Στο Grand Prix της Βραζιλίας νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Nico Rosberg και Max Verstappen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Perez, Vettel, Sainz, Hulkenberg, Ricciardo, Nasr, Alonso.
Οι συνθήκες στην πίστα ήταν ιδιαίτερα άσχημες, με τη βροχή να έχει πλήξει την πίστα του Interlagos. Το δράμα ξεκίνησε πριν καν την εκκίνηση, με τον Romain Grosjean να προσκρούει στις μπαριέρες της πίστας, έχοντας χάσει τον έλεγχο της Haas του στο βρεγμένο. Η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε κατά 10 λεπτά, καθώς η ποσότητα νερού στην πίστα ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.
Εν τέλει, η εκκίνηση δόθηκε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Hamilton δήλωνε πως οριακά έβλεπε τα φώτα του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ενώ πολλοί οδηγοί ανέφεραν πως τα στάσιμα νερά στην πίστα ήταν υπερβολικά στην πίστα. O Carlos Sainz αδημονούσε να αποχωρήσει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ενώ ο Verstappen ανέφερε πως αν οδηγούν τόσο σιγά δεν θα βελτιωθεί η κατάσταση. Οι Magnussen και Verstappen θεωρούσαν, στο 6ο πλέον γύρο πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, πως είχε φτάσει η ώρα να αγωνιστούν. Ο Hamilton ανέφερε πως από το κράνος του έμπαιναν νερά, που τον ενοχλούσαν στα μάτια. Στο τέλος του 7ου γύρου, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας αποχώρησε και είχαμε αγώνα.
Ο Verstappen χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο πέρασε τον Raikkonen για την 3η θέση στην πρώτη στροφή και βρέθηκε να κυνηγά τον Rosberg. O Magnussen ήταν ο πρώτος που μπήκε στα Pits για ενδιάμεσα ελαστικά, με τον Button να ακολουθεί στον επόμενο γύρο. Ενώ ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους, ο Ricciardo ζητούσε από τους μηχανικούς να του βρουν ένα τρόπο να βγει από το σπρέυ των προπορευόμενων. Ο Vettel στην αρχή της μεγάλης ευθείας έχασε τον έλεγχο της Ferrari του, για να μπει άμεσα στα pits βάζοντας τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli και επέστρεψε 19ος στην πίστα. Ο Rosberg θεώρησε πως είναι πολύ νωρίς να αλλάξει ελαστικά και δεν μπήκε στα pits, όπως και ο Raikkonen.
O Ericsson έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και έπεσε τον τοίχο της μεγάλης ευθείας, με το μονοθέσιο να καταλήγει στην είσοδο των pits. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε και πάλι στην πίστα. Ο Verstappen μπαίνοντας στα pits παραλίγο να πέσει πάνω στη Sauber του Σουηδού, με τον Ricciardo να μπαίνει και εκείνος, αφού ωστόσο είχε ανακοινωθεί από τους κριτές ότι το pit lane θα παραμείνει κλειστό. Η κατάταξη πίσω από το Safety Car είχε ως εξής: 1 Hamilton (W),2 Rosberg (W), 3 Raikkonen (W), 4 Verstappen (I), 5 Hulkenberg (W), 6 Perez (W), 7 Sainz (W), 8 Nasr (W), 9 Ricciardo (I), 10 Ocon (W) (W: βρόχινα, Ι: ενδιάμεσα). Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ο Perez είχε τετ α κε, χωρίς όμως να χάσει τη θέση του, ενώ ο Magnussen ανέφερε ότι η πίστα ήταν υπερβολικά βρεγμένη, όχι μόνο για τα ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά γενικά για οποιαδήποτε επιλογή ελαστικών. Οι αγωνοδίκες διερευνούσαν το περιστατικό, με τον Ricciardo που μπήκε στα pits, ενώ το pit lane ήταν κλειστό.
Στο τέλος του 19ου γύρου, είχαμε και πάλι αγώνα. Χωρίς να περάσει καν την γραμμή εκκίνησης, ο Kimi Raikkonen έχασε τον έλεγχο της Ferrari του, η οποία έπεσε στον τοίχο δεξιά και στη συνέχεια αριστερά, με τα συντρίμμια της Ferrari να παρασύρονται από τα διερχόμενα μονοθέσια. Ο αγώνας διακόπηκε με την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας με τα μονοθέσια να παρατάσσονται στο pit lane. Η κατάταξη είχε ως εξής: 1 Hamilton, 2 Rosberg, 3 Verstappen, 4 Hulkenberg, 5 Perez, 6 Sainz, 7 Nasr, 8 Ricciardo, 9 Ocon, 10 Wehrlein, 11 Alonso, 12 Bottas, 13 Magnussen, 14 Button, 15 Vettel, 16 Massa, 17 Gutierrez, 18 Kvyat, 19 Palmer. Ο Felipe Massa δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων, επειδή προσπέρασε τον Gutierrez πριν τη γραμμή του Safety Car, ενώ και ο Ricciardo έλαβε ποινή καθώς είχε μπει στα pits ενώ η είσοδος του pit lane ήταν κλειστή.
Ο αγώνας εκκίνησε και πάλι πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, από εκεί που σταμάτησε, δηλαδή στον 21ο γύρο. Οι οδηγοί ανέφεραν πως οι συνθήκες ήταν ακόμη πολύ άσχημες, ιδιαίτερα στη μεγάλη ευθεία. Οι μηχανικοί ανέφεραν σε διάφορους οδηγούς πως η βροχή θα γινόταν εντονότερη. Στις επαναλήψεις είδαμε πως καθώς ο Raikkonen είχε το ατύχημά του, ο Palmer έπεσε πάνω στον Kvyat, με τον Palmer εν τέλει να εγκαταλείπει. Ο Hamilton επέμενε να αποχωρήσει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, για να προσθέσει ότι όσο περισσότερο περιμένουν τόσο περισσότερη βροχή έρχεται. Στον 28ο γύρο η κόκκινη σημαία έκανε και πάλι την εμφάνισή της, διακόπτοντας τον αγώνα εκ νέου.
Ο αγώνας εκκίνησε και πάλι πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, από τον 29ο γύρο, που είχε σταματήσει. Στο τέλος του 31ου γύρου, είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Verstappen πέρασε τον Nico Rosberg χωρίς να καθυστερήσει καθόλου και μετά το Senna S βρέθηκε 2ος. Με τη σειρά του, ο Ricciardo πέρασε τον Sainz για την 5η θέση, με τον Vettel να ανεβαίνει και εκείνος στην κατάταξη, μπαίνοντας στη δεκάδα περνώντας τον Wehrlein. O Bottas πέρασε τον Wehrlein, με τον Hulkenberg να περνά τους Magnussen και Wehrlein, ενώ ο Vettel είχε κολλήσει πίσω από τον Ocon, τον οποίο και πέρασε χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση. Ο Verstappen έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στη μεγάλη ευθεία, καταφέρνοντας ωστόσο να μείνει μακριά από τις μπαριέρες και να διατηρήσει τη θέση του έναντι του Rosberg. Ο Ricciardo στον 41ο γύρο μπήκε στα pits βάζοντας τα ενδιάμεσα ελαστικά, βγαίνοντας 11ος. Οι μηχανικοί του Perez τον ενημέρωναν πως περίμεναν περισσότερη βροχή στα επόμενα 5 λεπτά. Ο Nasr, που βρισκόταν στην 6η θέση είχε πλέον πίσω του τους Alonso και Vettel. Ο Γερμανός πέρασε τον Alonso στον 43ο γύρο και ρίχτηκε στο κυνήγι του Nasr. Ο Ricciardo με τα ενδιάμεσα ελαστικά έγραφε ταχύτερους γύρους με τα ενδιάμεσα ελαστικά και ο Verstappen μπήκε και εκείνος στα pits για να φορέσει τα πράσινα ελαστικά της Pirelli. Ο Vettel πέρασε τον Nasr στην πρώτη στροφή, ενώ ο Button ζητούσε να μπει στα pits για βρόχινα ελαστικά. Ο Rosberg παρ’ ολίγο να είχε τετ α κε στη μεγάλη ευθεία, με τους μηχανικούς του Hamilton να τον ενημερώνουν γι’ αυτό και να του ζητούν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός.
Στον 49ο γύρο, ο Felipe Massa έχασε τον έλεγχο της Williams του πέφτοντας στον τοίχο, με το μονοθέσιο να ακινητοποιείται στην είσοδο του pit lane, το οποίο και πάλι έκλεισε. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα και ο Massa αποχαιρέτησε το κοινό υψώνοντας τη σημαία της πατρίδας του, καταχειροκροτούμενος από τους συμπατριώτες μου. Οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν ήταν ιδιαίτερα συγκινητικές, με τον Massa να επιστρέφει στα pits με τη σημαία υψωμένη και το κοινό να ζητωκραυγάζει, τον Massa να αγκαλιάζει τη γυναίκα και το παιδί, με τους μηχανικούς των Mercedes, Ferrari και Williams να έχουν βγει στο pitlane και να χειροκροτούν τον Βραζιλιάνο.
Οι οδηγοί παραπονούνταν πως οι συνθήκες ήταν πολύ άσχημες και ότι δεν μπορούσαν να οδηγήσουν τα μονοθέσιά τους, με τους Ricciardo και Verstappen να μπαίνουν στα Pits για βρόχινα ελαστικά. Στο τέλος του 55ου γύρου είχαμε και πάλι αγώνα. O Alonso είχε τετ α κε στην επανεκκίνηση του αγώνα, χάνοντας αρκετές θέσεις. Ο Nasr κρατούσε τον Hulkenberg πίσω του, διατηρώντας την 6η θέση, ενώ οι δυο Red Bull είχαν τη δική τους μάχη. O Verstappen επικράτησε του Ricciardo και ο Hulkenberg άφησε πίσω του τον Nasr. O Verstappen πέρασε τον Ocon και τον Nasr, με τον Ricciardo να περνά τον Kvyat. Ο Ricciardo πέρασε και εκείνος τον Ocon, βάζοντας στο στόχαστρo τον Nasr, τον οποίο και πέρασε στον 64ο γύρο. O Verstappen πέρασε τον Hulkenberg με χαρακτηριστική ευκολία. Στην προσπάθειά του να περάσει τον Sainz, ο Vettel έκανε ένα μικρό λάθος και βρέθηκε να απειλείται από τον Verstappen, με τον Ολλανδό να περνά στην αρχή της μεγάλης ευθείας. Συνεχίζοντας την επέλλασή του, ο Ολλανδός πέρασε και τον Sainz για την 4η θέση. Επόμενος στόχος ήταν ο Perez, με 4 γύρους να απομένουν. Μετά από μια εντυπωσιακή μάχη, η οποία κράτησε για αρκετές στροφές, ο Μεξικανός υπέκυψε στην πίεση του Verstappen, με τον Ολλανδό να κερδίζει το βάθρο. Στις επαναλήψεις βλέπαμε τον Vettel να περνά τον Sainz για την 5η θέση.
1;;;L. Hamilton;;;-;nn;
2;;;N. Rosberg;;;+11.455;nn;
3;;;M. Verstappen;;;+21.481;nn;
4;;;S. Perez;;;+25.346;nn;
5;;;S. Vettel;;;+26.334;nn;
6;;;C. Sainz;;;+29.160;nn;
7;;;N. Hulkenberg;;;+29.827;nn;
8;;;D. Ricciardo;;;+30.486;nn;
9;;;F. Nasr;;;+42.481;nn;
10;;;F. Alonso;;;+44.945;nn;
11;;;E. Ocon;;;+45.245;nn;
12;;;V. Bottas;;;+45.634;nn;
13;;;D. Kvyat;;;+50.835;nn;
14;;;K. Magnussen;;;+51.714;nn;
15;;;P. Wehrlein;;;+60.363;nn;
16;;;J. Button;;;+80.062;nn;
17;;;E. Gutierrez;;;RET;nn;
18;;;F. Massa;;;RET;nn;
19;;;J. Palmer;;;RET;nn;
20;;;K. Raikkonen;;;RET;nn;
21;;;M. Ericsson;;;RET;nn;
22;;;R. Grosjean;;;RET;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify