Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με τον Ολλανδό να βρίσκει ρυθμό και να ανεβαίνει στην κορυφή. Τον ακολούθησαν οι Leclerc, Sainz, με τον Ισπανό να έχει ωστόσο ατύχημα.
Oδηγοί και ομάδες παρατάχθηκαν στην πίστα στους δρόμους του Μονακό, σε εξαιρετικές συνθήκες με ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες σε αέρα και οδόστρωμα, μπαίνοντας σε διαδικασία περαιτέρω προσομοιώσεων, εν όψει κατατακτήριων δοκιμών αλλά και του μεγάλου αγώνα της Κυριακής. Ενδεικτικά είδαμε να χρησιμοποιείται η μαλακή γόμα της Pirelli(C5), κάτι που δεν συνέβη στο FP1 που προηγήθηκε νωρίτερα σήμερα και μας δόθηκε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα της δυναμικής των συμμετεχόντων.
Στα αμιγώς αγωνιστικά ο Max Verstappen βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να πραγματοποιεί χρόνο 1:12:462. Ο Ολλανδός φάνηκε να ξεπερνά τους όποιους προβληματισμούς τον διακατείχαν, στο σκέλος της εύρεσης του κατάλληλου set-up, βρέθηκε σε θέση να πιέσει περισσότερο και ως εκ τούτου να κινηθεί ταχύτερα από κάθε άλλον.
Παρ’ όλα αυτά η μάχη στο Πριγκιπάτο αναμένεται κλειστή, αν αναλογιστούμε τις διαμορφωθείσες διαφορές ανάμεσα στις ομάδες. Ο τοπικός ήρωας, Charles Leclerc, ακολούθησε στην δεύτερη θέση της κατάταξης(+0,065), με τον ομόσταβλο του Carlos Sainz ακριβώς πίσω του στην τρίτη θέση(+0,107).
Ο Ισπανός οδηγός έκλεψε με αρνητική χροιά την παράσταση στην διάρκεια του FP2, παρά το γεγονός ότι σε μέσες άκρες έδειξε μεγαλύτερη άνεση και αυτοπεποίθηση από τον Leclerc, όταν ακούμπησε στο εσωτερικό κερμπ της στροφής στην Πισίνα, τραυμάτισε την ανάρτηση της SF-23 του και κατέληξε ακυβέρνητος στις μπαριέρες, με την διαδικασία να διακόπτεται με κόκκινη σημαία.
Το ατύχημα του Sainz έλαβε χώρα στο τελευταίο εικοσάλεπτο της περιόδου, δίνοντας τέλος πρακτικά στα ανταγωνιστικά περάσματα των οδηγών. Το γεγονός αυτό εντούτοις δεν αλλοιώνει την εν γένει ταχύτητα της Ferrari στους στενούς δρόμους του Μονακό, που θα αποτελέσει άμεσο ανταγωνιστή στην κορυφή.
Ένας ακόμα οδηγός που φαινομενικά θα είναι με τη σειρά του στο παιχνίδι, είναι βεβαίως ο τέταρτος της κατάταξης, Fernando Alonso(+0,220), με μια Aston Martin που προσδοκά πολλά από το τριήμερο που διανύουμε. Ο Ισπανός είχε ως σημείο αναφοράς τον πρώτο τομέα της πίστας, όπου ήταν σταθερά ταχύτερος του ανταγωνισμού, με χρόνο να χάνεται στην πορεία, ελέω και του κυκλοφοριακού σε δύο εκ των γρηγορότερων γύρων του.
Το φαινόμενο αυτό φυσικά δεν ταλαιπώρησε αποκλειστικά τον αειθαλή Ισπανό, αλλά και τους περισσότερους οδηγούς και άπτεται στην φύση του σιρκουί και τον συνωστισμό που ανακύπτει σε συνέχεια αυτού.
Ο Lando Norris έκλεισε το FP2 στην πέμπτη θέση, κάτι λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο(+0,444) πίσω από τον ταχύτερο χρόνο, με τον Βρετανό οδηγό της McLaren να παρακάμπτει ζητήματα με το μονοθέσιο του, στα πρώτα λεπτά και να πραγματοποιεί έναν εξαιρετικό γύρο. σε μία πίστα που συγκαταλέγεται στις αγαπημένες του και του δίνει την ευκαιρία να υπερπηδά την όποια υστέρηση του μονοθεσίου του.
Έκτος ήταν ο Lewis Hamilton, με την εκ βάθρων ανανεωμένη W14, που ωστόσο είχε έλλειψη ταχύτητας με την πιο μαλακή γόμα ελαστικών, εν αντιθέσει με τις άλλες δύο διαθέσιμες της Pirelli. Ενδεικτικά και οι δύο οδηγοί της Mercedes είχαν ζητήματα με την πρόσφυση, με τον δωδέκατο της κατάταξης George Russell, να είναι γενικότερα βραδύτερος του ομόσταβλου του, έχοντας στα χέρια τους αμφότεροι το ανανεωμένο αγωνιστικό πακέτο των Γερμανών.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Sergio Perez(που εν αντιθέσει με τον teammate του ψάχνεται με το στήσιμο της RB19 του), ο Valtteri Bottas και το δίδυμο της Alpine, Pierre Gasly και Esteban Ocon.
Πέραν του ατυχήματος του Sainz, δεν υπήρξαν ιδιαίτερα απρόοπτα, καθώς παρά την πίεση στο όριο και τα οριακά περάσματα των οδηγών από τις μπαριέρες που παραμονεύουν από άκρη σ’ άκρη, είδαμε τους συμμετέχοντες να έχουν πρακτικά μια απροβλημάτιστη ,από άποψη συμβάντων, διαδικασία.
Η συνέχεια στο Πριγκιπάτο δίνεται αύριο στις 13:30 το μεσημέρι με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Αναλυτικά οι χρόνοι και η κατάταξη του FP2:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify