O Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, μπροστά από τον teammate του Charles Leclerc. Ακολούθησαν οι Russell, Verstappen, Hamilton, μικρές οι διαφορές και πειραματισμοί για τις ομάδες.
Mε την νύχτα να έχει σκεπάσει τον ουρανό πάνω από την Σιγκαπούρη, οδηγοί και ομάδες βρέθηκαν στην πίστα, ώστε να εντείνουν τα προγράμματα τους και αποκτήσουμε ένα πιο ξεκάθαρο δείγμα της δυναμικής στην πίστα Marina Bay. Οι συνθήκες άλλωστε στην δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ήταν αντιπροσωπευτικές των όσων θα συναντήσουν οι συμμετέχοντες στις κατατακτήριες και τον αγώνα.
Ο Carlos Sainz ήταν εκείνος που πήρε τα ηνία της κατάταξης, στο τέλος του FP2, με τον Ισπανό να πραγματοποιεί χρόνο 1:42:587 και να βρίσκεται στην πρώτη θέση. Τον ακολούθησε ο ομόσταβλος του, Charles Leclerc, στην δεύτερη θέση, περίπου δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός.
Ο Μονεγάσκος για δεύτερο συνεχόμενο session, παρέμεινε για αρκετή ώρα στα pit, πριν βγει στην πίστα, με την ομάδα του να αλλάζει στοιχεία του πατώματος της F1-75 του. Η Ferrari έχει αρκετά καλό ρυθμό, ειδικότερα στο κλειστό και τεχνικό τελευταίο κομμάτι της πίστας, όπου αμφότεροι οι οδηγοί της κέρδιζαν δύο με τρία δέκατα έναντι του ανταγωνισμού.
Στην τρίτη θέση της κατάταξης ήταν ο George Russell με την Mercedes(+0,324), που θα είναι δεδομένα όπως υποδεικνύουν οι ενδείξεις στο παιχνίδι για την κατάκτηση της pole position αλλά και στο κυνήγι της νίκης την Κυριακή. Ο νεαρός Βρετανός παραλίγο να έχει ατύχημα, σε μια στιγμή αντίστοιχη με εκείνη που βίωσε ο ίδιος στο FP1, στην Κ10.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθεια του ο Max Verstappen, με μόλις δύο γρήγορους γύρους στην διάρκεια της περιόδου. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε το πρώτο εικοσάλεπτο, με την Red Bull να πραγματοποιεί εκ βάθρων αλλαγές στο set-up της RB18 του και τον Ολλανδό να καταφέρνει μόλις στα τελευταία λεπτά, να γράψει τον τελικό του χρόνο, με τα μαλακά ελαστικά(C5). Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι δεν έκανε προσομοιώσεις ρυθμού αγώνα, δίχως να προκύπτει κάποιο πρόβλημα από την ομάδα του.
Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Sergio Perez, ξεπέρασε τα μηχανικά προβλήματα του FP1, όμως δυσκολεύτηκε αρκετά με την συμπεριφορά του μονοθεσίου του, με τον Μεξικανό να μην καταφέρνει τίποτα καλύτερο από την ένατη θέση, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή. Ενδεικτικό είναι ότι στο ταχύτερο του πέρασμα, έχει ακουμπήσει τρεις φορές τον τοίχο.
Πέμπτος ήταν ο Lewis Hamilton με την έτερη Mercedes, με τον εφτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να είναι μετριοπαθής στον τρόπο που κινήθηκε στην διάρκεια της διαδικασίας, μην εκβιάζοντας προσπάθειες και προετοιμαζόμενος για τα κρίσιμα σημεία του τριημέρου. Από εκεί και πέρα την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ocon, Bottas, Alonso και ο Lance Stroll πίσω από τον Perez, στην δέκατη θέση.
Αρκετοί οδηγοί είχαν μικρό-εξόδους, δίχως ωστόσο κάποιος από αυτούς να καταλήξει στις μπαριέρες που παραμονεύουν. Σημείο αναφοράς αποτελεί η έξοδος της κλειστής στροφής 19, όπου ένας μεγάλος αριθμός των συμμετεχόντων πέρασε σύριζα από τον τοίχο.
Η ομάδα της Alpha Tauri είχε μια επεισοδιακή περίοδο δοκιμών, με τον Pierre Gasly να βλέπει την AT03 του να φλέγεται ενώ βρισκόταν στο pitlane και τον Yuki Tsunoda να καθηλώνεται στα pit στο δεύτερο μισό, με μηχανική βλάβη. Στην περίπτωση του Γάλλου η ομάδα επενέβη άμεσα, δίχως να ανακύψουν περαιτέρω απρόοπτα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι συγκεκριμένα για τον αγώνα της Σιγκαπούρης, η FIA έχει ανακαλέσει την περίφημη ντιρεκτίβα που έχει εφαρμοστεί τον τελευταίο καιρό, σχετικά με το porpoising και τα εύκαμπτα πατώματα. Επομένως, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τους πειραματισμούς των ομάδων, στο κυνήγι των βέλτιστων επιδόσεων.
Η συνέχεια στους δρόμους του λιμανιού της Σιγκαπούρης, δίνεται αύριο στις 13:00 το μεσημέρι, με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Αναλυτικά η κατάταξη της FP2:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify