O Lando Norris πήρε μια σημαντική νίκη στο Grand Prix Βραζιλίας για το πρωτάθλημα οδηγών, με τον Max Verstappen να αποτελεί τον πρωταγωνιστή, παίρνοντας την τρίτη θέση, ενώ είχε ξεκινήσει από το pit lane. Δεύτερος ο Kimi Antonelli, ο οποίος γλύτωσε τα χειρότερα.
Στην εκκίνηση, ο Bortoleto πιέστηκε προς το εξωτερικό της πίστας από τον Stroll και έχασε το πίσω μέρος, χτυπώντας στις μπαριέρες και σπάζοντας τα πάντα στο μπροστινό μέρος της Sauber του, εγκαταλείποντας τον αγώνα. Στην επανεκκίνηση μετά το safety car που ακολούθησε το ατύχημα του ντόπιου οδηγού, ο Antonelli πίεσε τον Piastri στο εσωτερικό της πρώτης στροφής. Ο Αυστραλός είχε μπλοκάρισμα, χτυπώντας πάνω στον Ιταλό, ο οποίος με την σειρά του χτύπησε τον Leclerc, που βρισκόταν στην εξωτερική. Παράλληλα, ο Verstappen σταμάτησε νωρίς για νέα ελαστικά, λόγω κλαταρίσματος.
Ο Μονεγάσκος αποδείχθηκε ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης, αφού εγκατέλειψε με ζημιά στον μπροστινό αριστερό τροχό, ενώ οι άλλοι εμπλοκόμενοι συνέχισαν τον αγώνα. Παραδόξως, ο Piastri ήταν αυτός που δέχθηκε ποινή δέκα δευτερολέπτων, η οποία έκανε ευκολότερο το έργο του Norris, ο οποίος έβλεπε τον ομόσταυλό του στο +3.2 πίσω του. Μια ίδια ποινή δέχθηκε και ο Tsunoda, για άλλο συμβάν.
Το χάος του αρχικού σταδίου του αγώνα συμπεριέλαβε και σύγκρουση του Hamilton με μια εκ των Alpine, καθώς βγαίνοντας από την τελευταία στροφή, ο Βρετανός πολυπρωταθλητής δεν υπολόγισε σωστά το κέρδος από το DRS. Η ζημιά δεν περιορίστηκε στην μπροστινή πτέρυγα, με το εν μέρει κατεστραμένο πάτωμα να έχει καταδικάσει τον αγώνα του. Αρκετή ώρα αργότερα, οι αγωνοδίκες του απέδωσαν ποινή πέντε δευτερολέπτων, ενώ κάποιους γύρους μετά ο Hamilton εγκατέλειψε τον αγώνα, καθώς δεν υπήρχε νόημα να συνεχίσει.
Περίπου στον 20ο γύρο ξεκίνησαν τα παράθυρα για τα πρώτα pit stops και ο Verstappen όντας από τους πρώτους που σταμάτησε ήταν ήδη πέμπτος και με τον γρηγορότερο γύρο του αγώνα. Οι McLaren των Norris και Piastri ήταν μπροστά, με τον Russell τρίτο, τον Verstappen τέταρτο και τους Albon, Hulkenberg, Alonso, Antonelli, Colapinto και Stroll στην δεκάδα. Παράλληλα, ο Bearman ήταν ενδέκατος, έχοντας σταματήσει πιο πριν, δείχνοντας ταχύτατος και σημειώνοντας συνεχώς επιτυχημένες προσπεράσεις.
Στον 31ο γύρο, ο Norris σταμάτησε και βγήκε με ένα νέο σετ μαλακών, όντας ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που πραγματοποίησε pit stop. Πιο πίσω, οι προσπεράσεις πρόσφεραν θέαμα, με τον Hulkenberg να περνά τον Bearman και ο Gasly τον Lawson. Οι επιλογές ήταν χωρισμένες στην κορυφαία εξάδα μεταξύ μαλακών και μεσαίων ελαστικών, με τον Piastri να έχει εκτίσει την ποινή του και να βρίσκεται πλέον αρκετά πίσω, στο τέλος αυτού του μικρού τρένου.
Ο Russell σταμάτησε δεύτερη φορά στον 50ο γύρο, πηγαίνοντας από τα μαλακά στα μεσαία, αφήνοντας τον Norris πρώτο και τον Verstappen δεύτερο. Τρίτος βρισκόταν ο Piastri, ο οποίος έπρεπε να κάνει το ίδιο. Τελικά δεύτερο (τρίτο αν συμπεριλάβουμε και το αναγκαστικό πρώτο) stop χρειάστηκε και ο Verstappen, ο οποίος βγήκε στην πίστα στην τέταρτη θέση στον 56ο γύρο. Ο Norris πλέον είχε τις δύο Mercedes των Antonelli και Russell πίσω του, ενώ ο Piastri ήταν 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό, ο οποίος πλέον ήταν ο μόνος με μαλακά ελαστικά, έχοντας ολοκληρώσει ένα πρόγραμμα αντίθετο από τους άλλους στην εξάδα.
Ο Verstappen πέρασε τον Russell λόγω του offset των ελαστικών και έβαλε στόχο τον Antonelli, ο Ιταλός όμως ήταν πολύ μπροστά και έτσι ο Ολλανδός ανέβηκε στο τελευταίο σκαλί του βάθρου μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα, έχοντας εκκινήσει από το pit lane. Ο Norris ήταν αυτός που πανηγύρισε μια άνετη νίκη, που τον προώθησε λίγο κοντύτερα στον φετινό τίτλο, ενώ ο Antonelli κατάφερε να πάρει το καλύτερο αποτέλεσμα της μέχρι τώρα καριέρας του με την δεύτερη θέση.
Πιο πίσω, οι Russell και Piastri τερμάτησαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, ενώ ο Bearman ήταν φανταστικός και πήρε την καρώ σημαία από την έκτη θέση. Lawson και Hadjar ήταν επίσης εντυπωσιακοί, τερματίζοντας στην έβδομη και όγδοοη θέση, ενώ οι Hulkenberg και Gasly μετά από ωραίες μάχες συμπλήρωσαν την δεκάδα.
Επόμενος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 είναι το Grand Prix Las Vegas, 21 με 23 Νοεμβρίου.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify