H FIA θα προσπαθήσει να εισάγει έναν ανεξάρτητο προμηθευτή ενός χαμηλού κόστους κινητήρα, αφού η Ferrari άσκησε βέτο στη θέσπιση ανώτατης τιμής για την προμήθεια κινητήρων.
Η FIA επιθυμούσε η ανώτατη τιμή του κινητήρα του τρέχοντος έτους να είναι 12 εκατομμύρια δολάρια και του κινητήρα του προηγούμενου έτους 8 εκατομμύρια δολάρια.
Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει
«Η FIA, σε συμφωνία με τη FOM, πρότεινε τη θέσπιση ανώτατης τιμής για την τιμή του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για τις πελατειακές ομάδες στο τελευταίο Strategy Group. Αυτά τα μέτρα τέθηκαν σε ψηφοφορία και υιοθετήθηκαν με μεγάλη πλειοψηφία. Ωστόσο, η Ferrari SpA αποφάσισε να το καταψηφίσει και να ασκήσει το δικαίωμά της σε βέτο, υπό τις συμφωνίες με τους ιθύνοντες της F1. Προς το συμφέρον του πρωταθλήματος, η FIA αποφάσισε να μην κινηθεί νομικά εναντίων της Ferrari».
Η επόμενη κίνηση είναι να λανσαριστεί μια φθηνή επιλογή για τις ομάδες από το 2017, με τον B. Ecclestone να είναι υπέρ των V6 κινητήρων, 2,2 λίτρων με διπλό Turbo, από ανεξάρτητο προμηθευτή.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση πρόσθετε: «Η FIA θα ξεκινήσει συσκέψεις με όλους τους μετόχους όσον αφορά την πιθανή εισαγωγή ενός πελατειακού κινητήρα, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από το 2017. Μετά από αυτές τις συσκέψεις, θα μπορούσε να γίνει μια εκδήλωση ενδιαφέροντος για προμηθευτές για αυτόν τον πελατειακό κινητήρα, το κόστος του οποίου θα είναι πολύ μικρότερο από τις παρούσες κινητήριες μονάδες. Υποστηριζόμενη από τη FOM, η FIA θα συνεχίσει τις προσπάθειές της να εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη εξέλιξη του πρωταθλήματος και να ψάξει για λύσεις που θα της το επιτρέψει. (Η FIA) Ζητά από όλες τις ομάδες να κάνουν τη θετική του συνεισφορά στη επιτυχία αυτής της προσέγγισης μέσω προτάσεων και πρωτοβουλιών για το συμφέρον του πρωταθλήματος και της μακροπρόθεσμης συνέχισής του».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify