Ο van der Garde στην pole!
Ο Giedo van der Garde ήταν ο πιο τυχερός στην βροχή του Hockenheim, και πήρε την δεύτερη του pole position για αυτή την χρονιά. Πίσω του βρέθηκαν οι James Calado και Fabio Leimer. Η διαδικασία ξεκίνησε με ελαφριά. Ο Ολλανδός πέτυχε χρόνο 1:44.022 μόλις 12 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά απ τον Βρετανό. Οι συνθήκες χειροτέρευαν όσο πέρναγε η ώρα και σιγά σιγά και δεν μπορούσε να σχηματιστεί αγωνιστική γραμμή άρα και γρήγοροι χρόνοι. Οι οδηγοί επέστρεψαν στα pits συνομιλώντας με τους μηχανικούς και παρακολουθώντας τα ραντάρ μήπως και βελτιωθούν οι συνθήκες. Κάτι που δεν έγινε. Πίσω απ τους τρείς πρώτους βρέθηκαν οι Nigel Melker, Fabio Onidi, Valsecchi, Felipe Nasr, Victor Guerin, Esteban Gutiérrez και Luiz Razia. Επιπλέον οι δύο οδηγοί της Lotus GP είχαν ποινή 10 θέσεων στο grid από το Silverstone.
Ο Cecotto τυχερός, παίρνει μια νίκη στρατηγικής
Ο Johnny Cecotto επέλεξε να ξεκινήσει με στεγνά όταν οι αντίπαλοι του (εκτός απ τον Stéphane Richelmi) ξεκίνησαν με βρόχινα. Πέτυχε λοιπόν να κυριαρχήσει στον αγώνα μπροστά απ τους Fabio Leimer and Richelmi. Με την βροχή να πέφτει στην εκκίνηση του αγώνα οι Cecotto και Richelmi ξεκινώντας απ την 17η και 22η θέση επέλεξαν να δοκιμάσουν την τύχη τους και να ξεκινήσουν με στεγνά. Μπροστά ο poleman Giedo van der Garde είχε μια εξαιρετική εκκίνηση. Πίσω του οι Melker και Leimer οι οποίοι σύντομα μέσα στον πρώτο γύρο έφτασαν και πέρασαν τον οδηγό της Caterham. Οι Leimer και Melker είχαν μια πολύ όμορφη μάχη για πέντε γύρους. Σιγά σιγά σχηματιζόταν αγωνιστική γραμμή κάτι που επέτρεπε στους Cecotto και Richelmi να πηγαίνουν πολύ γρήγορα, ενώ ο υπόλοιπος ανταγωνισμός έπρεπε να μπει στα pit για να βάλει στεγνά. Μετά τα pit stop ο Cecotto είχε 28 δευτερόλεπτα απόσταση απ τον Leimer που ήταν μπροστά απ τους van der Garde, Nasr, Melker, Luiz Razia, James Calado, Stefano Coletti, Marcus Ericsson και Davide Valsecchi.Το μεγάλο ερώτημα ήταν πια πόσο θα διαρκούσαν τα υποχρεωτικά pit stop του Cecotto και του Richelmi. Ο Richelmi μπήκε στον 23ο γύρο ένα γύρο πριν τον Βενεζουαλανό ο οποίος παρέμεινε εύκολα μπροστά. Με φρέσκα μάλιστα λάστιχα δεν είχε πρόβλημα να κρατηθεί μπροστά. Πίσω του οι Leimer και Richelmi συμπλήρωσαν το βάθρο. Μάλιστα ο Richelmi είχε μια εντυπωσιακή μάχη με τον Nasr στους τελευταίους γύρους. Πιο πίσω οι van der Garde, Melker, Razia, Calado, Dillmann και Esteban Gutiérrez συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη 10αδα.
Ο Calado πετυχαίνει μια εμφατική νίκη στον δεύτερο αγώνα
Ο James Calado οδήγησε τον αγώνα απ την εκκίνηση ως τον τερματισμό, 8 δευτερόλεπτα μπροστά απ τους van der Garde και Felipe Nasr που τον ακολούθησαν στο βάθρο. Μετά τον πρώτο γύρο πίσω απ τον Calado βρέθηκαν οι Melker, Razia, van der Garde και Leimer. Μέσα απ την μάχη των τριών τελευταίων άτυχος ήταν ο Razia που έχασε χρόνο εκτός πίστας από γλίστρημα. Οι Chilton και Dillmann ήταν άτυχοι καθώς βρέθηκαν πίσω απ τον Βραζιλιάνο και η επαφή τους έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Μετά την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Calado ήταν άνετος στην πρώτη θέση με τον van der Garde, να περνά τον Nasr για την δεύτερη θέση. Με την καρό σημαία ο Leimer βρέθηκε τέταρτος μπροστά από έναν εκπληκτικό Gutiérrez που παρότι ξεκινούσε αρκετά πίσω κατάφερε να φτάσει στην πέμπτη θέση. Πιο πίσω οι Cecotto, Palmer και Coletti.
Μετά το τέλος του αγώνα οι Jolyon Palmer και Stefano Coletti έλαβαν ποινή 20 δευτερολέπτων για προσπεράσματα υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας. Ως αποτέλεσμα οι παραπάνω οδηγοί χάνουν τις θέσεις 7 και 8 όπου ανεβαίνουν οι Valsecchi και Melker.
Ο Razia παραμένει μπροστά απ τον Davide Valsecchi στην βαθμολογία οδηγών με 171 έναντι 159 του Ιταλού, με τον Gutierrez να μειώνει την διαφορά με τους πρωτοπόρους φτάνοντας στους 129 μπροστά απ τον van der Garde που έχει 119. Πιο πίσω ο Calado με 116 και οι Leimer και Chilton με 95. Στην βαθμολογία κατασκευαστών η Lotus προηγείται με 245 βαθμούς μπροστά απ την DAMS με 227, την Arden με 175, την Racing Engineering με 136 και την Caterham με 125.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify