O Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης διοργάνωσε το 16ο Ράλλυ Σπριντ Κοζάνης στην περιοχή του Βελβεντού. Ο αγώνας ήταν αρκετά ενδιαφέρων και κύλησε ομάλά με πέντε εγκαταλείψεις σε σύνολο 31 πληρωμάτων που βρέθηκαν στην εκκίνηση της ειδικής διαδρομής.
Το Total F1 βρέθηκε εκεί και κάλυψε τον συναρπαστικό αγώνα.
Νικητές σε επίπεδο γενικής αλλά και στην κλάση μέχρι 2.000 κ. εκ. ήταν οι Κρητικοί Μανώλης Κυριανιτάκης – Σήφης Φαραντάκης με το πολύ δυνατό VW Golf MKII οι οποίο εξέπληξαν τους πάντες με τις επιδόσεις τους.
2οι στην κλάση μέχρι 2000 κ.εκ. ήταν οι Παπαβασιλείου-Τσουτσοπούλου επίσης με VW Golf MKII κάνοντας και αυτοί ένα πολύ καλό και απροβλημάτιστο αγώνα.
Και 3οι σε αυτή την απαιτητικοί κλάση ήταν οι Μπαλτούνης-Μέρμηγκα και το all time classic Ford Escort MKII που ξεσήκωσαν τους πάντες στο πέρασμα τους!
Στα 2000 κ.εκ. και άνω, επικράτησαν οι πάντα γρήγοροι Αντώνης Σταφυλοπάτης – Στέργιος Στεργιούλας με Opel Astra OPC κάνοντας ένα πολύ καλό και σταθερό αγώνα.
Στην 2η θέση τερμάτισαν οι Τζαμπάζης- Ζακχαίος με το πανέμορφο Mitsubishi Lancer Evo X συνεχίζοντας τις πολύ καλές εμφανίσεις τους.
3οι σε αυτήν την κλάση τερμάτισαν, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, οι Μπατσάρας – Μπατσάρα με Mitsubishi Lancer Evo 3, συνεχίζοντας το σερί των καλών φετινών εμφανίσεων.
Στα 1.600 κ. εκ. οι Νικόλαος Σανιδάς – Μιχάλης Τριανταφύλλου με Peugeot 106 S16 κόντρα σε όλα τα προγνωστικά κέρδισαν την κλάση.
2οι στην κλάση αυτοί τερμάτισαν οι Δημητρίου – Δημητρίου επίσης με Peugeot 106 S16 κάνοντας και αυτοί έναν πολύ καλό αγώνα.
Βέβαια πρέπει να αναφέρουμε ότι πολλά πληρώματα της εν λόγω κλάσης είχαν προβλήματα όπως οι πάντα πολύ γρήγοροι ναουσαίοι Γιάννος -Λέφας οι οποίοι τερμάτισαν 3οι καθώς αντιμετώπισαν προβλήματα μηχανικής φύσεως.
Τέλος στα 1.400 κ. εκ. οι Γιάννης Μαυρίδης – Κώστας Ζιάμπας με Daihatsu Charade κέρδισαν και φέτος την κατηγορία αυτή έχοντας και ποινή προπορείας 10 δευτερολέπτων.
2οι τερμάτισαν στην κλάση αυτή τα αδέλφια Γεωργάκα με το Mini Cooper 1275 GT
Και 3οι τερμάτισαν οι Καλύβας – Ψαράκου με το ιστορικό Toyota Starlet κάνοντας πολύ ωραία περάσματα.
Επίσης να αναφέρουμε εκτός από κάποιες ποινές προπορείας που δόθηκαν στην αφετηρία, ότι στο 1ο πέρασμα είχαν έξοδο οι Κωνσταντίνου – Σαρητζόγλου με το Citroen ZX Kit Car όπου διεκόπη ο αγώνας για 30 λεπτά για μεταφερθεί το αυτοκίνητο εκτός δρόμου και οι Μάστορας- Μάστορας με Peugeot 106 για τους οποίους επίσης διεκόπη η ροή του αγώνα για 30 λεπτά καθώς είχαν και αυτοί έξοδο.Κανείς από τα παραπάνω πληρώματα δεν έπαθε το παραμικρό και αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά ότι τα μηχανοκίνητα αθλήματα είναι ασφαλή. Επίσης οι αφοι Κωνσταντινίδη εγκατέλειψαν από σπασμένο μοτέρ του Citroen ZX Kit Car.
Συγχαρητήρια λοιπόν στο ΣΜΑΚοζάνης για την υπέροχη διοργάνωση του αγώνα που μας κράτησε σε αγωνία από την αρχή μέχρι στο τέλος του.
Άντε και του χρόνου!
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify