Για μια ακόμη φορά η Scuderia δεν κατάφερε να μπει στο βάθρο χάνοντας πολύτιμο έδαφος .Ο Alonso οδηγούσε την κούρσα αλλά δεν μπόρεσε να αντισταθεί τόσο στις Red bull όσο και στον Button.
Fernando Alonso (4ος): Θα ήταν πολύ δύσκολο να είχα πάει καλύτερα από την 4η θέση σήμερα, ιδίως δεδομένης της δυσκολίας που αντιμετωπίσαμε με τα μεσαία ελαστικά: σε τέτοιες συνθήκες, είμαστε 1,5 δευτερόλεπτο πιο αργοί από τον καλύτερο. Ειλικρινά δεν πίστεψα πως είχα μια πραγματική ευκαιρία να κερδίσω, αλλά ένα βάθρο ήταν στο χέρι μας. Η στρατηγική με έφερε πρώτο στα πρώτα στάδια, αλλά μετά ξέραμε πως στο τελευταίο κομμάτι, θα έπρεπε να παλέψουμε περισσότερο. Διασκέδασα στο πρώτο stint: η εκκίνηση ήταν καλή και έπειτα είχα μερικές καλές μάχες. Κρίμα για το βάθρο: ήταν ο στόχος μας και ήταν πιθανό, παρά την 8η θέση στις κατατακτήριες χθες. Σε σύγκριση με τη διαφορά που είδαμε χθες στις κατατακτήριες, η κατάσταση ήταν πολύ διαφορετική σήμερα, αλλά το ξέραμε αυτό, με τις θερμοκρασίες οι οποίες δεν ήταν πολύ υψηλές για καλοκαίρι, πληρώσαμε μεγάλο τίμημα. Αυτήν τη στιγμή πρέπει να συγχαρούμε τους αντιπάλους μας, που κάνουν φανταστική δουλειά, αλλά δεν θα τα παρατήσουμε, τουλάχιστον μέχρι να μας πουν διαφορετικά τα μαθηματικά: πάντα θα προσπαθούμε να κερδίζουμε, να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό, ξεκινώντας από τη Monza -έναν πολύ ιδιαίτερο αγώνα για τη Ferrari και για όλους τους οπαδούς της- και μετά σε όλους τους άλλους εναπομείναντες αγώνες της σεζόν.
Felipe Massa (8ος): Ήταν μάλλον ένας περίεργος αγώνας για εμένα. Στην αρχή ήμουν σίγουρα στη μάχη για τις πρώτες θέσεις, αλλά μετά άρχισα να έχω πρόβλημα με τα ελαστικά μου και το μονοθέσιο άρχισε να μην έχει τόσο καλή ισορροπία. Με τα μεσαία ελαστικά η κατάσταση βελτιώθηκε, ίσως επίσης και μια διόρθωση στην μπροστινή πτέρυγα που κάναμε στo pitstop, αλλά δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι, καθώς ήταν εμφανές και τότε ήταν πολύ αργά. Συν τοις άλλοις, είχα επίσης ένα σκάσιμο στο αριστερό ελαστικό μου το οποίο σήμαινε πως έπρεπε να κάνω άλλο ένα pitstop. Όταν βρέθηκα πίσω από τον Rosberg, δεν μπορούσα να τον προσπεράσω, παρά το DRS, γιατί η τελική τους ταχύτητα είναι πολύ καλή. Επιπλέον, πάλευα ιδίως στις πιο αργές στροφές – στο τελευταο chicane και στη La Source – και αυτό με εμπόδισε να πάρω καλύτερη θέση. Ο επόμενος αγώνας είναι εντός έδρας για την ομάδα, αλλά επίσης είναι πολύ σημαντικός για μένα και πραγματικά θέλω να έχω ένα καλό αποτέλεσμα εκεί.
Stefano Domenicali: Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, αλλά πρέπει να το βαθμολογήσουμε αντικειμενικά, χωρίς να αφήνουμε τα συναισθήματα να μας επηρεάσουν. Είδαμε την απόδοση του μονοθεσίου μας με δύο διαφορετικούς τρόπους, ανάλογα με το τι ελαστικά χρησιμοποιούσαμε: πολύ καλά με τα μαλακά ελαστικά, ειδικά με τον Fernando, αλλά σίγουρα είχαμε πρόβλημα με τα μεσαία. Αυτό εξηγεί πώς ο Fernandο, που είχε εξαιρετική απόδοση, πήρε την πρώτη θέση και πάλεψε για την νίκη στο πρώτο stint, μετά σταδιακά είδε μία θέση στο podium την οποία άξιζε να γλιστράει από τα χέρια του. Ο Felipe ξεκίνησε τον αγώνα του πολύ επιθετικά, αλλά τότε πλήρωσε ένα μεγαλύτερο τίμημα για τις χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε με τα σκληρά ελαστικά. Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν βοήθησε, βγαίνοντας ακριβώς όταν οι κύριοι αντίπαλοί μας δυσκολεύονταν περισσότερο, το οποίο σήμαινε πως μπορούσαν να αντισταθμίσουν το μειονέκτημά τους. Τώρα ξέρουμε ποια είναι η αχίλλειος πτέρνα μας και πρέπει να συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σ’ αυτό: έχουμε δημιουργήσει ένα γκρουπ σε μερικούς τομείς, αλλά σ’ αυτόν – αναφέρομαι στο ιδανικό παράθυρο διαχείρισης των ελαστικών – ακόμα υστερούμε. Τώρα πηγαίνουμε στη Monza, στον εντός έδρας αγώνα: ο στόχος μας δεν αλλάζει, είναι η προσπάθεια για νίκη. Είμαι πεισμένος πως μπορούμε να είμαστε σ’ αυτό το ρυθμό, ενώ ξέρουμε πως βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πολύ δυνατούς αντιπάλους.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify