Ο αναβάτης της LCR Honda, Cal Crutchlow, ανέφερε πως ήταν φοβισμένος μετά το πρόβλημα που παρουσίασε το μοτέρ της Honda στην πρώτη περίοδο δοκιμών στο Κατάρ.
Η σεζόν τουΒρετανού αναβάτη ξεκίνησε με ατυχία, καθώς η Honda του είχε διαρροή λαδιού στη πρώτη στροφή του πρώτου γρήγορου γύρου του.
Ο ίδιος δήλωσε πως το πρόβλημα είχε εντοπιστεί, αλλά παραδέχθηκε πως επηρέασε την υπόλοιπη διαδικασία για αυτόν, μετά την αλλαγή των μηχανών και των υγρών παπουτσιών.
«Κόντεψα να χάσω το πίσω μέρος στη Στροφή 1, με 330 γαμημένα χλμ/ώρα,» δήλωσε. «Ειλικρινά, για το υπόλοιπο της διαδικασίας, ήμουν πολύ φοβισμένος»
«Όταν σου συμβαίνει κάτι τέτοιο, σου παίρνει λίγο χρόνο μέχρι να το συνηθίσεις. Έαν τρακάρεις , και ξέρεις γιατι τράκαρες, λες είναι ‘ΟΚ, τράκαρα ένα γύρο πριν, είμαι στην εφεδρική μηχανή μου και μπορώ να πάω γρηγορότερα, επειδή ξέρω για τράκαρα’.
«Αυτό δεν είναι υπό τον έλεγχο σου, είσαι φοβισμένος όλη την ώρα.»
«Τελικά όλα ήταν ΟΚ, δεν οδηγούσα καλά – αλλά ο γύρος δεν ήταν τόσο κακός άμα το σκεφτεί κανείς και ήμουν σε μία μοτοσυκλέτα που δεν έχω ξαναοδηγήσει. Κανονικά ήταν να κάνω δύο καλούς γύρους αλλά στο τέλος έτρεχα για όλη τη διαδικασία.»
Ο Βρετανός τερμάτισε στην έβδομη θέση, 1.323 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο, Maverick Vinales.
Ήταν μία από τις τρεις Honda που βρέθηκαν στις πρώτες δέκα θέσεις, με τις εργοστασιακές Honda των Marc Marquez και Dani Pedrosa να βρίσκονται μπροστά του, στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η Honda κατασκεύασε έναν εντελώς νέο κινητήρα για το 2017, σε μία προσπάθεια να εξαλήψει το πρόβλημα με την επιτάχυνση, και ο Crutchlow είναι πολύ αισιόδοξος, παρόλα τα προβλήματα ηλεκτρονικά του, τα οποία ακόμα επιλύονται: «Ακόμα τον συνηθίζουμε, επειδή είναι κάτι τελείως νέος.»
«Είναι καλύτερος σε μερικούς τομείς και χειρότερος σε άλλους. Αλλά αυτή είναι η πρώτη ολοκληρωμένη φορά που το δοκιμάζω, και δεν είναι κακός, γιατί οι χρόνοι είναι ανταγωνιστικοί.»
«Πιστεύω πως η Honda θα τα λύσει όλα στο τέλος, απλά θέλει λίγο χρόνο – ειδικά με τη διάταξη του κινητήρα.»
Πηγή: Autosport.com
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify