Σε έναν αγώνα-διαφήμιση για την Formula 1, o George Russell κατέκτησε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο GP Βραζιλίας, με τον Lewis Hamilton να ανακάμπτει από την επαφή που είχε με τον Max Verstappen και να δίνει το 1-2 στην Mercedes. Στο βάθρο ο Sainz, απίθανες μάχες σε όλον τον αγώνα.
Για μία ακόμη χρονιά, το GP Βραζιλίας κι η πίστα του Ιντερλάγκος στο Σάο Πάουλο, μας έδωσε έναν συναρπαστικό αγώνα, με πολλές ανατροπές και τρομερές μάχες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η βροχή δεν έκανε την εμφάνισή της, όμως αυτό δεν έπληξε ούτε στο ελάχιστο το θέαμα που έδωσαν οι οδηγοί του αγώνα.
Ο George Russell ήταν ο πολύ μεγάλος νικητής, έχοντας το προβάδισμα πρακτικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, εκτός από τα pitstops κι αντιμετώπισε με επιτυχία κάθε δυσκολία που του προέκυψε κατά τη διάρκεια του αγώνα. O Βρετανός διαχειρίστηκε με επιτυχία και τις δύο επανεκκινήσεις από τα Αυτοκίνητα Ασφαλείας που βγήκαν στον αγώνα, για το ατύχημα των Ricciardo-Magnussen στον πρώτο γύρο και την εγκατάλειψη του Lando Norris, 15 γύρους πριν το τέλος και πανηγύρισε έξαλλα την παρθενική του νίκη, προτού ξεσπάσει σε κλάματα.
Ο Russell είχε στο τέλος να αντιμετωπίσει και την πίεση του Lewis Hamilton, όμως στους τελευταίους 12 γύρους ήταν αλάνθαστος και τελικά ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με την Mercedes να γράφει το 1-2, το πρώτο της βρετανικής ομάδας από τον αγώνα της Ίμολα το 2020.
Η επιτυχία της Mercedes έγινε παρά την επαφή που είχε ο Hamilton με τον Verstappen στην επανεκκίνηση μετά το πρώτο Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Ολλανδός προσπάθησε να περάσει στη δεύτερη θέση στο πρώτο σικέιν, όμως δεν υπολόγισε σωστά κι οι δύο περσινοί διεκδικητές του τίτλου είχαν επαφή. Ο Hamilton δεν είχε ζημιά, σε αντίθεση με τον Verstappen, όμως αμφότεροι είχαν πέσει αρκετά πιο πίσω, με τον οδηγό της Red Bull να δέχεται ποινή πέντε δευτερολέπτων καθώς κρίθηκε υπαίτιος, ενώ μπήκε και στα pits για να αλλάξει την κατεστραμμένη εμπρός πτέρυγα.
Ο Carlos Sainz συμπλήρωσε το βάθρο με έναν αρκετά καλό αγώνα, εκμεταλλευόμενος και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στο φινάλε του αγώνα για να καταφέρει να περάσει τον Perez, ο οποίος έμεινε εκτεθειμένος με την μέση γόμα ελαστικών κι έπεσε τελικά έβδομος, πίσω από τους Leclerc, Alonso και Verstappen που τον πέρασαν στους τελευταίους γύρους.
Και οι τρεις οδηγοί έκαναν μία απίθανη ανάκαμψη για να τερματίσουν στην πρώτη εξάδα, καθώς ο Leclerc είχε με τη σειρά του μία σοβαρή επαφή με τον Lando Norris. O Μονεγάσκος έφυγε με πολλά χιλιόμετρα, όμως κατάφερε να κρατηθεί ανέπαφος στην σύγκρουση του με τις μπαριέρες και κατάφερε να συνεχίσει.
Με τη σειρά του ο Alonso πήγε σε στρατηγική τριών pitstops και μπόρεσε να περάσει τα πιο αργά μονοθέσια στο τέλος του αγώνα και να πάρει μία πέμπτη θέση που σε συνδυασμό με τη διπλή εγκατάλειψη της McLaren, πρακτικά έδωσε την τέταρτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών στην Alpine. O Verstappen με τη σειρά του έμεινε έκτος, όμως δεν τήρησε την οδηγία της Red Bull να επιστρέψει στη θέση του στον Perez, την οποία ήθελε ο Μεξικανός για να πάρει την δεύτερη θέση στη βαθμολογία των οδηγών.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Esteban Ocon, Valtteri Bottas κι ο Lance Stroll, ο οποίος πέρασε τον Sebastian Vettel για την τελευταία βαθμολογούμενη θέση.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2022 είναι το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι στην πίστα της Yas Marina, το προσεχές τριήμερο 18-20 Νοεμβρίου.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify