Η καθυστερημένη εκκίνηση του GP Αργεντινής έγινε με μία πολύ γεμάτη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και ολοκληρώθηκε με τον Taka Nakagami στην πρώτη θέση. Ακολούθησαν οι Quartararo και Pol Espargaro, δυσκολίες για Ducati.
Παρά τις συνεχείς καθυστερήσεις και τις πολλές αλλαγές στο πρόγραμμα του τριημέρου, εξαιτίας των προβλημάτων με τη μεταφορά του αγωνιστικού εξοπλισμού από την Ινδονησία στην πίστα της Αργεντινής, η δράση για το τρίτο Grand Prix της σεζόν ξεκινησε με την πρώτη από τις δύο ωριαίες περιόδους ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου.
Η δράση στην πίστα των Termas de Rio Hondo ήταν ακατάσχετη, με τους αναβάτες να προσπαθούν να καλύψουν τον χαμένο χρόνο με συνεχόμενους γύρους. Στο τέλος, μετά τους πιο γρήγορους γύρους με το μαλακό ελαστικό, ο Taka Nakagami ήταν ταχύτερος για την LCR Honda.
O Ιάπωνας που μόλις χθες έφτασε στην πίστα κι ενώ ταλαιπωρήθηκε από τον Covid-19 στο ξεκίνημα της εβδομάδας πριν βγει αρνητικός την τελευταία στιγμή, κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα σε 1:39,028, έχοντας το καλύτερο τελευταίο sector της διαδικασίας.
Τον Nakagami ακολούθησε η εργοστασιακή Yamaha του Fabio Quartararo, ο οποίος επιβεβαίωσε πως στον έναν γρήγορο γύρο παραμένει πολύ ανταγωνιστικός και μπήκε ανάμεσα σε δύο Honda, με τον Pol Espargaro να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα, με έναν επίσης πολύ καλό γύρο στο φινάλε της πρώτης ώρας.
Πιο πίσω, έγινε πραγματικά χαμός, με 19 αναβάτες να βρίσκονται συνολικά στο ίδιο δευτερόλεπτο και την μάχη της δεκάδας να έχει ήδη πάρει φωτιά. Ο Aleix Espargaro ήταν τέταρτος με την Aprilia, μόλις λίγα χιλιοστά μπροστά από τον εκπληκτικό Marco Bezzecchi, που μόλις στον τρίτο του αγώνα στην μεγάλη κατηγορία, ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της Ducati κι ο μόνος που έβαλε μία ιταλική μοτοσυκλέτα στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης.
Στην δεκάδα επίσης κατάφερε να μπει η έτερη Aprilia του Maverick Vinales, οι δύο Suzuki των Alex Rins και Joan Mir και οι δύο εργοστασιακές ΚΤΜ των Miguel Oliveira και Brad Binder. Εκτός αυτής έμειναν εκτός από τις Ducati κι έτερη σργοστασιακή Yamaha του Franco Morbidelli, ο οποίος έκανε δύο λάθη σε αμφότερες από τις γρήγορες προσπάθειές του και δεν μπόρεσε να βελτιώσει την αρχική του υπόθεση.
Πλέον, οι αναβάτες έχουν μία ακόμη τελευταία ευκαιρία να μπουν στην πρώτη δεκάδα των χρόνων, με το FP2 να ακολουθεί στις 21:40 με την δεύτερη ωριαία περίοδο ελεύθερων δοκιμών της ημέρας. Οι κατατακτήριες δοκιμές θα ξεκινήσουν λίγη ώρα μετά το τέλος του FP2, στις 23:05.
Αναλυτικά η κατάταξη του FP1:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify