκληρή γόμα της Pirelli. Μετέπειτα, στην πίστα κατευθύνθηκαν και άλλοι οδηγοί, καθώς η πίστα ήταν πιο προσφιλής για δοκιμές και συλλογή δεδομένων. Πρώτος ο Hamilton σημείωσε γρήγορους γύρους με τη μεσαία γόμα, κάνοντας σαφές ότι πλέον οι δοκιμές μπορούν να ξεκινήσουν και επισήμως.
Προχωρώντας προς το πρώτο δίωρο της διαδικασίας, ο Hamilton είχε γράψει ήδη τα πιο πολλά χιλιόμετρα από όλους, ενώ ο Raikkonen ήταν ο ταχύτερος.
Η δεύτερη κόκκινη σημαία βγήκε μετά τις 12.00 ώρα Ελλάδος, όταν ο Hamilton έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου και σταμάτησε στο chicane.
Μετέπειτα, βγήκε και ο Button στην πίστα, κάνοντας μόνος 4 γύρους και έναν καλό που τον άφησε 6.8 δευτερόλεπτά πίσω από τον τότε πρωτοπόρο Raikkonen. Είναι αλήθεια πως τα προβλήματα του Honda κινητήρα είναι τέτοια που την καθιστούν ανίκανη να βγει για πολλούς γύρους.
Σχεδόν τρεις ώρες μετά την έναρξη των δοκιμών και ο Hamilton με την W06 είχε ήδη κάνει 43 γύρους πριν σπινάρει και πάει στα pits.
Όσο περνούσε η ώρα, φαινόταν πως τα πράγματα θα εξελίσσονταν όπως και τις προηγούμενες τρεις μέρες, με την Mercedes να γράφει τους πιο πολλούς γύρους από όλες τις ομάδες, ενώ και πάλι μία Ferrari προηγούνταν, αυτή του Raikkonen, δύο ώρες πριν την λήξη των δοκιμών στη Jerez. Παράλληλα, υπήρξε πληροφόρηση πως η McLaren-Honda πραγματοποιούσε κάποια αεροδυναμικά tests, για αυτό και δεν έκανε γρήγορους χρόνους.
Παράλληλα, η Lotus εμφάνισε πρόβλημα με τον κινητήρα της Mercedes και 2 ώρες πριν το τέλος της διαδικασίας αναγκάστηκε να δώσει τέρμα στις δοκιμές για τώρα.
Στα τελευταία 90 λεπτά των δοκιμών, οι οδηγοί συνέχιζαν τα προγράμματα των ομάδων του, εστιάζοντας η κάθε μία σε διαφορετικούς τομείς. Αυτό φαίνεται και από την χρήση άλλων ελαστικών μεταξύ τους.
Μάλιστα, ο Kimi Raikkonen με το 1m20.841s έγραψε τον ταχύτερο γύρο στη Jerez για φέτος.
Για σύγκριση, ο ταχύτερος γύρος το Raikkonen φέτος είναι 2.435 δευτ. ταχύτερος από τον περυσινο καλύτερο στην Jerez, του Magnussen.
Επίσης, δύο φορές βγήκε η κόκκινη σημαία στην πίστα 15 λεπτά πριν το τέλος. Την πρώτη γιατί η πινακίδα του DRS παρασύρθηκε από τον αέρα και κατέληξε στην πίστα, ενώ τη δεύτερη καθώς ο Ericsson ακινητοποιήθηκε μεταξύ των στροφών 9 και 10.
Προς το τέλος της μέρας, οι οδηγοί επέλεξαν να κινηθούν σχετικά αργά μέσα στην πίστα, χωρίς να έχουμε διαφοροποιήσεις στην κατάταξη.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m20.841s |
2 | Marcus Ericsson | Sauber | 1m22.019s +1.178 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m22.172s +1.331 |
4 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1m22.553s +1.712 |
5 | Felipe Massa | Williams | 1m23.116s +2.275 |
6 | Romain Grosjean | Lotus | 1m23.802s +2.961 |
7 | Daniil Kvyat | Red Bull | 1m23.975s +3.134 |
8 | Jenson Button | McLaren | 1m27.660s +6.819 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify