GP Σιγκαπούρης – FP2 – Έκπληξη Kvyat, στο 1-3 η Red Bull

Η δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών ολοκληρώθηκε, με πρώτο τον Daniil Kvyat, δεύτερο τον Kimi Raikkonen και τρίτο τον Daniel Ricciardo.

Ακόμα και εκείνο το ελάχιστο φως στην αρχή του FP1 είχε χαθεί, δίνοντας τη θέση του στο σκοτάδι της νύχτας στην ασιατική χώρα. Η θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα ήταν στους 28° Κελσίου, στο οδόστρωμα στους 32°, ενώ η υγρασία ήταν στο 81%. Όπως συνήθως, οι συνθήκες ήταν απαιτητικές.

Πιο συγκεκριμένα:

Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Kvyat, που μαζί με τον Ricciardo είχαν πολύ καλό ρυθμό στο FP1, όντας τρίτη σε δυναμικότητα ομάδα. Η πρώτη επιλογή των οδηγών στα ελαστικά ήταν η μαλακή γόμα, καθώς αυτό το session είναι κοντά στην ώρα που θα γίνει μεθαύριο ο αγώνας και προσφέρεται για δοκιμές στις στρατηγικές των ομάδων.

Η θερμοκρασία στην πίστα είχε πέσει, όπως ενημέρωσε και ο μηχανικός του Rosberg τον ίδιο μέσω της ενδοεπικοινωνίας, αν και υγρασία έμενε σε υψηλά επίπεδα.

Περίπου 5 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, ο Stevens έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και εγκατέλειψε στην στροφή 14, με αποτέλεσμα να έχουμε κόκκινη σημαία. Ωστόσο, ο γερανός το απομάκρυνε γρήγορα και η διαδικασία συνεχίστηκε κανονικά με μία 6λεπτη διακοπή.

Μετά τα πρώτα 15 λεπτά, φάνηκε η δυναμική της Mercedes, η οποία είχε στις θέσεις 2 και 3 τους Rosberg και Hamilton, αντίστοιχα, ενώ σε πολύ καλή κατάσταση ήταν και ο Raikkonen, που βρέθηκε πρώτος ρίχνοντας τους χρόνους στο 1.47. Βέβαια, επιβεβαιώθηκε και η απόδοση των «ταύρων» σε αυτό το σιρκουί, με τον Ricciardo και τον Kvyat στην 5άδα. Ελάχιστα πίσω, στη 6η θέση για την αρχή ήταν και o Vettel.

Έκπληξη ήταν η 9η θέση του Alonso στο πρώτο 20λεπτο, που δεν είχε μεγάλη διαφορά από τον 8ο Bottas. Φυσικά, η Williams δεν μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα, λόγω της φύσης της πίστας που απαιτεί κάθετη δύναμη, στην οποία και έχει έλλειψη.

Σε εκείνο το σημείο, ο Vettel παραπονέθηκε για αστάθεια, ενώ ο Rosberg είχε θέμα με την υποστροφή, την ίδια στιγμή που ο Sainz είχε μία μικρή επαφή με τον τοίχο.

Αυτό που ήταν άξιο αναφοράς ήταν το γεγονός ότι για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, περίπου μισής ώρας, δεν είχαν ανέβει στην πρώτη 3άδα οι Mercedes. Προφανώς ήταν σε προσομοίωση αγώνα, με πολλά καύσιμα και στόχο την διαχείριση των ελαστικών, των μαλακών για την ακρίβεια, μιας και τα πολύ μαλακά δεν είχαν ακόμα χρησιμοποιηθεί από κανέναν. Γρήγορα, όμως, ο Hamilton βρέθηκε πρώτος, γράφοντας 1.47.6.

Ενθαρρυντικό για την McLaren ήταν το γεγονός πως βρίσκονταν με το πέρας 35 λεπτών στην πρώτη 10άδα αμφότερες. Αυτό δεν θα παρέμενε έτσι για πολύ, καθώς μερικά λεπτά αργότερα θα ήταν στις θέσεις 15-16.

Με κάτι λιγότερο από μία ώρα να απομένει στο FP2, η πολύ μαλακή γόμα είχε την τιμητική της. Οι θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος είχε πέσει κι άλλο, με αποτέλεσμα η φθορά των ελαστικών να μειώνεται και η ζωή αυτής της γόμας να επεκτείνεται.

Με αρωγό αυτήν, ο Raikkonen πέρασε πρώτος, με τους περισσότερους οδηγούς να είναι στα pits. Αμέσως ήρθε να τον πλαισιώσει στην δεύτερη θέση ο teammate του, ενώ τρίτος ήταν ο Hulkenberg.

Η κατάσταση παρέμεινε ως είχε, μέχρι τη στιγμή που ο Hamilton πιέζοντας έφτασε 2ος, ελάχιστα πίσω από τον Raikkonen, με τρίτο τον Vettel και τέταρτο τον Rosberg.

Έκπληξη προκάλεσε το ότι ο Kvyat πήγε πρώτος και ο Αυστραλός οδηγός της RBR έφτασε 3ος, με περίπου 45 λεπτά για τη λήξη της διαδικασίας. Πλέον, γινόταν όλο και πιο σαφές ότι η ομάδα του Milton-Keynes θα ήταν στις τρεις κορυφαίες για αυτόν τον αγώνα.

Αρκετά γρήγορος ήταν ο Perez όντας 6ος, καθώς επίσης και ο Alonso που επανήλθε στην 8η θέση.

Στο τελευταίο μισάωρο, η κατάσταση είχε σταθεροποιηθεί, με κάθε οδηγό να επικεντρώνεται στο δικό του πρόγραμμα, δοκιμάζοντας πράγματα για την Κυριακή, κάτι που φαινόταν και στους χρόνους.

Με 20 λεπτά να απομένουν, ο Alexander Rossi μόλις που πρόλαβε να βγει στην πίστα και να γράψει μερικούς γύρους για πρώτη φορά σε αυτό το session.

Αναλυτικά η κατάταξη: 

Καταγραφή

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αμφίβολο το μέλλον της Red Bull

Next Article

Το Strategy Group συμφώνησε στα κόστη των κινητήρων

Related Posts