Σύμφωνα με το motorsport.com, οι νέοι κανονισμοί που θα εισαχθούν το 2017 θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα κατά 5 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τα σημερινά.
Το Strategy Group αποκάλυψε τα πλάνα της για πιο ανταγωνιστικά μονοθέσια, με την εισαγωγή νέων κανονισμών, ώστε να γίνουν οι αγώνες πιο θεαματικοί.
Έκτοτε, οι ομάδες προσπαθούν να καταλήξουν στην τελική μορφή των νέων κανονισμών, που αφενός θα εκπληρώνουν τον στόχο των ταχύτερων μονοθέσιων, αφετέρου δεν θα αυξήσουν τα έξοδά τους.
Αρκετές προτάσεις έπεσαν στο τραπέζι, και η πιο συντηρητική επιλογή που προτάθηκε από την FIA δεν πήρε έγκριση, καθώς θεωρήθηκε πως δεν θα οδηγούσε σε ταχύτερα μονοθέσια.
Αυτό άφησε τις ομάδες να εξετάζουν μία πιο επιθετική προοπτική που ήρθε από την Red Bull, που τώρα έχει πάρει μορφή μετά και τη συνάντηση στο περιθώριο του GP Ιαπωνίας.
Αυτή θα περιλαμβάνει μία εμπρός αεροτομή πλάτους 1800mm – που είναι 200mm πιο πλατιά από τις τωρινές – με την πίσω αεροτομή να είναι 950mm σε πλάτος και 800mm σε ύψος.
Ο σχεδιασμός του διαχύτη θα γυρίσει στα δεδομένα του 2010, κάτι που θα επιτρέψει αυξημένη απόδοση από το πάτωμα.
Μία αλλαγή που αναμένεται να γίνει είναι στα ελαστικά. Αυτά θα είναι πιο στενά από όσο είχε ακουστεί, επειδή υπήρξε η ανησυχία πως θα μπορούσαν να επηρεάσουν το ήδη πιο φαρδύ σασί.
Επομένως, τώρα τα εμπρός ελαστικά ενδέχεται να είναι 300mm σε πλάτος και τα πίσω 450mm. Τα τωρινά ελαστικά είναι 245mm και 325mm, αντιστοίχως.
Έχει κανονιστεί συνάντηση την επόμενη εβδομάδα για να εγκριθούν οι αλλαγές, ενώ υπάρχει η ελπίδα όλες οι αντιρρήσεις τις τελευταίας στιγμής να εξανεμιστούν.
Αν οι κανονισμοί εγκριθούν σε πρώτη φάση από το SG, θα πρέπει να περάσουν και από το Παγκόσμιο Συνέδριο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αργότερα μέσα στη χρονιά.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify