O Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, μπροστά από τους Perez, Sainz και Verstappen. Προβληματισμός των οδηγών για τις έντονες αναπηδήσεις της πίστας.
Oι καιρικές συνθήκες ήταν εξαιρετικές στο Πριγκιπάτο, με ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες να προβλέπονται για σήμερα τουλάχιστον. Ήταν καλή ευκαιρία για οδηγούς και ομάδες να κατανοήσουν σε πρώτο στάδιο την συμπεριφορά των νέων μονοθεσίων στους στενούς δρόμους του Μονακό, καθώς και τον ρυθμό φθοράς των ελαστικών στο στεγνό. Υπενθυμίζουμε ότι εν όψει του τριημέρου αυτού η Pirelli έχει διαθέσιμες τις πιο μαλακές γόμες (C3,C4 και C5).
Στα αμιγώς αγωνιστικά ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1, με τον τοπικό ήρωα να κάνει χρόνο 1:14:531 με την μέση γόμα(C4). Τον ακολούθησε ο Sergio Perez με την πρώτη Red Bull, 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός και τρίτος με την έτερη Ferrari ο Carlos Sainz, άλλα 31 χιλιοστά αργότερος. Ο Max Verstappen έκλεισε το κουαρτέτο των ομάδων της κορυφής, με τους τέσσερις τους μεταξύ άλλων να έχουν τις στιγμές τους στην διάρκεια της διαδικασίας, με μικρό-εξόδους και αρκετά λάθη.
Από εκεί και πίσω οι διαφορές άνοιξαν ελαφρώς, με τον Lando Norris να επανακάμπτει σταδιακά από την αμυγδαλίτιδα που τον ταλαιπώρησε στον προηγούμενο αγώνα, ο Βρετανός έδειξε σημάδια ταχύτητας, βρισκόμενος περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τους οδηγούς των δύο ταχύτερων ομάδων στην πέμπτη θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Gasly, Ricciardo, Russell, Vettel και ο Lewis Hamilton. Δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα φυσικά, από την πρώτη κιόλας διαδικασία ελεύθερων δοκιμών.
Η φύση των φετινών μονοθεσίων σε συνδυασμό με τις έντονες αναπηδήσεις των δημόσιων δρόμων στους οποίους διεξάγεται ο αγώνας του Πριγκιπάτου, φαίνεται σε αρχικό στάδιο να προβληματίζει τους οδηγούς. Είδαμε αρκετά λάθη εκ μέρους τους και τα μονοθέσια αρκετά νευρικά στον τρόπο που κινούνταν στην πίστα. Επιπλέον. χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα η μαλακή γόμα ελαστικών(C5) και είναι φανερό ότι η εύρεση του καταλληλότερου set-up θα είναι δυσκολότερη από κάθε άλλον αγώνα.
Στα απρόοπτα του FP1, ο Valtteri Bottas δεν συμμετείχε λόγω προβλημάτων με το κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου του, ενώ ο Mick Schumacher έμεινε στην είσοδο του pitlane στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας, αναγκάζοντας τους αγωνοδίκες να βγάλουν κόκκινη σημαία, έως ότου απομακρυνθεί η VF-22 του. Ο Γερμανός αντιμετώπισε θέμα με την ΜGU-K του.
Η συνέχεια δίνεται στις 18:00 ώρα Ελλάδος, με την δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Αναλυτικά οι χρόνοι και η κατάταξη του FP1:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify