GP Αργεντινής – Αγώνας: Θριάμβος για Aleix Espargaro και Aprilia

Στο ηλιόλουστο Termas de Río Hondo, o Aleix Espargaro έγραψε ιστορία για τον ίδιο και την Aprilia, κατακτώντας την πρώτη νίκη της καριέρας του στην 200η εκκίνησή του στο MotoGP!

Η ηλιοφάνεια διατηρήθηκε μετά τους αγώνες των υποστηρικτικών πρωταθλημάτων, κάτι που επακόλουθα διατήρησε την θερμοκρασία της ασφάλτου στους 44 βαθμούς Κελσίου. Έτσι, η δημοφιλέστερη επιλογή ελαστικών ήταν η σκληρή γόμα μπροστά και η μαλακή πίσω, δεδομένων και των χαρακτηριστικών της χάραξης της πίστας.

Στην εκκίνηση, ο poleman Aleix Espargaro δεν έφυγε καλά, με τον Jorge Martin να παίρνει το holeshot, αλλά τον αναβάτη της Aprilia να διατηρείται δεύτερος. Λίγο πιο πίσω, ο Taka Nakagami ξεκίνησε άμεσα να επιτείθεται στον Maverick Vinales, ο οποίος έχασε θέση και από τον Joan Mir. Ο Fabio Quartararo έχασε πέντε θέσεις πολύ γρήγορα, πέφτοντας 13ος. Λίγο αργότερα, ο Ιάπωνας έκανε λάθος σε μια στροφή, χάνοντας θέσεις και καταλήγοντας και αυτός εκτός δεκάδας.

Οι Martin και Espargaro ξεκίνησαν αμέσως να ξεφεύγουν από τους υπόλοιπους, με τον δεύτερο να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο. Ο Luca Marini συνέχισε να βρίσκεται στην τρίτη θέση αρχικά, όμως βρισκόμενος υπό πίεση από τους Pol Espargaro και Alex Rins, έχασε θέσεις και βρέθηκε πέμπτος.

Οι δύο Ισπανοί είχαν μάχη για την τρίτη θέση για κάποιους γύρους, με τον αναβάτη της Suzuki να επικρατεί και να βάζει στόχο να φτάσει τον Espargaro, ο οποίος βρισκόταν δύο δευτερόλεπτα μπροστά. Πιο πίσω, οι Vinales και Marini αντάλλαζαν θέσεις πίσω από τον πέμπτο Joan Mir, ενώ ο Pecco Bagnaia σταδιακά έφτασε στην όγδοη θέση. Στην πρωτοπορία του αγώνα, ο Aleix Espargaro είχε μερικά μικρά λάθη, επιτρέποντας στον Martin να ξεφύγει και την διαφορά από τον Rins να μειώνεται κατά 9 δέκατα.

Ο Espargaro «απάντησε» βρίσκοντας 4 δέκατα και σημειώνοντας και πάλι τον γρηγορότερο γύρο, απέχοντας 6 δέκατα από τον Martin. Η μάχη των Ισπανών συνεχίστηκε, με τον αναβάτη της Aprilia να κερδίζει χρόνο καθώς περνούσαν οι γύροι. Παράλληλα, ο Bagnaia πέρασε μετά από προσπάθεια τον Marini για την έβδομη θέση. Την προσπέραση εκμεταλεύτηκε ο Brad Binder, ο οποίος πέρασε και εκείνος τον Marini, παίρνοντας την όγδοη θέση.

Με 11 γύρους να απομένουν, ο Pol Espargaro είχε πτώση από την τέταρτη θέση, χαρίζοντας στον Mir ακόμα μια θέση, ο οποίος είχε ήδη ξεφύγει από τον Vinales. Ο ομόσταυλος του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2020, Rins, μείωσε την διαφορά από τον Aleix Espargaro σε λιγότερα από δύο δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα, ο Marco Bezzecchi, έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στο κατώτερο μέρος της κατάταξης, κατάφερε να ανεβεί στην 11η θέση, πίσω από τον Nakagami.

Οι τελευταίοι οκτώ γύροι είχαν να κάνουν με την μάχη για την πρωτοπορία. Ο Martin έκανε λάθος, με τον Espargaro να περνά πρώτος, όμως στην αμέσως επόμενη στροφή μπήκε βαθιά, επιτρέποντας στον νεαρό να ξαναπεράσει πρώτος. Η διαφορά μεταξύ τους ξαναμειώθηκε στο ελάχιστο, με τον Martin να μην έχει πρόσφυση, όμως ο Espargaro έκανε το ίδιο λάθος στην στροφή 5, «χαρίζοντας» 4 δέκατα στον Martin. Ο αναβάτης της Aprilia κατάφερε να περάσει εκείνον της Pramac τελικά στον επόμενο γύρο, στην ίδια στροφή, με ωραίο block pass.

Στους τελευταίους πέντε γύρους του αγώνα ο Aleix Espargaro άνοιξε την διαφορά από τον Martin, ο οποίος βρέθηκε ξαφνικά υπό την απειλή του Rins. Τελικά, ο Aleix Espargaro κατέκτησε την πρώτη νίκη της καριέρας του, μετά από 200 συμμετοχές στην κορυφαία κατηγορία και την πρώτη για την Aprilia στην εποχή του MotoGP! Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Martin και Rins, με τον Mir τέταρτο. Η υπόλοιπη δεκάδα αποτελέθηκε από τους Bagnaia, Binder, Vinales, Quartararo, Bezzecchi και Bastianini.

Στα των υπολοίπων, ο Jack Miller είχε έναν κακό αγώνα, μένοντας κολλημένος στην 14η θέση, μια θέση πίσω από τον νικητή του προηγούμενου αγώνα, Miguel Oliveira. Ο Johann Zarco είχε πτώση και εγκατέλειψε τον αγώνα με είκοσι γύρους να απομένουν, χωρίς να τραυματιστεί, ενώ ο Andrea Dovizioso εγκατέλειψε λίγους γύρους μετά την εκκίνηση, λόγω αστοχίας του ride height device της M1 του. Τα προβλήματα της Yamaha δεν περιορίστηκαν εκεί, με τον Franco Morbidelli να εγκαταλείπει λόγω προβλήματος με τον πίσω τροχό, 18 γύρους πριν την καρό σημαία.

Μετά την επίσκεψή του στην Νότια Αμερική, ο θίασος του MotoGP ταξιδεύει βόρεια, για το Grand Prix Η.Π.Α. στην COTA, 8 με 10 Απριλίου.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Alonso

Τρίτος διαφορετικός κινητήρας για τον Alonso στην Αυστραλία

Next Article

Περήφανος ο Α. Espargaro για το Grand Prix Αργεντινής

Related Posts