Στην επιστροφή της Γαλλίας στο καλεντάρι της F1, νικητής στην πίστα Paul Ricard αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Max Verstappen κι ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ricciardo, Vettel, Magnussen, Bottas, Sainz, Hulkenberg και Leclerc.
Αναλυτικά, στην εκκίνηση, οι Bottas και Vettel είχαν επαφή, με τον Φινλανδό να έχει κλατάρισμα πίσω αριστερά και τον Γερμανό να έχει ζημιά στην εμπρός αεροτομή, ενώ πιο πίσω ο Gasly χτύπησε τον Ocon, με τους δυο Γάλλους να εγκαταλείπουν, ενώ αρκετοί οδηγοί βγήκαν εκτός πίστας, για να αποφύγουν κάποια επαφή. Το Αυτοκίνητο Aσφαλείας βγήκε στην πίστα, με του Stroll, Alonso, Sirotkin, Vettel και Bottas να επιστρέφουν στα Pits και να βάζουν τη μαλακή γόμα, ενώ οι αγωνοδίκες εξέταζαν τα δυο συμβάντα. Η κατάταξη κατά την επανεκκίνηση, στον 5ο γύρο, είχε ως εξής Hamilton, Verstappen, Sainz, Ricciardo, Magnussen, Leclerc, Raikkonen, Grosjean, Perez, Hulkenberg, με τους Vettel και Bottas Να βρίσκονται στην ουρά της κατάταξης, στις θέσεις 17 και 18.
Στην επανεκκίνηση, ο Hamilton ξέφυγε από τους υπόλοιπους, με τους Leclerc και Raikkonen να κυνηγούν τον 5ο Magnussen, με τον Raikkonen να περνά τη Sauber και να έχει πλέον μπροστά του τη Haas. Ο Leclerc δέχθηκε επίθεση από τον Grosjean καταφέρνοντας να διατηρήσει τη θέση του, ενώ οι Vettel και Bottas αναριχούνταν στην κατάταξη. Ο Raikkonen κατάφερε να απαλλαγεί από τη Haas, ενώ μπροστά του ο Sainz έχασε τη θέση του από τον Ricciardo, αφήνοντας τον Ισπανό στα νύχια του Φινλανδού, με τον Vettel να βρίσκεται πίσω από την άλλη Renault, αυτή του Hulkenberg. Ο Raikkonen Πέρασε εύκολα τον Sainz, την ώρα που οι αγωνοδίκες απέδιδαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον Vettel για το συμβάν της εκκίνησης. Ο Hamilton είχε ξεφύγει από τον Verstappen κατά 3 δευτερόλεπτα, ενώ ο Vettel έμπαινε στη δεκάδα, περνώντας με εντυπωσιακό τρόπο τη Renault του Hulkenberg, ενώ ανέβηκε άλλη μια θέση άμεσα αφήνοντας πίσω του και τον Perez. Τη ίδια ώρα ο Bottas βρισκόταν 12ος πίσω από τον Hulkenberg, ο οποίος κατάφερε να περάσει τον Perez για την 10η θέση, αφήνοντας τον Μεξικανό έρμαιο στις διαθέσεις της Mercedes, με τον Bottas να μη χάνει καθόλου χρόνο.Ο Γερμανός της Renault είχε ριχτεί στο κυνήγι της Haas, καταφέρνοντας να ανέβει ακόμη μια θέση, στην 9η.
Ο Kimi Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο γύρο, στον 16ο, την ώρα που ο Vettel είχε φτάσει τους Magnussen και Leclerc, στις θέσεις 6 και 7, με την Alfa Romeo Sauber να αποτελεί εύκολο στόχο για τη Ferrari και την προσπέραση στη Haas να αποτελεί τυπική διαδικασία, με τον Γερμανό να βρίσκεται πλέον 6ος. Ο Bottas βρισκόταν 10ος, έχοντας μόλις περάσει τον Grosjean, ενώ ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Vettel ανέκτησε άλλη μια θέση, έχοντας περάσει τον Sainz για την 5η θέση. Ο Leclerc είχε πλησιάσει τον Magnussen, με τη μάχη για την 7η θέση να είναι ανοιχτή, ενώ οι μηχανικοί του Alonso τον ενημέρωναν πως υπάρχει πιθανότητα βροχής στα επόμενα 20 λεπτά. Ο Hamilton βρισκόταν μόνος του μπροστά, με τις Red Bull πίσω του να μη δείχνουν ικανές να διεκδικήσουν κάτι περισσότερο. Ο Leclerc βγήκε εκτός πίστας, χάνοντας αρκετό χρόνο και μια θέση από τον Hulkeberg, πέφτοντας 9ος, με τον Μονεγάσκο να παραπονιέται πως έχει κάποιο πρόβλημα με τα ελαστικά του.
Ο Verstappen άνοιξε το χορό των pitstop για τους πρωτοπόρους στον 26ο γύρο, με τον Ολλανδό να βάζει να βγαίνει οριακά μπροστά από τον Vettel, στην 4η θέση. Ακολούθησε ο Sainz, που έβαλε επίσης τη μαλακή γόμα, ενώ στον 29ο γύρο μπήκε κι ο Ricciardo στα Pits, βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 5ος, πίσω από τον Vettel. Ο Perez εγκατέλειψε στον ίδιο γύρο, με την ομάδα του να αναφέρει πιθανό πρόβλημα στη μονάδα ισχύος. Ο Leclerc στο τέλος του 32ου γύρου μπήκε στα pits, βάζοντας τη supersoft και βγαίνοντας 16ος, πίσω από τον Stroll, από τον οποίο απαλλάχθηκε άμεσα. Στο τέλος του 33ου γύρου,, ο Hamilton μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας δεύτερος, πίσω από τον Raikkonen, που φορούσε ακόμη τα ultrasoft ελαστικά της εκκίνησης. Ταυτόχρονα, ο Ricciardo βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Vettel κι εκμεταλλευόμενος τα πολύ πιο νέα ελαστικά του, πέρασε τον Γερμανό κι ανέβηκε 3ος. Οι δυο Red Bull φαίνονταν να βολεύονται με την μαλακή γόμα, ενώ κι ο Raikkonen με τη supersoft έγραφε ταχύτερους γύρους, ο οποίος πλησίαζε ταχύτατα τον Vettel. Ταυτόχρονα, ο Leclerc βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Harltley στην 11η θέση, τον οποίο πέρασε με χαρακτηριστική ευκολία, όπως έκανε κι ο Raikkonen στον Vettel.
Ο Bottas μπήκε στα pits, για νέα ελαστικά, με την ομάδα να αντιμετωπίζει πρόβλημα στα Pitstop, καθυστερώντας σημαντικά και βγαίνοντας 9ος, πίσω από τον Hulkenberg. Στον επόμεν γύρο, η Vettel ακολούθησε το παράδειγμα της Mercedes, με τον Γερμανό να βάζει την ultrasoft και να επιστρέφει στην 5η θέση. Ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε πως οι Red Bull μπροστά του είχαν πρόβλημα και να διατηρήσει το ρυθμό του, με τη διαφορά από τον 3ο Ricciardo να μειώνεται πολύ γρήγορα και τα ντουμπλαρίσματα στις Williams να παίζουν το ρόλο τους. Η Ferrari βρισκόταν κολλημένη πίσω από τη Red Bull, με τον Raikkonen να εκτελεί τον Ricciardo στο σικέιν της πίσω ευθείας. Μόλις τρεις γύρους πριν το τέλος, ο Sainz ανέφερε ότι δεν έχει ισχύ από τον κινητήρα του, με τους Magnussen και Bottas να αρπάζουν την ευκαιρία και να ανεβαίνουν μια θέση, με τον Ισπανό να πέφτει όγδοος. Ο Stroll είχε κλατάρισμα στη στροφή Signes, ευτυχώς χωρίς να οδηγήσει σε κάποιο ατύχημα, θέτοντας τον αγώνα υπό το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και πρακτικά δίνοντας τέλος στη δράση.
Αναλυτικά η κατάταξη
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | L. Hamilton | – |
2 | M. Verstappen | +7.090 |
3 | K. Raikkonen | +25.888 |
4 | D. Ricciardo | +34.736 |
5 | S. Vettel | +61.935 |
6 | K. Magnussen | +79.364 |
7 | V. Bottas | +80.632 |
8 | C. Sainz | +87.184 |
9 | N. Hulkenberg | +91.989 |
10 | C. Leclerc | +93.873 |
11 | R. Grosjean | +1L |
12 | S. Vandoorne | +1L |
13 | M. Ericsson | +1L |
14 | B. Hartley | +1L |
15 | S. Sirotkin | +1L |
16 | F. Alonso | RET |
17 | L. Stroll | RET |
18 | S. Perez | RET |
19 | E. Ocon | RET |
20 | P. Gasly | RET |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify