GP Ιαπωνίας – Αγώνας: Μόνος κι ανενόχλητος ο Hamilton

Formula One – Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Japanese GP 2017. Lewis Hamilton

Στην πίστα της Suzuka, νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Max Verstappen κι ο Daniel Ricciardo. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Bottas, Raikkonen, Ocon, Perez, Magnussen, Grosjean και Massa.

Το δράμα ξεκίνησε πριν καν την εκκίνηση, με τους μηχανικούς της Ferrari να αφαιρούν το κάλυμμα του κινητήρα του μονοθεσίου και να επιδιορθώνουν ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Vettel, καταφέρνοντας να το λύσουν εγκαίρως για την εκκίνηση.

Στην εκκίνηση, ο Ricciardo έχασε τη θέση του από τον Verstappen, με τον Αυστραλό να χάνει τη θέση του και από τον Esteban Ocon. Ο Sainz έχασε τον έλεγχο της Toro Rosso, στα εσσάκια, με τον Kimi Raikkonen να έχει έξοδο. Η Ferrari του Vettel έχανε συνεχώς θέσεις, δείχνοντας να μην έχει αρκετή ισχύ από τον κινητήρα, με το πρόβλημα να επιβεβαιώνεται από τον ασύρματο, καθώς το Αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να απομακρυνθεί η Toro Rosso. Στην επανεκκίνηση, ήταν εμφανές πως ο Vettel είχε σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα, με τον μηχανικό του να του ζητά να μπει στα pits για να εγκαταλείψει. Μπροστά ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους, με τον Verstappen να μη μπορεί να ακολουθήσει. Ο Ericsson βρέθηκε στις μπαριέρες της δεύτερης Degner, ενώ ο Raikkonen περνούσε τον Hulkenberg για την 8η θέση. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας περιόρισε το ρυθμό.

Στην επανεκκίνηση, ο Ricciardo είχε κολλήσει πίσω από τον Ocon, με τη Red Bull να περνά τη Force India για την 3η θέση. Ο Ocon στον επόμενο γύρο έχασε τη θέση του και από τον Bottas, ενώ ο Raikkonen πλησίαζε τον Massa. Ο Φινλανδός ανέβηκε στην 7η θέση άμεσα, με τον Βραζιλιάνο της Williams να μην προβάλει αντίσταση. Ο Hamilton είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Verstappen στα 4.3 δεύτερα, στον 17ο γύρο, ενώ ο Hulkenberg είχε πλησιάσει απειλητικά τον Massa. Ο Βραζιλιάνος μπήκε στα pits στον 18ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο Raikkonen είχε πλησιάσει τον Perez και ετοιμαζόταν να περάσει, πράγμα που έκανε στον 20ο γύρο ανεβαίνοντας 6ος, ενώ ο μηχανικός του Hamilton τον ενημέρωνε πως βρίσκοταν ακόμη στο plan Α, όσον αφορά τη στρατηγική. Ο Ocon μπήκε στα Pits, στον 21ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Alonso, τον οποίο και πέρασε στη στροφή Spoon. Ο Verstappen μπήκε στον επόμενο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας οριακά μπροστά από τον Raikkonen, στην 4η θέση. Στον επόμενο γύρο μπήκε κι ο Hamilton, καλύπτοντας τη Red Bull του Ολλανδού, με τον Βρετανό να βάζει τη μαλακή γόμα και να βγαίνει τρίτος, πίσω από τους Ricciardo και Bottas που δεν είχαν κάνει pit stop.

Ο Ocon κι ο Perez πέρασαν τη Renault του Palmer για τις θέσεις 7 και 8, ενώ ο Verstappen έγραφε ταχύτερους γύρους. Ο Ricciardo μπήκε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας πίσω από τον Raikkonen, στην 5η θέση. Ο Bottas από την πρωτοπορία καθυστερούσε τον Hamilton, ωθώντας προς τον Verstappen, με τον Βρετανό να παραπονιέται στην ομάδα. Ο Bottas άμεσα άφησε τον Hamilton να περάσει στο τελευταίο σικέιν, κρατώντας ωστόσο πίσω του τη Red Bull του Ολλανδού. Στον 29ο γύρο, Raikkonen μπήκε στα pits, βάζοντας τη supersoft γόμα και βγαίνοντας μπροστά από τις δυο Force India, στην 6η θέση Ο Bottas στον 31ο γύρο μπήκε στα pits, βάζοντας τη supersoft γόμα και βγαίνοντας μπροστά από τον 5ο Hulkenberg. Ο Raikkonen πέρασε τον Hulkenberg, ενώ ο Verstappen ρωτούσε για τα ελαστικά του, με τους μηχανικούς να τον καθησυχάζουν και τον Hamilton να λέει στους μηχανικούς του πως τον δυσκόλευαν τα πίσω ελαστικά του.

Πιο πίσω ο Magnussen κι o Grosjean ήταν κολλημένοι πίσω από τον 10ο Massa, ενώ οι δυο Force India ήταν κολλημένες πίσω από τον Hulkenberg, ο οποίος μπήκε στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Ο Perez ζητούσε από την ομάδα να επιτεθεί στον Ocon, με την ομάδα να του απαγορεύει. Ο Μεξικανός ζήτησε τότε να κινηθεί ο Γάλλος πιο γρήγορα, γιατί ήταν πολύ αργός. Ο Palmer μπήκε επίσης στα pits, ενώ ο teammate Του ήταν κολλημένος πίσω από τον 10ο πλέον Grosjean, όμως το DRS του Hulkenberg κόλλησε στην ανοιχτή θέση, με τον Γερμανό να μπαίνει στα pits, για να του το κλείσουν με το χέρι, όμως το πτερύγιο αποκολλήθηκε από την αεροτομή και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Ο Magnussen με μια επιθετική κίνηση, πέρασε τον Massa στην πρώτη στροφή, με τον Grosjean να ακολουθεί το παράδειγμα, μετά από ένα στιγμιαίο δισταγμό του. Ο Bottas πλησίαζε ταχύτατα τον Ricciardo για την 3η θέση, τη στιγμή που ο Stroll είχε κλατάρισμα στο εμπρός δεξί ελαστικό του στον πρώτο τομέα, αποφεύγοντας οριακά τη σύγκρουση με τον Ricciardo, με το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας να περιορίζει το ρυθμό.

Ο Bottas ήταν κολλημένος πίσω από τον Ricciardo, με τον Hamilton να δυσκολεύεται με κραδασμούς στα ελαστικά του και τον Verstappen να καραδοκεί. Ο Alonso ενώ άφησε τον Hamilton να περάσει, καθυστέρησε να αφήσει τον Verstappen, στερώντας την ευκαιρία μιας μάχης. Οι θέσεις διατηρήθηκαν και ο Hamilton κέρδισε τον αγώνα.

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 L. Hamilton
2 M. Verstappen +1.211
3 D. Ricciardo +9.679
4 V. Bottas +10.580
5 K. Raikkonen +32.622
6 E. Ocon +67.788
7 S. Perez +71.424
8 K. Magnussen +88.953
9 R. Grosjean +89.883
10 F. Massa +1L
11 F. Alonso +1L
12 J. Palmer +1L
13 P. Gasly +1L
14 S. Vandoorne +1L
15 P. Wehrlein +2L
RET L. Stroll
RET N. Hulkenberg
RET M. Ericsson
RET S. Vettel
RET C. Sainz

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Ισπανίας - 2η Μέρα - 2ο Loop: «Κρατάει» ο Meeke, εκτός Sordo και Mikkelsen

Next Article

Vettel - Πρέπει να προστατεύσω την Ferrari

Related Posts