Η Ferrari τονίζει πως λίγα οφέλη μπορεί να έχει από το σασί πλέον σε πίστες όπως το Austin, παρά το γεγονός ότι συνεχίζει να χάνει έδαφος έναντι της άμεσης αντιπάλου της, της Red Bull.
Μόλις έναν αγώνα μετά από το πολύ καλό για τη Scuderia Ιαπωνικό GP, οι Ιταλοί δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν το σκόπελο των «Ταύρων», αλλά ούτε καν να έχουν παρόμοιο ρυθμό, με τον ήδη καταστροφικό αγώνα στις ΗΠΑ να ολοκληρώνεται με το λάθος στο τελευταίο pit stop του Kimi Raikkonen.
Η Red Bull έχει πλέον διαφορά 53 βαθμών από την τρίτη στη βαθμολογία Ferrari με τρεις αγώνες να απομένουν. Και στην ομάδα του Maranello γνωρίζουν πολύ καλά ότι θα χρειαστεί μία δόση τύχης για να περάσουν τους Αυστριακούς.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Maurizio Arrivabene δήλωσε πως δεν αποτέλεσε έκπληξη η απόδοσή τους στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς η SF16-H υποφέρει σε πίστες που απαιτούν αρκετή κάθετη δύναμη.
«Αυτή η πίστα έχει υψηλές απαιτήσεις αεροδυναμικά, δεν συγκρίνεται με τη Suzuka,» είπε, όταν του ζήτησαν να εξηγήσει τι συνέβη και άλλαξαν όλα μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων.
«Στη Suzuka κάναμε μερικά βήματα προόδου, και ήμασταν χαρούμενοι με αυτό. Αλλά τα χαρακτηριστικά εκείνης της πίστας είναι εντελώς διαφορετικά με αυτής [σ.σ. COTA], που είναι περισσότερο απαιτητική στον αεροδυναμικό τομέα.
«Ο ρυθμός μας στον αγώνα δεν ήταν τόσο κακός, συγκριτικά με την Παρασκευή και το Σάββατο. Αλλά, δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να ανέβουμε στο βάθρο.»
Όταν ρωτήθηκε γιατί στο Austin ήταν τόσο πίσω από τον ανταγωνισμός, ο Arrivabene απάντησε: «Δεν θέλω να επαναλαμβάνω όλη τη σεζόν που έχουμε πρόβλημα.
«Είναι ξεκάθαρο πια πως οι πίστες που έχουν υψηλές αεροδυναμικές απαιτήσεις δεν μας ταιριάζουν. Αυτό είναι το θέμα.
«Αν εστιάσεις την προσοχή σου στο να λύσεις αυτό το πρόβλημα φέτος, τότε χάνεις χρόνο από την εξέλιξη του επόμενου μονοθέσιου. Επομένως, για αυτό επικεντρωνόμαστε σε πίστες όπως η Suzuka με απαιτήσεις από τον κινητήρα, γιατί έτσι φέρνεις νέα μέρη στη Suzuka κι αυτά αποδίδουν και σου δίνουν δεδομένα για του χρόνου.»
Γιατί μπήκε στα pits ο Vettel στο τέλος
Παράλληλα, ο Arrivabene εξήγησε πως το pit stop του Sebastian Vettel στους τελευταίους γύρους του αγώνα έγινε περισσότερο για να καθαριστεί η πίσω αεροτομή, παρά για λόγους που αφορούσαν τα ελαστικά.
«Είχε κολλήσει ένα κομμάτι ελαστικού στην πίσω αεροτομή, και αυτό προκαλούσε θέματα.
«Οπότε, σε κάποια φάση μας είπε πως δεν ήταν εύκολο να το διαχειριστεί αυτό, και κοιτώντας τη διαφορά του Sebastian από τους υπόλοιπους, είπαμε ‘καλώς, έλα στα pits και θα καθαρίσουμε την πίσω αεροτομή’. Ήταν καλό και για την ομάδα να κάνει ακόμα ένα pit stop για να ανακτήσει την αυτοπεποίθησή της.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify