Η δεύτερη διαδικασία των ελεύθερων δοκιμών στο Silverstone έλαβε χώρα στις 16.00 ώρα Ελλάδος και πρώτος αναδείχθηκε ο Nico Rosberg, με δεύτερο τον Kimi Raikkonen και τρίτο τον Sebastian Vettel.
Ο καιρός ήταν ιδανικός, με την ηλιοφάνεια να κάνει και σε αυτό το session της παρουσία της αισθητή. Υπήρχε, βέβαια, ένα ήπιο αεράκι υπήρχε, δροσίζοντας την ατμόσφαιρα.
Οι πρώτες επιλογές των οδηγών ήταν η σκληρή γόμα της Pirelli. Μάλιστα, στο FP1 ήταν και η μόνη επιλογή όλων των οδηγών, με την μεσαία γόμα να μην χρησιμοποιείται. Οι χρόνοι στην αρχή κυμάνθηκαν μεταξύ του 1.35 και του 1.36, με πρώτο τον Hamilton. Χαρακτηριστικό είναι ότι μετά από ένα τέταρτο, στο 1.35 κυμαίνονταν μόνο οι δύο Mercedes, με τρίτο τον Vettel και τέταρτο τον Sainz στο 1.36.
Μέχρι τότε, δεν είχαν γράψει γύρο οι Ricciardo, Button και Kvyat. Ως εκείνο το σημείο, δεν φαινόταν να μπορεί κανείς να βελτιώσει το χρόνο του σε σχέση με το πρωινό session.
Γρήγορα, ο περυσινός Πρωταθλητής μπήκε στο 1.34.8, όντας 4 δέκατα ταχύτερος από τον Rosberg, με τρίτο τον Hulkenberg.
Μετά από 17 λεπτά στη διαδικασία, βγήκε η κόκκινη σημαία, καθώς ο Romain Grosjean βρέθηκε στην αμμοπαγίδα στο 2ο Sector αφού είχε θέμα με το πίσω μέρος του μονοθέσιου, με αποτέλεσμα να κολλήσει εκεί. Το μονοθέσιο απομακρύνθηκε ασφαλώς με το γερανό και η δράση συνεχίστηκε.
Με την επανεκκίνηση του FP2, o Ricciardo, ο Button και ο Kvyat βγήκαν στην πίστα, με μία ώρα να απομένει. Ο Αυστραλός, μάλιστα, έγραψε τον 5ο ταχύτερο χρόνο, 1.5 δευτ. πίσω από τον πρώτο Hamilton, ενώ ο Kvyat εφτασε 2ος, οριακά μέσα στο 1.35.
Την ίδια στιγμή, ο Alonso είχε έξοδο στο ίδιο σημείο στο οποίο είχε και ο Grosjean, χωρίς περαιτέρω συνέπειες.
Έπειτα, είδαμε για πρώτη φορά σήμερα τη χρήση της μεσαίας γόμας από τον Rosberg, τον Hamilton, τον Vettel και τις Marussia. Ταχύτερος ήταν ο Γερμανός οδηγός της Mercedes, στο 1.34.1 με δεύτερο σε διαφορά 3 δεκάτων τον Vettel.
Η μεσαία γόμα έγινε σιγά-σιγά επιλογή όλων, καθώς η διαφορά στην θερμοκρασία του οδοστρώματος μεταξύ του FP1 και του FP2 ήταν ελάχιστη, κάτι που δεν βοηθούσε στην βελτίωση των χρόνων με τη σκληρή γόμα.
Μέσα στο FP2, βγήκε και η απόφαση των αγωνοδικών για το θέμα του τέθηκε υπό εξέταση μετά το FP1 για την κάλυψη μερών της W06 του Rosberg. Η τελική ετυμηγορία τους ήταν απλή παρατήρηση προς την ομάδα.
Περίπου μισή ώρα απέμενε για να λήξει το FP2 και είδαμε την πρώτη σημαντική βελτίωση χρόνου από τον Raikkonen, ο οποίος ανέβηκε δεύτερος, πίσω από τον Rosberg και οριακά μπροστά από τον Vettel για 0.02 δέκατα.
Στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, έγινε σαφές πως οι ομάδες έκανα προσομοιώσεις αγώνα με πολλά ή έστω περισσότερα καύσιμα από ότι στην πρώτη ώρα του session.
Στα απρόοπτα της ημέρας συγκαταλέχθηκε 16 λεπτά πριν το τέλος ακόμη μία κίτρινη σημαία εξαιτίας του τετακέ του Roberto Merhi, ο οποίος συνέχισε μετά από αυτό κανονικά.
Η διαδικασία έληξε ομαλά.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify