O Pecco Bagnaia δεν έχασε την πρωτοπορία σε κανένα σημείο του αγώνα για το Grand Prix Ιαπωνίας, επιστρέφοντας στις νίκες μετά από ενάμιση μήνα. Δεύτερος ο Jorge Martin που ανέκαμψε από την 11η θέση, συμπλήρωσε το βάθρο ο Marc Marquez.
Στο σταθερά συννεφιασμένο σιρκουί του Μοτέγκι υποδέχθηκε ξανά τους αναβάτες του MotoGP, αυτή τη φορά για τον μεγάλο αγώνα του Grand Prix Ιαπωνίας. Η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της κατά τη διάρκεια του αγώνα της Moto2, όμως στην εκκίνηση η πίστα είχε στεγνώσει με τις επιλογές ελαστικών να είνια κοινές για όλους (σκληρή γόμα στο μπροστινό ελαστικό, μέση γόμα στο πίσω).
Στην εκκίνηση, όπως και στο sprint, o Bagnaia έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Pedro Acosta, με τον Binder να παίρνει την τρίτη θέση. Πιο πίσω έγινε χαμός, με τον Enea Bastianini να βλέπει τους Marc Marquez και Jorge Martin να βρίσκονται πίσω του, μετά από μία ακόμη πολύ καλή εκκίνηση για αμφότερους.
Ο Marquez δεν άργησε να επιτεθεί στον Bastianini και στιγμιαία βρέθηκε μπροστά του, όμως η μάχη αυτή, τους έφερε σε μειονέκτημα στην πίσω ευθεία, με τον Martin να προσπερνάει και τους δύο και τον Jack Miller που επίσης είχε κάνει τρομερό ξεπέταγμα να ανεβαίνει πέμπτος, ενώ ξεκίνησε από την 14η θέση.
Σε εκείνο το σημείο, ο Alex Marquez χτύπησε τον Joan Mir, με την μοτοσυκλέτα της Gresini να καβαλάει την εργοστασιακή Honda και τους δύο αναβάτες να εγκαταλείπουν, ευτυχώς χωρίς περαιτέρω συνέπειες.
Μπροστά, ο Acosta πίεζε αρκετά τον Bagnaia, όμως στο φινάλε του δεύτερου γύρου, ο Ισπανός έχασε τον έλεγχο της GasGas βγαίνοντας από την τελευταία στροφή της πίστας κι έπεσε στην αμμοπαγίδα, ολοκληρώνοντας πρόωρα και τον αγώνα, μετά την μεγάλη απώλεια στο sprint. Ταυτόχρονα, ο Martin πέρασε τον Binder κι ανέβηκε δεύτερος, μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Bagnaia.
Η ΚΤΜ υστερούσε σημαντικά σε ρυθμό αγώνα, με τον Miller να χάνει γρήγορα τις θέσεις από τους Marquez και Bastianini, οι οποίοι άρχισαν αμέσως να πλησιάζουν τον Binder, που ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τους διώκτες του. Παρόλα αυτά, όταν οι δύο αναβάτες τον έφτασαν, πέρασαν αρκετή ώρα πίσω του, με τους δύο πρωτοπόρους να ανεβάζουν πολύ τη διαφορά τους.
Ο Marquez κατάφερε να περάσει, αλλά ήταν πάνω από τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Martin, ενώ ο Bastianini χρειάστηκε άλλους πέντε γύρους για να βρεθεί μπροστά από την ΚΤΜ. Ένα μικρό λάθος του Marquez επέτρεψε στον Bastianini να βρεθεί εντός δευτερολέπτου από τον αντίπαλό του, αλλά ο Ιταλός δεν ήταν σε θέση να επιτεθεί.
Στην μάχη της κορυφής, ο Bagnaia ήλεγχε τον ρυθμό και μάλιστα πήγε τη διαφορά μέχρι σχεδόν τα δύο δευτερόλεπτα, όμως λίγους γύρους πριν το τέλος, ο Martin εξαπέλυσε την τελευταία του επίθεση. Δύο γύρους πριν το τέλος η διαφορά έπεσε στα έξι δέκατα του δευτερολέπτου, όμως με ψυχραιμία ο Bagnaia ανέβασε πάλι τον ρυθμό του, ανέβασε πάλι τη διαφορά πάνω από το δευτερόλεπτο και τελικά πέρασε με άνεση την γραμμή του τερματισμού για να πάρει την όγδοη φετινή του νίκη και την πρώτη μετά από τέσσερις αγώνες.
Πίσω, ο Marquez πήρε την τρίτη θέση, χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο από τον Bastianini, που έμεινε τέταρτος μετά την κακή εξέλιξη του πρώτου γύρου. Ο Franco Morbidelli είχε εξαιρετικό ρυθμό στο τέλος του αγώνα κι ανέβηκε πέμπτος μπροστά από τον Brad Binder που τερμάτισε έκτος. Η πτώση του Maverick Vinales επέτρεψε στις VR46 των Bezzecchi και Di Giannantonio να επιτεθούν και να περάσουν τον Espargaro για να πάρουν την έβδομη κι όγδοη θέση αντίστοιχα, μπροστά από την ένατη Aprilia. O Jack Miller έκλεισε την πρώτη δεκάδα, ενώ ο Johann Zarco πήρε στο νήμα την ενδέκατη θέση από τον Fabio Quartararo, ο οποίος έμεινε από βενζίνη για ακόμη μία φορά και τερμάτισε δωδέκατος. Στον τελευταίο του αγώνα επί ιαπωνικού εδάφους ο Taka Nakagami ήρθε 13ος, ενώ τους βαθμούς συμπλήρωσαν οι Luca Marini και Raul Fernandez.
Επόμενο Grand Prix του παγκοσμίου πρωταθλήματος του MotoGP είναι το Grand Prix Αυστραλίας στο θρυλικό σιρκουί του Phillip Island, το τριήμερο 18-20 Οκτωβρίου.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify