Σε μια διαδικασία που είχε μεικτές συνθήκες, στην κορυφή βρέθηκε ο Lewis Hamilton, που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο και στην αρχή της διαδικασίας, στο βρεγμένο. Με τα σλικ, ήταν ξανά στην κορυφή, έχοντας όμως ένα μεγάλο μπλοκάρισμα, όπως ο teammate του αλλά και μια μικρή έξοδο στην τελευταία στροφή. Πίσω του ο Sebastian Vettel δοκίμασε πρώτος την πίστα με τα slick ελαστικά, φορώντας τη supersoft γόμα, όμως παραπονούνταν πως η πίστα ήταν ακόμη πολύ βρεγμένη.
Ο Valtteri Bottas, τρίτος στην κατάταξη, είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή, έχοντας υπερβολικούς κραδασμούς κι αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits, για να αλλάξει ελαστικά, χωρίς να επιστρέψει.
Ο Max Verstappen, τέταρτος, φαινόταν να βολεύεται πολύ στο βρεγμένο, διατηρώντας και μέρος της δυναμικής του στο στεγνό. Ο Stoffel Vandoorne βγήκε πρώτος στη βρεγμένη πίστα και φαινόταν να βολεύεται στη βροχή, φιγουράροντας νωρίς στη διαδικασία ψηλά στην κατάταξη. Προς το τέλος της διαδικασίας αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του,επιστρέφοντας και γράφοντας τον πέμπτο χρόνο με την ultrasoft. Πίσω του, στην έκτη θέση, βρέθηκε ο Felipe Massa, φορώντας όμως την Ultrasoft γόμα κι ο Raikkonen με τη supersoft.
Στις θέσεις 8 και 9, αναρριχήθηκαν οι δυο Force India, με τον Ocon να ηγείται του Perez, με τον Γάλλο να έχει επίσης ένα τετ-α-κε με τα πειραματικά ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli, στη στροφή 19. Τη δεκάδα έκλεισε ο Carlos Sainz, στην πρώτη του εμφάνιση με τη Renault.
O Daniel Ricciardo είχε ένα τετ-α-κε στη στροφή 9, φορώντας τα πειραματικά ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli. Όταν έβαλε τα supersoft κινήθηκε άμεσα πολύ πιο γρήγορα από τον Vettel, ρίχνοντας το χρόνο του κατά 5 δεύτερα, δείχνοντας πως οι συνθήκες είχαν βελτιωθεί πολύ. Ωστόσο, ο Αυστραλός έμεινε στο γκαράζ μετά, αντιμετωπίζοντας κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο.
Ο Sean Galael είχε ένα τετ-α-κε, φορώντας κι εκείνος τα πειραματικά ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli αλλά κι ένα ακόμη στο τέλος της διαδικασίας, με τα σλικ.
Ο Charles Leclerc, οδηγώντας για τη Sauber, είχε μια μικρή έξοδο από την πίστα, χωρίς προβλήματα.
Ο Fernando Alonso φαινόταν να έχει κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο, καθώς για πάνω από τη μισή διαδικασία δεν είχε εμφανιστεί στην πίστα, έχοντας κάνει μόνο αναγνωριστικούς γύρους, ενώ οι μηχανικοί δούλευαν πάνω στο μονοθέσιο.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | L. Hamilton | – |
2 | S. Vettel | +0.593 |
3 | V. Bottas | +0.644 |
4 | M. Verstappen | +1.004 |
5 | S. Vandoorne | +1.017 |
6 | F. Massa | +1.235 |
7 | K. Raikkonen | +1.263 |
8 | E. Ocon | +1.473 |
9 | S. Perez | +1.526 |
10 | C. Sainz | +1.758 |
11 | K. Magnussen | +2.073 |
12 | L. Stroll | +2.199 |
13 | N. Hulkenberg | +2.569 |
14 | B. Hartley | +2.932 |
15 | R. Grosjean | +3.001 |
16 | D. Ricciardo | +3.031 |
17 | S. Gelael | +4.071 |
18 | M. Ericsson | +4.113 |
19 | C. Leclerc | +4.493 |
20 | F. Alonso | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify