Grand Prix Γερμανίας – FP1 – Rosberg για αρχή, άνετο 1-2 για Mercedes

Στην πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών στο Hockenheim, ο Nico Rosberg ήταν πρώτος, με δεύτερο τον Lewis Hamilton, ενώ τρίτος ήταν ο Sebastian Vettel, με διαφορά 1,1 δευτ. από τα «Ασημί Βέλη».

Ιδανικές ήταν οι συνθήκες, σε μία μέρα με λιακάδα και τη θερμοκρασία στους 31°C στο οδόστρωμα και στους 22°C στην ατμόσφαιρα.

Να σημειωθεί πως στην Στροφή 1 υπάρχει αισθητήρας για να ελέγχεται ποιος οδηγός περνά τα όρια της πίστας σε αυτό το σημείο.

Πιο αναλυτικά:

Με το πράσινο φως στο τέλος του pitlane, αρκετοί οδηγοί βγήκαν στην πίστα τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους.

Μετά τα πρώτα δέκα λεπτά, μόνο ο Alonso είχε γράψει χρόνο. Παρόλα αυτά, από εκείνο το σημείο και έπειτα ξεκίνησαν οι οδηγοί να βγαίνουν ξανά στην πίστα και να σημειώνουν τους πρώτους γρήγορους χρόνους τους.

Ο ένας μετά τον άλλον οι οδηγοί βελτίωναν τις επιδόσεις τους, με πρώτο τον Raikkonen. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, καθώς η πρώτη είναι το ελαστικό του αγώνα και η δεύτερη το ελαστικό του Q3.

Μισή ώρα μετά την έναρξη των δοκιμών, ο Rosberg είχε πάρει την πρωτιά, ενώ πλέον οι χρόνοι των πέντε πρώτων βρίσκονταν στο 1:17.

Από την αρχή είναι φανεί ότι η Mercedes έχει σαφέστατα το πάνω χέρι, ενώ η διαφορά FerrariRed Bull κυμαινόταν σε 1-2 δέκατα του δευτ. Όσον αφορά την υπόλοιπη δεκάδα, άνετα σε αυτήν βρέθηκαν σε αυτό το πρώτο ημίωρο οι δύο McLaren και οι δύο Williams.

Παράλληλα, ο Bottas είχε ένα τετ-α-κε στη Στροφή 6, χωρίς συνέπειες.

Στα μισά της διαδικασίας, οι περισσότεροι οδηγοί επέστρεψαν στα pits, με μόνο στην πίστα τον Rosberg, ο οποίος και παρέμενε στην πρωτιά. Μάλιστα, ο Γερμανός ήταν ο πρώτος που έριξε τους χρόνους στο 1:15. Γρήγορα τον ακολούθησε ο teammate του, Lewis Hamilton, με τις δύο Mercedes να κάνουν το 1-2 οδηγώντας σε ρυθμό κατατακτήριων.

Χαρακτηριστική ήταν η απόσταση των δύο Mercedes από τον ανταγωνισμό, καθώς ο τρίτος Vettel ήταν 1,2 δευτ. πίσω από τον Rosberg.

Με μισή ώρα να απομένει, οι πρωτοπόροι της κατάταξης χρησιμοποιούσαν την πολύ μαλακή γόμα, ενώ ο Alonso ανέβαινε τέταρτος. Την ίδια ώρα, ο Ocon ανέφερε πρόβλημα με το τιμόνι του, γυρνώντας στα box της Renault.

Λίγο αργότερα, ο Button παραπονέθηκε για «περίεργο φρενάρισμα» στη Στροφή 6.

Με μόλις 15 λεπτά να μένουν ως τη λήξη της διαδικασίας, οι πρώτες έξι θέσεις καλύπτονταν εν σειρά από τις Mercedes, Ferrari και Red Bull.

Τα τελευταία λεπτά πριν την καρώ σημαία σχεδόν όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν στην πίστα, έγραφαν χρόνους, χωρίς απαραίτητα να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους.

Τέλος, ο Grosjean είχε μία έξοδο στην αμμοπαγίδα στη Στροφή 10, αλλά κατάφερε να συνεχίσει.

Κάπως έτσι έληξε η πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του Γερμανικού GP. Ραντεβού για το FP2 στις 15:00!

Αναλυτικά η κατάταξη σε λίγο:

 

[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Χρόνος;;;{f1}Γύροι;nn;
1;;;N. Rosberg;;;1.15.517;;;32;nn;
2;;;L. Hamilton;;;1.15.843;;;30;nn;
3;;;S. Vettel;;;1.16.667;;;29;nn;
4;;;K. Raikkonen;;;1.16.852;;;23;nn;
5;;;M. Verstappen;;;1.16.927;;;29;nn;
6;;;D. Ricciardo;;;1.17.089;;;30;nn;
7;;;F. Alonso;;;1.17.183;;;18;nn;
8;;;J. Button;;;1.17.612;;;15;nn;
9;;;D. Kvyat;;;1.18.008;;;25;nn;
10;;;C. Sainz;;;1.18.044;;;22;nn;
11;;;M. Ericsson;;;1.18.198;;;28;nn;
12;;;V. Bottas;;;1.18.210;;;37;nn;
13;;;F. Massa;;;1.18.322;;;33;nn;
14;;;R. Grosjean;;;1.18.589;;;20;nn;
15;;;N. Hulkenberg;;;1.18.591;;;35;nn;
16;;;S. Perez;;;1.18.638;;;29;nn;
17;;;C. Leclerc;;;1.18.882;;;32;nn;
18;;;K. Magnussen;;;1.18.933;;;35;nn;
19;;;F. Nasr;;;1.18.961;;;22;nn;
20;;;E. Ocon;;;1.18.981;;;30;nn;
21;;;R. Haryanto;;;1.19.167;;;34;nn;
22;;;P. Wehrlein;;;1.19.975;;;33;nn;
[/vtftable]

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Φινλανδίας - 2η Ημέρα - 1o Loop - Ο Meeke με το «καλημέρα»

Next Article

Blog: Βίοι αντίθετοι

Related Posts