GP2 | Ένα-Δύο για Lotus στον δεύτερο αγώνα στην Μαλαισία!

Gutierez(Αριστερά),Calado(Μέση),Nasr(Δεξιά)

Ο μεγάλος διεκδικητής του τίτλου του 2011 στο GP3, James Calado απέδειξε και πάλι  ότι έχει προσαρμοστεί γρήγορα και έντονα στα μονοθέσια GP2/11. Αφού ο Βρετανός είναι ο μεγάλος νικητής του πρώτου αγώνα  Sprint της σεζόν 2012 στη Μαλαισία. Ξεκινώντας από την pole position, έλεγχε το υπόλοιπο του αγώνα κρατώντας το συμπαίκτη του Esteban Gutiérrez σε απόσταση, μέχρι την καρώ σημαίας. Στην τρίτη θέση, βρέθηκε ο Felipe Nasr, νεοσύλλεκτος ο οποίος σημείωσε το πρώτο του βάθρο στο GP2.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν με την θερμοκρασία να είναι μεγάλη, Calado και Gutiérrez έκαναν τέλειες εκκινήσεις με αποτέλεσμα να είναι δίπλα-δίπλα στην είσοδο της στροφής 1. Ο Βρετανός, ωστόσο κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα. Πιο πίσω,ο Nasr έκανε επίσης ένα σπουδαίο ξεκίνημα και προσπέρασε από την εξωτερική της στροφής 1 τον Stefano Coletti. Ο οδηγός από τον Μονακό προσπάθησε να ανακτήσει τη θέση του στις επόμενες στροφές, αλλά έκανε λάθος και έπεσε πίσω από τον Davide Valsecchi στην 9η θέση, αλλά κατάφερε να περάσει τον Ιταλό και τον Luis Razia πριν από το τέλος του πρώτου γύρου και να επιστρέψει στην 6η θέση.

Στο μπροστινό μέρος,ο Calado ήταν απασχολημένοι προσπαθώντας να μείνει μπροστά από τον Gutiérrez με τους Nasr, Giedo van der Garde και Fabio Leimer να ακολουθούν. Στον γύρο 13, ο Valsecchi προσπάθησε να κάνει μια κίνηση στον Razia, αλλά έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός πίστας. Όταν επανήλθε, ο Marcus Ericsson τράκαρε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να κατάληξη στις μπαριέρες στη στροφή 5. Και οι δύο οδηγοί βγήκαν από τα αυτοκίνητά τους και η πίστα καθαρίστηκε γρήγορα.

Μέχρι τότε, ο Calado ήταν 1,5s μπροστά από τον Gutiérrez, με τις πέντε κορυφαίες θέσεις αμετάβλητες. Ενώ η μάχη για την 6η θέση ανάμεσα στους Razia, Coletti, Max Chilton και Nathanaël Berthon έγινε πιο έντονη. Ο Razia έχασε μία θέση από τον Coletti, Chilton προσπάθησε να περάσει και αυτός με την σειρά του αλλά δεν τα κατάφερε και βγήκε εκτός πίστας, όταν ξαναμπήκε στην άσφαλτο βρέθηκε πίσω από τον Berthon . Ο νικητής του πρώτου αγώνα στην Μαλαισία αγωνίστηκε και πέρασε τον Coletti στην τελευταία στροφή στον γύρο 17.Ο Coletti, που είχε μεγάλο πρόβλημα με τα ελαστικά του, δεν μπορούσε να αποκρούσει την επίθεση του Berthon ενώ την ίδια ώρα ο Chilton, έφτασε αυτούς δύο και τους πέρασε κατακτώντας την 8η θέση.

Η μάχη συνεχίστηκε και στον επόμενο γύρο με τον Coletti  να μην μπορεί να αγωνισθεί με τον ρυθμό των άλλων με αποτέλεσμα να αφήσει τους Chilton και Berthon να τον περάσουν . Εν τω μεταξύ,ο Razia ανέβασε τον ρυθμό του και προσπέρασε τον Leimer και πήρε την 5η θέση και πάλι στην τελευταία στροφή. Κατά το πέσιμο της καρώ σημαίας, ο Calado είχε διαφορά 2s με τον Gutiérrez. Ο Nasr τρίτος μπροστά με διαφορά από τον Gutierez  7 s ενώ πιο πίσω τερμάτισαν οι  van der Garde. Razia, Leimer, Chillton και Berthon o οποίος πήρε το τελευταίο βαθμό.

Ο Razia είναι πρώτος στην κατάταξη με 31 βαθμούς, επτά περισσότερους από τονValsecchi. Ο νικητής του δεύτερου αγώνα στην Sepang, o Calado είναι τρίτος, ένα  βαθμό μπροστά από τον teammate του  Gutiérrez και από τον Nasr.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος/Διαφορά
 1.  James Calado         Lotus                41m08.048s
 2.  Esteban Gutierrez    Lotus                  + 2.004s
 3.  Felipe Nasr          DAMS                   + 3.440s
 4.  Giedo van der Garde  Caterham              + 10.760s
 5.  Luiz Razia           Arden                 + 11.430s
 6.  Fabio Leimer         Racing Engineering    + 14.689s
 7.  Max Chilton          Carlin                + 15.685s
 8.  Nathanael Berthon    Racing Engineering    + 16.578s
 9.  Josef Kral           Addax                 + 18.175s
10.  Rio Haryanto         Carlin                + 24.033s
11.  Tom Dillmann         Rapax                 + 24.086s
12.  Jolyon Palmer        iSport                + 25.547s
13.  Fabio Onidi          Coloni                + 32.206s
14.  Nigel Melker         Ocean                 + 34.500s
15.  Julian Leal          Trident               + 34.629s
16.  Simon Trummer        Arden                 + 35.226s
17.  Jon Lancaster        Ocean                 + 40.340s
18.  Rodolfo Gonzalez     Caterham              + 44.700s
19.  Stephane Richelmi    Trident               + 47.133s
20.  Giancarlo Serenelli  Lazarus             + 1m10.466s
21.  Fabrizio Crestani    Lazarus             + 1m21.035s
22.  Johnny Cecotto Jr    Addax                   + 1 γύρος
23.  Stefano Coletti      Coloni                 + 2 γύροι
24.  Ricardo Teixeira     Rapax                  + 3 γύροι
Δεν τερμάτισαν:
     Marcus Ericsson      iSport                  13 γύροι
     Davide Valsecchi     DAMS                    13 γύροι

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Malaysian Grand Prix: Η αξιολόγηση των οδηγών.

Next Article

Με πολλές βελτιώσεις η Prodrive στην Πορτογαλία

Related Posts