Ο George Russel ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix Σιγκαπούρης, κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα στην Μαρίνα Μπέι. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Verstappen και Norris, ο οποίος πέρασε τον teammate του με μία αμφιλεγόμενη κίνηση στην εκκίνηση στον αγώνα που η McLaren κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Δυσαρέσκεια Piastri, έμπλεξαν οι Ferrari, έδωσε σόου ο Alonso.
Στο μαγευτικό σκηνικό της Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης, οι οδηγοί του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 παρατάχθηκαν στο grid για έναν από τους πιο κρίσιμους φετινούς αγώνες. Οι επιλογές ελαστικών ήταν μοιρασμένες, με τον Verstappen να επιλέγει την μαλακή γόμα, ενώ οι υπόλοιποι βασικοί του αντίπαλοι έβαλαν την μέση.
Στην εκκίνηση, ο Russell πετάχτηκε εξαιρετικά και κράτησε με άνεση την πρώτη θέση, ενώ ο Verstappen είχε στο μυαλό του να κρατηθεί μπροστά από τις δύο McLaren. Η απόφαση του Ολλανδού έφερε συνέπειες, με τον Norris να προσπερνάει τον Piastri, έχοντας πάντως επαφή με αμφότερους τους αντιπάλους του στη μάχη του τίτλου. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν αλλά αποφάσισαν να αφήσουν άπαντες χωρίς ποινή.
Πιο πίσω ο Leclerc έφυγε εξαιρετικά κι ανέβηκε μπροστά από τους Antonelli και Hamilton, ενώ ο Alonso βρέθηκε μπροστά από τους Hadjar και Bearman, οι οποίοι είχαν επαφή.
Στους πρώτους γύρους ο Russell επέβαλλε έναν εκπληκτικό ρυθμό, όντας πολύ ταχύτερους από τους διώκτες του κι αύξανε με θεαματικό ρυθμό τη διαφορά στην κορυφή. O Norris πίεζε τον Verstappen κρατώντας τη διαφορά τους κοντά στο δευτερόλεπτο, ενώ ο Piastri έχοντας έντονα παράπονα από τον teammate του, είχε χάσει αρκετό έδαφος, μένοντας πίσω από τους αντιπάλους του στη μάχη του τίτλου.
Με τον Russell να αυξάνει τη διαφορά διαρκώς, ο αγώνας πέρασε στο στρατηγικό σκέλος του, με τον Verstappen να μπαίνει πρώτος στα pits, αποφεύγοντας τις διαρκείς μπλόφες της McLaren για πιθανό undercut στον Norris. Ο Ολλανδός παρέμεινε μπροστά, αλλά είχε χάντικαπ επτά γύρων σε σχέση με τις δύο McLaren, ενώ ο Russell διατήρησε την πρωτιά, παρότι έχασε σημαντικό μέρος της, μπαίνοντας πιο αργά στα pits.
Ενδιαφέρον είχε κι η μάχη της πέμπτης θέσης, με τον Leclerc να είναι μπροστά από τον Antonelli, με τον Ιταλό να πιέζει ασφυκτικά τον Μονεγάσκο της Ferrari. Πιο πίσω Alonso, Hadjar και Bearman είχαν μάχη για τις τελευταίες θέσεις των βαθμών. Ο Hadjar είχε πρόβλημα στην μονάδα ισχύος της RB, με τον Alonso πάντως να βγαίνει πίσω τους μετά από ένα καταστροφικό pitstop.
Ένα παρολίγο μοιραίο λάθος του Verstappen, έφερε ξανά στη διεκδίκηση τον Norris, με τον Βρετανό να μπαίνει στη ζώνη DRS της Red Bull, μετά και από την καθυστέρηση που είχε λόγω των ντουμπλαρισμάτων. Πάντως ο οδηγός της McLaren δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα της Red Bull, με τον Ολλανδό να κρατιέται σταθερά.
Η μόνη αλλαγή στο φινάλε έγινε στο φινάλε, όταν ο Antonelli κατάφερε με μία πολύ απαιτητική κι εντυπωσιακή κίνηση να περάσει στα φρένα της 16ης στροφής τον Leclerc, ενώ ο Hamilton μπήκε στα pits για φρέσκο σετ μαλακής γόμας. Ο Βρετανός ήταν ο ταχύτερος στην πίστα για πολλούς γύρους, πέρασε γρήγορα μετά από εντολή της ομάδας τον Leclerc, αλλά τα φρένα του αστόχησαν στο τέλος κι έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.
Ο Russell δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρηθεί μπροστά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και να κατακτήσει τελικώς άνετα την δεύτερη φετινή του νίκη, σε μία απολύτως κυριαρχική εμφάνιση στις δύο κρίσιμες διαδικασίες του τριημέρου.
Ο Verstappen τερμάτισε δεύτερος δίχως να απειληθεί στο φινάλε από τις δύο McLaren που μείωσαν τη διαφορά, με το αποτέλεσμα πάντως να δίνει στην βρετανικη ομάδα και μαθηματικά τον τίτλο στους κατασκευαστές, για ενδέκατη φορά στην ιστορία της ομάδας στην Formula 1.
Antonelli και Leclerc τερμάτισαν στην πέμπτη κι έκτη θέση αντίστοιχα, με τον Hamilton όχι απλά να πέφτει έβδομος, αλλά να απειλείται ευθέως από τον Alonso στο τέλος, να κόβει τις περισσότερες στροφές της πίστας και να τιμωρείται με ποινή πέντε δευτερολέπτων για να τερματίσει τελικά όγδοος. Με ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ στο φινάλε με την μαλακή γόμα, ο Sainz ανέβηκε στους βαθμούς με την δέκατη θέση.
Επόμενος αγώνας το Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στο Circuit of the Americas του Όστιν το τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify