GP Κίνας – Οι δηλώσεις των τριών πρώτων

Μετά το πέρας του GP Κίνας, οι Lewis Hamilton, Nico Rosberg και Sebastian Vettel έκαναν δηλώσεις σχετικά με το αγωνιστικό τριήμερο που είχαν, αλλά και για τον ίδιο τον αγώνα.

Επειδή οι ερωτήσεις στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε μετά το βάθρο ήταν αρκετές, εδώ σας παραθέτουμε 2 ερωτήσεις και τις αντίστοιχες απαντήσεις του κάθε οδηγού.

Lewis Hamilton: Ερώτηση:  Lewis, θα ήθελες να απαντήσεις στις κατηγορίες του Nico πως περιόρισες τον αγώνα του;

Απάντηση: «Όχι, για να είμαι ειλικρινής! Δεν είναι δικιά μου δουλειά να κοιτάω τον αγώνα του Nico. Η δουλειά μου είναι να ελέγχω το μονοθέσιο και να το φέρω πίσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα – και αυτό έκανα. Δεν έκανα τίποτα εσκεμμένα για να καθυστερήσω τα υπόλοιπα μονοθέσια. Επικεντρώθηκα στον αγώνα μου. Αν ήθελε ο Nico να περάσει, θα το προσπαθούσε, αλλά δεν το προσπάθησε.

Ερώτηση: Πήγε ο αγώνας όπως περιμένατε όσον αφορά την μάχη με τη Ferrari, και επίσης, μπορείς να μας μιλήσεις για το team radio που σου ζητούσε η ομάδα να επιταχύνεις; Γνώριζες πως ο Sebastian πλησίαζε τον Nico;

Απάντηση: «Δεν έλεγχα τον αγώνα του. Έλεγχα τον αγώνα μου, αλλά έκανε πολύ καλό αγώνα. Σίγουρα όταν ερχόμασταν εδώ πιστεύαμε πως θα είναι πιο κοντά η Ferrari και γνωρίζαμε πως ήταν πολύ, πολύ καλή με την διαχείριση των ελαστικών και τα μεγάλα stint. Οπότε, σήμερα ο πραγματικός στόχος ήταν να διαχειριστούμε τα ελαστικά. Και, όπως είπα, η δουλειά μου είναι να προσέχω το μονοθέσιό μου. Δεν απειλήθηκα από τον Nico σε όλο τον αγώνα. Τελικά τα κατάφερα και πραγματικά το ευχαριστήθηκα, για να είμαι ειλικρινής. Μερικοί από τους καλούς γύρους που είχα ήταν πριν το pit stop. Συνολικά, ήταν ένα πολύ πιο ομαλό Σ/Κ από το προηγούμενο. Οπότε είμαι χαρούμενος και κάπως ενθουσιασμένος.» Mercedes AMG Petronas F1 Team's British

Nico Rosberg: Ερώτηση: Ακόμη ένα 1-2 για την Mercedes. Ξέρω πως είναι δύσκολο να είσαι και μέλος μιας ομάδας και ένας οδηγός ως μονάδα. Πώς ήταν ο αγώνας σου σήμερα;

Απάντηση: «Τα έδωσα όλα στο τέλος με την μεσαία γόμα για να ψαλιδίσω τη διαφορά από τον Lewis και πήρα μερικά ρίσκα. Αλλά δεν τα κατάφερα, καθώς τα ελαστικά μου απλώς έχασαν απόδοση στο τέλος, δεν μπόρεσα να πλησιάσω.»

Ερώτηση: Μπορείς να μας δώσεις την οπτική σου γύρω από τον αγώνα σήμερα; Ξεκίνησες δεύτερος, τερμάτισες δεύτερος, αλλά ακουγόσουν πως ανά διαστήματα βρισκόσουν ίσως υπό μία μη αναγκαία πίεση;

Απάντηση: «Όχι, απλώς είναι ενδιαφέρον να ακούω από εσένα, Lewis, ότι σκεφτόσουν τον εαυτό σου όσον αφορά το ρυθμό, και αυτό αναγκαστικά οριοθέτησε τον αγώνα μου. Το να οδηγάω λίγο πιο αργά στην αρχή ήταν αναγκαίο για να μην αφήσω τον Sebastian να πλησιάσει και να πάρει την ευκαιρία να κάνει νωρίς ένα pit stop και να με περάσει. Και μετά έπρεπε να τον καλύψω. Οπότε, ως αποτέλεσμα, ήμουν πολύ κοντά με τον Sebastian, και επίσης μου κόστισε σε χρόνο μέσα στον αγώνα γιατί έπρεπε να τον καλύπτω και στο τέλος τα ελαστικά μου «παρέδωσαν» καθώς το stint μου ήταν πολύ μεγάλο. Για αυτό είμαι δυσαρεστημένος, σήμερα. Πέρα από αυτά, τίποτα άλλο δεν έχω να πω.» 1428664573

Sebastian Vettel: Ερώτηση: Ήταν μία δύσκολη μέρα για σένα. Η πρόγνωση ήταν ότι τα ελαστικά της Ferrari θα ήταν ανώτερα και θα κλείνατε τη διαφορά μετά το δεύτερο pit stop?

Απάντηση: «Νομίζω πως ήταν ένας καλός αγώνας γενικά. Πιστεύω πως ήμασταν λίγο καλύτεροι στο stint της μαλακής γόμας και μπορέσαμε να τους πιέσουμε λίγο. Προσπαθήσαμε να ξαναπιέσουμε μπαίνοντας στα pits λίγο νωρίτερα στο τέλος, αλλά στη μεσαία γόμα ήταν πιο γρήγοροι όσο χρειάστηκε για να απομακρυνθούν. Από κει και πέρα, προσπαθήσαμε να ελέγξουμε τον αγώνα και να βρεθούμε στο βάθρο, που είναι επιτυχία για εμάς. Ευχαριστώ την ομάδα. Ευχαριστώ τα παιδιά πίσω στο Maranello και φυσικά τους φιλάθλους για την υποστήριξή τους.»

Ερώτηση: Προσπαθήσατε κάτι διαφορετικό για να νικήσετε την Mercedes;

Απάντηση: «Αν μπορούσαμε να τους νικήσουμε, δεν θα καθόμουν αριστερά του Lewis, εκείνος θα καθόταν στα αριστερά μου, οπότε η απάντηση είναι όχι και η απάντηση στο αν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, νομίζω πως κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Δεν πιστεύω πως ήταν εφικτό να κάνουμε ένα ή τρία pit stop. Νομίζω και στα δύο θα ήμασταν πιο αργοί. Έτσι, τα δύο pit stops ήταν η λύση για όλους και προσπαθήσαμε να είμαστε όσο επιθετικοί μπορούσαμε. Αλλά, όπως είπα είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε πιο κοντά στην Mercedes από ό,τι ήμασταν 4 εβδομάδες πριν.» GP CINA F1/2015

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η Renault περιμένει περισσότερα προβλήματα στο Bahrain

Next Article

Ευχαρίστηση από τους οδηγούς της Sauber για τους βαθμούς στην Κίνα

Related Posts