Το FP2 του Grand Prix του Μπαχρέιν είναι γεγονός, με πρώτο – και πάλι – τον Nico Rosberg, δεύτερο τον Lewis Hamilton και τρίτο τον Jenson Button.
Το φως της μέρας έδωσε τη θέση του στα φώτα των προβολέων, με τη θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα να είναι στους 20°C και στο οδόστρωμα στους 24°C.
Όσοι οδηγοί βγήκαν με το πράσινο φως επέλεξαν την μεσαία γόμα, μιας και το FP2 προσφέρεται για προσομοιώσεις αγώνα και αυτή η γόμα είναι καταλυτική για το ρυθμό που θα έχει κανείς την Κυριακή, αν και μερικοί (όπως οι δύο οδηγοί της Mercedes) προχώρησαν στην χρήση της μαλακής.
Οι πρώτοι χρόνοι είχαν σημειωθεί ήδη στο πεντάλεπτο, με τον Raikkonen να βρίσκεται στην πρωτιά και εννέα ακόμα οδηγούς να έχουν μία θέση στην κατάταξη. Πολύ γρήγορα, όμως, ο Rosberg πήρε τα ηνία, με δεύτερο τον Hamilton, και οι δύο με την μαλακή γόμα.
Μετά από ένα γεμάτο πρώτο 10λεπτο με πολλές αλλαγές στην κατάταξη και 20 οδηγούς στην πίστα, μόνο οι Vettel και Ericsson δεν είχαν βγει από τα γκαράζ των ομάδων τους.
Τελικά, ο Vettel βγήκε στην πίστα με τα μαλακά και πέρασε τρίτος, τέσσερα δέκατα του δευτ. πίσω από τις δύο Mercedes, μετά από ένα μέτριο FP1.
Τη διαφορά στην επιλογή της γόμας έκανε ο Massa και ο Bottas, που έτρεξαν δύο stint με δύο set πολύ μαλακής γόμας, με τον Φινλανδό να περνά στην 4η θέση και τον Βραζιλιάνο στην 5η. Αργότερα, το παράδειγμά τους ακολούθησαν οι Mercedes, Red Bull, Toro Rosso, Haas και ο Vettel.
Δυνατές συνέχισαν να δείχνουν οι δύο Haas, με τους Gutierrez και Grosjean να βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα.
Περίπου 40 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, τα 3/4 του grid χρησιμοποιούσαν την πολύ μαλακή γόμα, αν και δεν ήταν πολλοί οδηγοί στην πίστα.
Την ίδια ώρα, ο Button – με τη βοήθεια της super soft γόμας – ανέβαινε στην τρίτη θέση.
Στο δεύτερο 45λεπτο, το ενδιαφέρον όλων στράφηκε στις προσομοιώσεις αγώνα. Επομένως, δεν υπήρχαν αλλαγές στην κατάταξη.
Όσο περνούσε η ώρα, η μεσαία γόμα γινόταν η κυρίαρχη επιλογή των οδηγών για τα μεγάλα stints και με πολλά καύσιμα στο ντεπόζιτο. Με ένα τέταρτο να απομένει για τη λήξη, 21 οδηγοί ήταν στην πίστα και δοκίμαζαν ενόψει του αγώνα.
Και, ενώ δεν είχαμε κανένα απρόοπτο ως εκείνη τη στιγμή, ο Sebastian Vettel ήρθε να «σπάσει» τη μονοτονία, καθώς ακινητοποιήθηκε στην Στροφή 8, καθώς είχε χαλαρώσει αρκετά το πίσω αριστερό ελαστικό, κάτι που οδήγησε σε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Το μονοθέσιο απομακρύνθηκε χωρίς προβλήματα.
Πριν, όμως, επιστρέψουμε στην δράση, ένα κομμάτι από την εμπρός αεροτομή του Romain Grosjean κατέρρευσε, με αποτέλεσμα να υπάρξει για δεύτερη φορά καθεστώς Εικονικού Αυτοκίνητου Ασφαλείας, μέχρι να καθαριστούν τα θραύσματα.
Αυτό έγινε μέσα σε λίγα λεπτά και η δράση συνεχίστηκε, χωρίς άλλες ανατροπές.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify