Πηγές μέσα από τη Renault αναφέρουν οτι οι Γάλλοι δεν κατάφεραν να επιδιώξουν τα σχέδια τους όσον αφορά την εξέλιξη του v6 turbo κινητήρα τους.Ο ρυθμός προόδου της μονάδας ισχύος της Renault δεν είναι ο επιθυμητός,με αποτέλεσμα να είναι πιο αδύναμη η απόδοση του κινητήρα σε σχέση με αυτόν των άμεσων ανταγωνιστών τους και κυρίως της Mercedes,όπου έχει κάνει την καλύτερη δουλειά.
Μόνο ένα μονοθέσιο με την μονάδα ισχύος της Renault κατάφερε να τερματίσει μέσα στους βαθμούς στο Interlagos,αυτό του νυν παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastian Vettel(μέχρι τον επόμενο αγώνα),μαζί με 7 μονοθέσια με κινητήρα Mercedes και τις 2 Ferrari
Ο επικεφαλής για την συλλογή δεδομένων εντός πίστας,Remi Taffin,υποστηρίζει οτι οι Γάλλοι έχουν αρκετό δρόμο να διανύσουν ακόμα προκειμένου να φτάσουν στην κορυφή.
“Ήταν ένας περίεργος αγώνας,με λίγους πόντους στη συλλογή μας.αυτοί του Seb,ο οποίος βοήθησε στην κατάληψη της 2ης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την Red Bull σε αυτόν τον αγώνα.”,δήλωσε ο Taffin.
“Δεν αποτελούν μυστικό οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε καθ’όλη τη διάρκεια της σεζόν.Καταφέραμε να κερδίσουμε 3 αγώνες ως προμηθευτής κινητήρων,οι οποίες πιστεύω ήρθαν κυρίως λόγω της σκληρής δουλειάς που έκανε άλλη μια χρονιά η ομάδα του Milton Keynes και μετά λόγω της απόδοσης της μονάδας ισχύος μας.”
“Θεωρώ οτι ο βαθμός επαναφοράς μας στην προσπάθεια κατάληψης της κορυφής δεν είναι αρκετός και ας είμαστε ρεαλιστές,η Μercedes έχει κάνει τρομερή δουλειά στον τομέα της απόδοσης της μονάδας της και ίσως η διαφορά παραμείνει μεγάλη και τον επόμενο χρόνο.”
Κλείνοντας τις δηλώσεις του είπε:“Δεν συμβιβαζόμαστε με την δεύτερη θέση και εργαζόμαστε σκληρά όλο αυτόν τον καιρό,αλλα σχεδιάζουμε να το κάνουμε και με το τέλος του πρωταθλήματος όπου θα έχουμε περισσότερο χρόνο.Θα προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε το προβάδισμα της Mercedes,εάν αυτό είναι εφικτό.”
Μετά το τέλος του αγώνα στο Sao Paolo κυκλοφόρησαν πολλές φήμες σχετικά με το ξεπάγωμα των κινητήρων.Αυτή που προκάλεσε τη μεγαλύτερη αίσθηση,είναι αυτή που υποστηρίζει ότι εάν η Mercedes δεν συμφωνήσει στο ξεπάγωμα,τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα επιδιώξουν την επιστροφή στους ατμοσφαιρικόυς V8.Βέβαια,κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να συμβέι καθώς έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια για την εξέλιξη των μονάδων ισχύος και υπάρχουν άλλοι 2 σημαντικοί παράγοντες:Η στάση της FIA και η Honda η οποία είναι απίθανο να συμφωνήσει σε αυτό το σενάριο προτού καν επιστρέψει στο σπορ με την προμήθεια κινητήρων στην McLaren απο το 2015 και μετά.
Το σίγουρο είναι ότι το ξεπάγωμα των μονάδων και η συγκατάθεση της Mercedes θα συνδράμουν πάρα πολύ όσον αφορά τα επόμενα χρόνια και τη δυνατότητα εξέλιξης των άλλων ομάδων.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify