Ο George Russell ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, με τον νεαρό Βρετανό να παίρνει την πρωτιά στην ακροτελεύτια προσπάθεια του. Το 1-2 των Mercedes συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, πράττοντας ομοίως χρονικά με τον ομόσταβλο του, στον ταχύτερο γύρο του.
Mε αρκετή ζέστη στην ατμόσφαιρα και την άσφαλτο, έλαβε χώρα η πρώτη ανταγωνιστική διαδικασία του τριημέρου στο Μαϊάμι. Οι οδηγοί από τα πρώτα λεπτά βγήκαν στην πίστα, θέλοντας να εξοικειωθούν και με την νέα άσφαλτο που στρώθηκε στην αγωνιστική διαδρομή. Βέβαια το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα ορισμένες μικρο-εξόδους αρχικά, μέχρις ότου στρωθεί γόμα στο οδόστρωμα.
Στα αμιγώς αγωνιστικά ο George Russell ήταν ο οδηγός που κινήθηκε ταχύτερα από κάθε άλλον, με τον νεαρό Βρετανό οδηγό της Mercedes να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1:30:125. Τον ακολούθησε στην κατάταξη ο ομόσταβλος του, Lewis Hamilton, με τον εφτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να υπολείπεται κάτι παραπάνω από δύο δέκατα του δευτερολέπτου και τα δύο μονοθέσια της Γερμανικής ομάδας να μπαίνουν με τον καλύτερο τρόπο στο τριήμερο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρώτο σκέλος του FP1 ο Russell έμεινε καθηλωμένος στα pit, με πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης της W14 του, που ωστόσο επιδιορθώθηκε άμεσα, ενώ τόσο ο ίδιος, όσο και ο Hamilton επέλεξαν να τοποθετήσουν την μαλακή γόμα της Pirelli(C4) στο τέλος της διαδικασίας, πραγματοποιώντας τα ταχύτερα τους περάσματα αμφότεροι στις τελευταίες τους προσπάθειες.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc με την αναβαθμισμένη Ferrari(+0,324). Ο Μονεγάσκος έδειξε ψήγματα ταχύτητας και αυτοπεποίθησης σε οδηγικό επίπεδο, με την SF23 να βολεύεται στο Μαϊάμι εξίσου με τον αγώνα που προηγήθηκε στο Μπακού, δεδομένης της ομοιότητας των δύο σιρκουί.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθεια του ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Max Verstappen, υπολειπόμενος σχεδόν μισό δευτερόλεπτο του Russell, με τον Ολλανδό να κινείται επί το πλείστον συντηρητικά, όπως άλλωστε έπραξε και ο συνοδοιπόρος του στην Red Bull, Sergio Perez που έμεινε μάλιστα εκτός δεκάδας, στην ενδέκατη θέση.
Στην πέμπτη θέση ήταν η έτερη Ferrari του Carlos Sainz, που εξακολουθεί να βρίσκεται μακριά από τον ρυθμό του teammate του, έκτη θέση για τον Pierre Gasly με την Alpine, σε μια ακόμη περίπτωση οδηγού που έγραψε στο νήμα τον ταχύτερο του χρόνο, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Fernando Alonso, Lance Stroll, Nico Hulkenberg και ο Esteban Ocon.
Στην περίπτωση του Γερμανού οδηγού της Haas, παρά το ότι ήταν ο πρώτος οδηγός που τοποθέτησε τα μαλακά ελαστικά, ανεβαίνοντας στην κορυφή προσωρινά, υπέπεσε σε λάθος στην γρήγορη δεξιά δεύτερη στροφή της πίστας, με την VF-23 του να καταλήγει στις μπαριέρες και το FP1 να διακόπτεται με κόκκινη σημαία, λίγο μετά το πρώτο ημίωρο, για περίπου δέκα λεπτά.
Προβλήματα και για τον Nyck De Vries, ο οποίος μετά από ένα τετ α κε στον μεσαίο τομέα της πίστας, υπέστη ζημιά στο μονοθέσιο του, με αποτέλεσμα να παρακολουθήσει από τα γκαράζ, το τελευταίο σκέλος του FP1.
Η συνέχεια στο Μαϊάμι δίνεται μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, ώρα Ελλάδος, με την δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Αναλυτικά οι χρόνοι και η κατάταξη του FP1:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify