Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών πρώτος βρέθηκε ο Nico Rosberg με 1.23.922. Πίσω του βρέθηκαν οι Raikkonen, Hamilton, Vettel, Sainz, Ricciardo, Alonso, Verstappen, Perez και Hulkenberg.
Πρώτοι στην πίστα βγαίνουν οι Haryanto, Grosjean, Nasr, Gutierrez,Raikkonen και Wehrlein. Ο Γάλλος έγραψε τον ταχύτερο γύρο από με 1.28.595 και βρέθηκε μπροστά από τον Nasr και τις Manor, μέχρι ο Raikkonen να γράψει το 1.26.525 με τη μέση γόμα. Στη 2η θέση βρέθηκε ο Magnussen, μέχρι οι δυο Toro Rosso να βρεθούν στην 2η και 3η θέση. Λίγο μετά ο Bottas ανέβηκε στη 2η θέση, ενώ στην επανάληψη βλέπαμε τον Perez να έχει μια μικρή έξοδο στη στροφή 9. Η πίστα είχε ζωντανέψει και σχεδόν όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν έξω. Ο Vettel έκλεψε την πρώτη θέση από τον teammate του, ενώ ο Palmer είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό πίσω αριστερά και είχε σταματήσει στη στροφή 1. Επιβλήθηκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να βγει η κόκκινη σημαία λίγο αργότερα. Στην επανάληψη είδαμε πως το ελαστικό έσκασε προς το τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού, με τον Βρετανό να γλιτώνει τα χειρότερα.
Με την επανέναρξη της διαδικασίας, πολύ οδηγοί βγήκαν στην πίστα, μεταξύ τους και οι Hamilton, Alonso, Button, Massa και Ricciardo, που δεν είχαν γράψει ακόμη χρόνο. Ο Alonso έγραψε τον ταχύτερο χρόνο μέχρι εκείνη τη στιγμή, για να τον αντικαταστήσει ο Hamilton στην κορυφή με τη μέση γόμα, κατεβάζοντας 6 δέκατα το χρόνο. Μετά από λίγο ο Verstappen βρέθηκε δεύτερος, ενώ ο Raikkonen με τη μαλακή γόμα ανεβαίνει στην κορυφή με 1.24.176. Με σχεδόν μια ώρα να απομένει οι πρώτοι έξι ήταν οι εξής: Raikkonen, Sainz, Hamilton, Verstappen, Rosberg, Alonso, με τους δυο πρώτους να φορούν τη μαλακή και οι υπόλοιποι τέσσερεις τη μέση. Ο κινητήρας του Jenson Button σταμάτησε και είπε στους μηχανικούς του «Είμαστε τυχεροί που είναι κατηφόρα. Σταμάτησε» και απλώς τσούλησε μέχρι την είσοδο του pit-lane. Ο Bottas με τη μαλακή γόμα βρέθηκε στην 4η θέση και ο Grosjean επίσης με τη μέση στην 5η.
Ο Massa βρέθηκε κάπως ανοιχτά στη στροφή 9, χωρίς ωστόσο να βρεθεί εκτός πίστας. Με τα μαλακά ελαστικά ο Magnussen βρέθηκε στην 8η θέση. Στην πίστα ο Vettel με τα μαλακά ελαστικά, κάνοντας λάθος στον γύρο του στις στροφές 7-9 και επιχειρεί για δεύτερη φορά. Μόνο ο Vettel και οι δυο Red Bull των Ricciardo και Verstappen ήταν στην πίστα, όλοι με τα μαλακά ελαστικά. Ο Ricciardo βρέθηκε στην 3η θέση, ο Vettel στη 2η και ο Verstappen στην 5η. Στην πίστα και οι Hulkenberg και Rosberg με τα μαλακά. Η Force India βρέθηκε στην 6η θέση ενώ η Mercedes στην 1η κατεβάζοντας κατά 254 χιλιοστά στην καλύτερη επίδοση στο 1.23.922, μπαίνοντας στο 1.23 για πρώτη φορά. Ο Perez επίσης με τα μαλακά βρέθηκε στην 7η θέση.
Με 40 λεπτά να απομένουν οι μηχανικοί του Raikkonen τον ενημέρωναν πως έπρεπε να επιβραδύνει και να επιστρέψει στα pits καθώς υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το σύστημα καυσίμου. Ενώ ο Alonso έγραφε την 6η επίδοση με τα μαλακά ελαστικά, ο Hamilton ξεκινούσε την πρώτη του προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά. Βρέθηκε 3ος, 7 δέκατα πίσω από τον Rosberg και 5 δέκατα πίσω από τον Raikkonen. Με μισή ώρα να απομένει, μόνο οι Raikkonen, Hamilton, Button, Gutierrez, και Palmer βρίσκονταν στα pits. Ο Magnussen είχε ένα μπλοκάρισμα και καθυστέρησε τον Rosberg που βρισκόταν πίσω του, αποφεύγοντας τη σύγκρουση. Ο Grosjean ενημερωνόταν για το ότι το επόμενο μονοθέσιο φορούσε τα λευκά Pirelli όταν εκείνος τους απάντησε πως δεν τον νοιάζει γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ πολύ πολύ δύσκολο στην οδήγηση.
Με λιγότερο από 20 λεπτά να απομένουν οι πρώτοι δέκα ήταν οι Rosberg, Raikkonen, Hamilton, Vettel, Sainz, Ricciardo, Alonso, Verstappen, Perez, Hulkenberg. Οι Palmer και Raikkonen είχαν επιστρέψει στην πίστα, με τον Palmer να ανεβαίνει στη 19η θέση και ο Raikkonen να αναφέρει ελαφριά βροχή στη στροφή 4. Ο Grosjean παραπονούταν ακόμη για το μονοθέσιο στους μηχανικούς του, λέγοντας πως δεν μπορεί να το οδηγήσει. Προς το τέλος της διαδικασίας, οι οδηγοί είχαν επικεντρωθεί στις μεγάλες αποστάσεις, με τους πρωτοπόρους να μοιράζουν τη στρατηγική τους, με του Rosberg και Vettel να φορούν τα μαλακά και οι Hamilton και Raikkonen να φορούν τη μέση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify