Στην πίστα του Μπαχρέιν, νικητής του αγώνα αναδείχθηκε ο Sebatsian Vettel. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Lewis Hamilton και ο Valtteri Bottas. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen, Ricciardo, Massa, Perez, Grosjean, Hulkenberg, Ocon.
Πριν καν εκκινήσουν τα μονοθέσια, είχαμε δράμα, καθώς το μονοθέσιο του Stoffel Vandoorne απομακρύνθηκε από το grid, αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τον κινητήρα της Honda, με τον Βέλγο να χάνει εν τέλει τον αγώνα. Οι υπόλοιποι πιλότοι εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα, εκτός από τον Ericsson που εκκινούσε με τη μαλακή.
Στην εκκίνηση, ο Bottas έφυγε καλά διατηρώντας την πρωτοπορία, με τον Vettel να στρίβει δεύτερο κλέβοντας τη θέση από τον Hamilton. Οι Ricciardo και Raikkonen έχασαν μια θέση από τον Verstappen, με τον Φιλανδό της Ferrari να χάνει ακόμη μια θέση από τον Massa. Ο Kvyat έχασε τα φρένα στη στροφή 13, πέφτοντας από 10ος στη 18η θέση. Ο Verstappen έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ο Vettel ακολουθούσε κατά πόδας τον Bottas, με τον Raikkonen να προσπαθεί να περάσει τον Massa. Ο Φιλανδός στη τελευταία στροφή είχε μια μικρή έξοδο, χάνοντας λίγη ταχύτητα. Οι πέντε πρώτοι ήταν πολύ κοντά, με τον Massa να καθυστερεί τον Raikkonen. Ο οδηγός της Ferrari στον 8ο γύρο πέρασε επιτέλους τον Massa στην πρώτη στροφή. Ο Hamilton έμεινε ελάχιστα πιο πίσω σε σχέση με τον Vettel, πέφτοντας ωστόσο στο βεληνεκές του Verstappen. Ο Ολλανδός έλεγε στον ασύρματο ότι είναι ταχύτεροι από τη Mercedes, όμως έχει μείνει κολλημένος πίσω από τον Hamilton, ενώ ο Magnussen εγκατέλειπε τη στροφή 8.
Ο Bottas παραπονούταν πως τα πίσω ελαστικά του έχαναν απόδοση, με την ομάδα να τον ενημερώνει πως οι πιέσεις στα ελαστικά του ήταν υψηλές. Ο Vettel βούτηξε στα pits στο τέλος του 9ου γύρου, βάζοντας εκ νέου την πολύ μαλακή γόμα, θέλοντας στη Ferrari να δώσουν καθαρό αέρα στον οδηγό τους. Ο Verstappen ζήτησε από την ομάδα να δοκιμάσουν κάτι σαν τη Ferrari και ένα γύρο αργότερα μπήκε επίσης στα pits βάζοντας και εκείνος την πολύ μαλακή γόμα. Όμως βγαίνοντας από τα pits είχε αστοχία στα φρένα της Red Bull και κατέληξε στις μπαριέρες. Ο Raikkonen μπήκε στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα έχοντας όμως καθυστέρηση. Ταυτόχρονα ο teammate του έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και ο Hamilton ήταν κολλημένος πίσω από τον Bottas. Στην πρώτη στροφή βλέπαμε τη Williams του Stroll να έχει ακινητοποιηθεί και τη Toro Rosso του Sainz λίγο παρακάτω. Ο Stroll ανέφερε στον ασύρματο ότι τον χτύπησαν από το πλάι. Όλοι οι οδηγοί που δεν είχαν μπει στα pits μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, με τον Hamilton να καθυστερεί σημαντικά τον Ricciardo στην είσοδο των pits και το συμβάν να εξετάζεται από τους αγωνοδίκες.
Με τον Vettel να είναι στην πρωτοπορία, ο Hamilton από την 4η θέση πέρασε τον Ricciardo για την 3η θέση και ο Bottas επιτέθηκε στον Vettel για την πρωτοπορία. Ο Vettel αμύνθηκε εξαιρετικά και κράτησε την πρώτη θέση, ενώ ο Ricciardo έχανε συνεχώς θέσεις, με τους Massa και Raikkonen να περνούν τον Αυστραλό, που από 3ος έπεσε 6ος. Ο Perez πέρασε τον Hulkenberg για την 7η θέση και τον Grosjean να παραπονιέται ότι δεν έχει ισχύ από την MGU-H. Ο Vettel ήταν ο ταχύτερος του grid, έχοντας απομακρυνθεί από τον 2ο Bottas, έχοντας διαφορά 2 δευτερολέπτων. Πιο πίσω ο Alonso έκανε μια εντυπωσιακή προσπέραση στον Ericsson για την 11η θέση. Ο Hamilton έλεγε στην ομάδα να ανεβάσουν ρυθμό για να μην επιτρέψουν στη Ferrari να απομακρυνθεί περισσότερο. Ο Βρετανός έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων για το συμβάν στην είσοδο του pitlane ενώ αδυνατούσε να μπει σε ζώνη DRS του Bottas. Ο Raikkonen πέρασε τον Massa στον 24ο γύροστην πρώτη στροφή, με τους Palmer και Kvyat να περνούν τον Alonso για την 11η θέση και τον ισπανό να λέει στον ασύρματο πως δεν έχει αγωνιστεί με κινητήρα με λιγότερη ισχύ στη ζωή του. Ο Kvyat πέρασε τον Palmer για την 11η θέση, με τον Βρετανό να χάνει ένα κομμάτι από την αεροτομή του.
Ο Vettel ήταν 6.3 δευτερόλεπτα μπροστά από τις δυο Mercedes, όταν ο Hamilton πέρασε τον Bottas για τη δεύτερη θέση. Ο Φιλανδός παραπονούταν για τα ελαστικά του, ενώ ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε για την αλλαγή και ότι ο Bottas δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορος. Ο Hamilton έριξε τη διαφορά από τα 6.3 στα 5.7 δευτερόλεπτα, ενώ ο Ricciardo πέρασε τον Massa για την 5η θέση. Η Ferrari ζητούσε από τον Vettel να διατηρήσει τη συγκέντρωσή του, καθώς ήταν ένα κρίσιμο κομμάτι του αγώνα. Οι Kvyat, Alonso, Palmer είχαν τη δική τους μάχη, με τον Ισπανό να περνά τον Palmer. Στον 31ο γύρο ο Bottas μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα και η διαφορά του Hamilton από τον Vettel είχε πέσει κάυω από τα 5 δευτερόλεπτα. Στον 33ο γύρο ο Vettel παραπονέθηκε για φθορά στα ελαστικά του, με την ομάδα να αντιδρά άμεσα και να τον βάζει στα pits για μαλακή γόμα και τον Γερμανό να βγαίνει 3ος μπροστά από τον Ricciardo. Ο Bottas με τη νέα μαλακή γόμα πέρασε και τον Massa για την 5η θέση, με τον Φιλανδό να είναι περίπου 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel. Η διαφορά Hamilton – Vettel ήταν 16 δευτερόλεπτα, με την ομάδα να τον ενημερώνει πως πρέπει να διατηρήσει τα ελαστικά του μέχρι το τέλος. Ο Vettel πέρασε τον Raikkonen στη ευθεία εκκίνησης τερματισμού και βρέθηκε δεύτερος. Ο Bottas από την 5η θέση έπιασε τον Ricciardo και πέρασε 4ος, με τον Vettel να κινείται σαφέστατα ταχύτερα από τον ανταγωνισμό και να ροκανίζει τη διαφορά από τον Hamilton. Ο Perez από την 7η θέση μπήκε στα pits και έναν γύρο μετά μπήκαν οι Raikkonen και Massa. Ο Grosjean πέρασε τον Kvyat για την 8η θέση, με τον Wehrlein να είναι 10ος.
Ο Alonso παραπονούνταν για την έλλειψη ισχύος του κινητήρα της Honda, με τον μηχανικό του Bottas να του ζητά να μειώσει τη διαφορά από τον Vettel. Ο Ricciardo μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγήκε 5ος πίσω από τον Raikkonen και μπροστά από τον Massa, ενώ ο Raikkonen έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με την πολύ μαλακή γόμα. Στο τέλος του 41ου γύρου, ο Hamilton μπήκε στα pits βάζοντας χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, εκτίοντας και την ποινή, βγαίνοντας 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον 2ο Bottas και 20 πίσω από τον πρωτοπόρο Vettel. Ο Hamilton ήταν εντυπωσιακά ταχύς, κινούμενος πάνω από 1,5 δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τον Bottas. Ο Βρετανός ρωτούσε τους μηχανικούς του πόσο μπροστά είναι ο Vettel και γιατί φόρεσαν αυτή τη γόμα, με τους μηχανικούς να εξηγούν πως το μονοθέσιο κινούταν καλύτερα με την μαλακή γόμα. Ο μηχανικός του Vettel τον ενημέρωνε πως ο Hamilton πλησίαζε πλέον τον Bottas.
Με 10 γύρους να απομένουν ο Hamilton ήταν 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel και πέρασε τον Bottas στην προτελευταία στροφή. Οι μηχανικοί του τον ενημέρωναν ότι η νίκη μπορούσε να έρθει και ότι ο Vettel θα είχε κίνηση μπροστά του. O Hamilton με 7 γύρους να απομένουν ήταν 9,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, με τον Γερμανό να έχει περάσει δυο από τους backmarkers. Ο Ericsson στον 52ο γύρο εγκατέλειψε με σπασμένο κιβώτιο.Με τη διαφορά των δυο πρωτοπόρων να είναι 7,8 δευτερόλεπτα με 5 γύρους να απομένουν, ο Vettel είχε μπροστά του άλλους τρεις πιο αργούς οδηγούς στους οποίους έπρεπε να δώσει γύρο. Στον 54ο γύρο ο Vetel είχε απαλλαγεί και από τους τρεις με τη διαφορά να είναι 6 δευτερόλεπτα. O Alonso εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα στον 56ο γύρο. Η διαφορά μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο ήταν 7 δευτερόλεπτα και ο Βρετανός αρκέστηκε στη δεύτερη θέση.
Θέση | Οδηγός | Διαφορά |
1 | S. Vettel | – |
2 | L. Hamilton | +6.660 |
3 | V. Bottas | +20.397 |
4 | K. Raikkonen | +22.475 |
5 | D. Ricciardo | +39.346 |
6 | F. Massa | +54.326 |
7 | S. Perez | +62.606 |
8 | R. Grosjean | +74.865 |
9 | N. Hulkenberg | +80.188 |
10 | E. Ocon | +95.711 |
11 | P. Wehrlein | +1L |
12 | D. Kvyat | +1L |
13 | J. Palmer | +1L |
RET | F. Alonso | – |
RET | M. Ericsson | – |
RET | C. Sainz | – |
RET | L. Stroll | – |
RET | M. Verstappen | – |
RET | K. Magnussen | – |
RET | S. Vandoorne | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify