Το Totalf1.gr εγκαινιάζει σε αυτό το Grand Prix της Σιγκαπούρης μία νέα στήλη, το «Cool and Uncool».
Όσοι είστε φίλοι του Top Gear, σίγουρα θα καταλαβαίνετε τη σύνδεση.
Σε αυτή τη νέα μας στήλη, θα παρουσιάζουμε τους cool και τους uncool οδηγούς κάθε Grand Prix, στο σύνολό του. Αυτό σημαίνει πως αυτή η κατηγοριοποίηση γίνεται με βάση την συνολική απόδοση του κάθε οδηγού στο αγωνιστικό τριήμερο, με έμφαση όμως στο αποτέλεσμα που έφερε στον αγώνα.
Ως «cool» θα χαρακτηρίζεται ένας οδηγός που είχε καλή απόδοση, καλό αποτέλεσμα στον αγώνα και έπαιξε «καθαρά», δηλαδή δεν έχει εμπλακεί σε ατύχημα. Ως «uncool» θα χαρακτηρίζεται ένας οδηγός που δεν απέδωσε τα αναμενόμενα ή/και προκάλεσε προβλήματα στους συναγωνιστές του.
Ξεκινάμε με τους Cool οδηγούς:
Sebastian Vettel (θέση στον αγώνα: 1): Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι η SF15-T του ήταν άκρως αποδοτική και ταίριαζε στην πίστα, κατακτώντας την νίκη. Διαχειρίστηκε άψογα την pole που πήρε το Σάββατο, είχε καλό ρυθμό αγώνα, κάτι που φάνηκε από το FP2 της Παρασκευής. Όπως παρατήρησε έξυπνα και ένας χρήστης του Twitter, ο Vettel στον αγώνα ήταν σαν να οδηγούσε μία F2002 και να βρισκόταν στο 2013.
Daniel Ricciardo: (θέση στον αγώνα: 2): Το «χαμογελαστό παιδί» της F1 επέστρεψε μετά την Ουγγαρία στο βάθρο, αποδεικνύοντας πως η Red Bull διαθέτει και φέτος ένα εξαιρετικό σασί, ακόμα και χωρίς τόσο ενεργό στο σχεδιασμό τον Adrian Newey. Είχε καλό ρυθμό στον αγώνα, όχι όμως τόσο καλό ώστε να απειλήσει τον Vettel. Κράτησε πίσω του τον Raikkonen, έφερε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του και δεν απογοήτευσε αυτούς που τον θεωρούν έναν μελλοντικό πρωταθλητή.
Kimi Raikonnen (θέση στον αγώνα: 3): Το βάθρο συμπλήρωσε ο Iceman, που ήρθε να επιβεβαιώσει την δυναμική της Scuderia αυτό το τριήμερο. Σε κανένα σημείο του Grand Prix δεν υπήρξε ταχύτερος του teammate του, ωστόσο ήταν όσο γρήγορος χρειαζόταν για την 3η θέση, υλοποιώντας το διπλό βάθρο για την Ferrari, κάτι που της έλειπε τόσο τη φετινή όσο και την περυσινή σεζόν.
Max Verstappen: (θέση στον αγώνα: 8): Αν κανείς δει καθαρά τα αποτελέσματα κατατακτήριων και αγώνα, ο Ολλανδός δεν έχει χάσει θέση, καθώς εκκίνησε και τερμάτισε 8ος. Ωστόσο, ο ίδιος δεν κατάφερε να εκκινήσει, τελικά μπόρεσε να πάρει μπροστά η μονάδα ισχύος της STR10, και με μνημειώδη προσπάθεια βρέθηκε 8ος. Απαίτησε προσπεράσματα σε μία πίστα που δεν προσφέρεται για αυτά, κέρδισε καθαρά αλλά και με λίγη τύχη θέσεις, στον πρώτο του μόλις αγώνα στην Σιγκαπούρη, υπό τις συνθήκες αυτές. Εκπληκτική δουλειά από τον ίδιο.
Συνέχεια έχουν οι uncool οδηγοί:
Nico Rosberg: (θέση στον αγώνα: 4): Δεν φαίνεται να βγαίνει από την κακή του φόρμα. Δεν μπορώ πλέον να ξεχωρίσω αν ο ίδιος είναι όντως μέτριος οδηγός και πέρυσι είχε μία «αναλαμπή», ή αν απλώς έχει καταρρακωμένη ψυχολογία και δεν είναι ικανός να κάνει την υπέρβαση. Η τέταρτη θέση που πήρε, ναι μεν είναι καλή τηρουμένων των συνθηκών, αλλά δεν θα την είχε πάρει αν έμενε εκτός αγώνα ο Hamilton, λόγω του κινητήρα του. Ο Βρετανός ήταν δυνατός – όσο μπορούσε – και θα έφτανε 4ος, ή ακόμα και για τον ίδιο πρώτος.
Alexander Rossi: (θέση στον αγώνα: 14): Η απόδοσή του δεν χωρά επίκρισης, καθώς οδηγάει μία Manor. Και, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι σε θέση να παλέψει. Παρόλα αυτά, μπορώ να κρίνω την παρουσία του, που ήταν απογοητευτική. Παρά το πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία, δεν είχε σταθερότητα, καθώς στο FP1 έχασε το πίσω μέρος και τραυμάτισε το κιβώτιο. Γενικότερα, δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί, αν και του δίνω ως ελαφρυντικό ότι είχε λίγο χρόνο για να το κάνει αυτό.
Αυτό ήταν το πρώτο Cool and Uncool. Περιμένουμε και τη δική σας γνώμη. Επόμενο ραντεβού μας στο Ιαπωνικό GP.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify