Μπορεί το 2013 η πίστα της Sepang να βρήκε τον Coletti κάτοχο της Pole ,όμως o Leimer ήταν αυτός που κατάφερε και πήρε την νίκη στον 1ο αγώνα της χρονιάς.
Μετά από την περσινή σεζόν που είχε τα σκαμπανεβάσματα της για τον Leimer και την Racing Engineering τελικά κατάφεραν να αλλάξoυν τα περσινά δεδομένα με την νίκη τους.
Μόλις έσβησαν τα φώτα ο Leimer έκανε ένα εκτιναγμα από την 4η θέση και βρέθηκε ακριβώς δίπλα από το μονοθέσιο του Coletti ,παρόλα αυτά ο δεύτερος κατάφερε να παραμείνει στην πρωτοπορία. Στις πίσω θέσεις ο Calado και ο Nasr δίναν μάχη για το ποιος θα είναι στην 3η θέση παρόλα αυτα ο Calado κατάφερε να κάνει ένα λάθος που του κόστισε , καθώς ο Evans μπόρεσε και εκμεταλλεύτηκε το λάθος του και πήρε την θέση του Calado.
Μπροστά ο Leimer προσπαθούσε να έχει όσο πιο μικρή διαφορά γίνεται από τον Coletti και με τους δύο να έχουν επιλέξει την μαλακή γόμα. Πίσω τώρα , ο Calado καταφέρνει να ανακτήσει την θέση του από τον Evans ο οποίος υπέφερε με τα ελαστικά και μέχρι τον 6ο γύρο που μπήκε στα pits για να βάλει την σκληρή γόμα συνέχιζε να χάνει θέσεις.
Πλέον ο Coletti νιώθοντας την πίεση όχι μόνο από τον Leimer αλλά και από τα ελαστικά του άφησε την πρωτοπορία στον 6ο γύρο στον Leimer αφού μπήκε στα pits , παρόλα αυτά ο Leimer ανταποκρίθηκε στην ‘’σκληρότητα’’ της θέσεις που βρισκόταν κάνοντας αρκετούς γρήγορους γύρους μέχρι τον 11ο γύρο που μπήκε να βάλει την σκληρή γόμα, όπως και ο Calado. Σίγουρα όμως η απογοήτευση του Leimer ήταν όταν και πάλι βρέθηκε πίσω από τον Coletti , αφήνοντας πρωτοπόρους τους Bird και Palmer. Όμως στον 12ο γύρο ο Palmer θα γίνει ο πρωτοπόρος του αγώνα καθώς ο Bird είχε ποινή διέλευσης Εννέα γύρους αργότερα ήρθε και η σειρά του Palmer να μπει με σκληρά και να βγει με μαλακά ελαστικά από τα pits.
Εφόσον ο Coletti είχε μπει στα pits πολύ νωρίτερα από τον βασικό του αντίπαλο Leimer , άρχισε να υποφέρει με τα ελαστικά του και έτσι βρήκε την ευκαιρία ο Leimer στην 1η στροφή να κάνει την κίνηση και να προσπεράσει τον Coletti. Σαν να μην του έφτανε αυτό ο Coletti έβλεπε από την μία τον Leimer να ξεφεύγει και τον Calado να έρχεται και να του ‘’αρπάζει’’ την 2η θέση.
Η καρό σημαία βρήκε την κατάταξη κάπως έτσι :
1 | 8 | F. Leimer | Racing Engineering | 31 | 57:49.385 | |
2 | 3 | J. Calado | ART Grand Prix | 31 | 57:51.430 | 2.045 |
3 | 18 | S. Coletti | Rapax | 31 | 58:00.656 | 11.271 |
4 | 9 | F. Nasr | Carlin | 31 | 58:02.195 | 12.810 |
5 | 7 | J. Leal | Racing Engineering | 31 | 58:18.222 | 28.837 |
6 | 10 | J. Palmer | Carlin | 31 | 58:23.594 | 34.209 |
7 | 11 | S. Bird | RUSSIAN TIME | 31 | 58:30.568 | 41.183 |
8 | 2 | S. Richelmi | DAMS | 31 | 58:48.326 | 58.941 |
9 | 19 | S. Trummer | Rapax | 31 | 58:52.238 | 62.853 |
10 | 6 | M. Evans | Arden International | 31 | 59:03.115 | 73.730 |
11 | 24 | R. Binder | Venezuela GP Lazarus | 31 | 59:05.522 | 76.137 |
12 | 5 | J. Cecotto | Arden International | 31 | 59:07.742 | 78.357 |
13 | 22 | C. Daly | Hilmer Motorsport | 31 | 59:09.481 | 80.096 |
14 | 12 | T. Dillmann | RUSSIAN TIME | 31 | 59:11.197 | 81.812 |
15 | 23 | P. Varhaug | Hilmer Motorsport | 31 | 59:13.139 | 83.754 |
16 | 25 | K. Giovesi | Venezuela GP Lazarus | 31 | 59:25.160 | 95.775 |
17 | 21 | K. Ceccon | Trident Racing | 31 | 59:27.313 | 97.928 |
18 | 16 | J. Rosenzweig | Barwa Addax Team | 31 | 59:32.637 | 103.252 |
19 | 14 | S. Canamasas | Caterham Racing | 31 | 59:49.642 | 120.257 |
20 | 17 | R. Haryanto | Barwa Addax Team | 30 | 59:09.131 | 1 LAP |
21 | 15 | Q. MA | Caterham Racing | 30 | 59:19.042 | 1 LAP |
20 | N. Berthon | Trident Racing | 19 | 35:43.630 | DNF | |
4 | D. Abt | ART Grand Prix | 9 | 17:05.762 | DNF | |
27 | D. De Jong | MP Motorsport | 3 | 5:55.639 | DNF | |
26 | A. Quaife-Hobbs | MP Motorsport | 3 | 5:55.912 | DNF | |
1 | M. Ericsson | DAMS | 0 | DNF |
Update: Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή και στον Quaife-Hobbs καθώς τράκαρε με τον ομόσταυλο του De Jong , θέτοντας τους και τους δύο εκτος αγώνα. Εφόσον όμως ο Quaife-Hobbs είχε εγκαταλήψει θα του προστεθεί χρονική ποινή που θα τον αναγκάσει να ξεκινήσει από την 25η θέση στον αυριανό αγώνα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify