Στην εντυπωσιακή πίστα του Austin, νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Nico Rosberg και Daniel Ricciardo. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Vettel, Alonso, Sainz, Massa, Perez, Button και Grosjean.
Με τα πολύ μαλακά εκκίνησαν οι Ricciardo, Verstapen, Raikkonen, Vettel, Hulkenberg, Bottas, Massa, Sainz, Perez, Grosjean, Button, ενώ με τη μαλακή γομά οιHamilton, Rosberg, Verstappen, Alonso, Kvyat, Gutierrez, Palmer, Ericsson, Magnussen, Wehrlein και με τη μέση οι Nasr και Ocon.
Στην εκκίνηση, όλα τα μονοθέσια εκκίνησαν πολύ καλά, με τον Ricciardo να περνά τον Rosberg πριν τη δεύτερη στροφή και τον Raikkonen να είναι κολλημένος πίσω από τον Γερμανό της Mercedes, με τον Hamilton να διατηρεί την πρωτοπορία του. Ο Vettel και ο Verstappen είχαν μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη, με τον Ολλανδό να διατηρεί τη θέση του, ενώ ο Bottas ανέφερε πως είχε κλαταρισμένο ελαστικό και έμπαινε στα pits. Ο Vettel πίεζε τον Verstappen για μια προσπέραση, ενώ ο Gutierrez μπήκε στη δεκάδα περνώντας τη McLaren του Button, με τον Βρετανό να παίρνει πίσω τη θέση του λίγες στροφές μετά. Ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους, ενώ βλέπαμε πως ο Hulkenberg είχε εγκαταλείψει, με τις επαναλήψεις να μας δείχνουν πως είχε επαφή με τον Bottas, ενώ είδαμε και τον Perez να έχει τετ α κε μετά από επαφή με τον Kvyat. Ο Hamilton συνέχιζε να γράφει ταχύτερους γύρους, ανεβάζοντας τη διαφορά από τον Ricciardo στα 1.9 δευτερόλεπτα. Ο Grosjean ανέβηκε στην 11η θέση περνώντας τον teammate του, με τον Perez να περνά επίσης τον Gutierrez ένα γύρο αργότερα.
Στον 9ο γύρο οι Ricciardo και Raikkonen μπήκαν στα Pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας στην 8η και 10η θέση αντίστοιχα. Ο Raikkonen πέρασε τον Βρετανό πριν τη μεγάλη ευθεία και παρά την προσπάθεια του Button διατήρησε τη θέση του. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Verstappen στα Pits, βγαίνοντας 10ος πίσω από τον Button, με τη Mercedes να καλεί τους οδηγούς της στα pits, με τον Rosberg να μπαίνει πρώτος, βάζοντας τη μέση γόμα και να βγαίνει μπροστά από τον Raikkonen στην 6η θέση και τον Hamilton να μπαίνει στον επόμενο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 2ος πίσω από τον Vettel, που δεν είχε κάνει ακόμη τη δική του επίσκεψη στα Pits. Ο Alonso παραπονούνταν πως ο αγώνας ήταν μια καταστροφή αφού βρισκόταν πίσω από τις Renault και είχε ήδη βρεθεί ένα γύρο πίσω. Ο Verstappen, που έγραφε τους ταχύτερους γύρους, πέρασε τον Raikkonen για την 5η θέση, βάζοντας στο στόχαστρό του τον Rosberg. Οι μηχανικοί του Vettel τον ενημέρωναν πως ήταν η ώρα να μπει στα Pits, με τον Γερμανό να υπακούει και να βγαίνει πίσω από τον teammate του, στην 6η θέση.
Ο Verstappen πλησίαζε τον Rosberg, με τον Γερμανό να είναι το μόνο αυτοκίνητο που φορούσα τη μέση γόμα της Pirelli. Ο Gutierrez, με πρόβλημα στα φρένα, κινούταν πολύ αργά, επιστρέφοντας στα pits για να εγκαταλείψει. Με τον Verstappen να έχει πλησιάσει πολύ τον Rosberg, οι μηχανικοί του ανησυχώντας για τα ελαστικά του, τον ενημέρωσαν πως πρέπει να διαφυλάξει τα ελαστικά του, με τον Ολλανδό να απαντά πως δεν είναι εδώ για να τερματίσει 4ος. Ο Button πέρασε τον Kvyat για να μπει στα δεκάδα, με τους Perez και Grosjean να ακολουθούν. Ο Verstappen έχασε κάποιο χρόνο και βρέθηκε εκτός ζώνης DRS του Rosberg, με τον Vettel να έχει πλησιάσει τον Raikkonen και να πιέζει για ένα προσπέρασμα. Ο Raikkonen στον 25ο γύρο μπήκε εκ νέου στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα και βγήκε 6ος πίσω από τον teammate του. Στον επόμενο γύρο ο Ricciardo μπήκε επίσης στα Pits βάζοντας τη μέση γόμα και βγαίνοντας 5ος, 27,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lewis Hamilton. Στον επόμενο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits, χωρίς να τον περιμένει η ομάδα και καθυστερώντας ιδιαίτερα, με τον Ολλανδό να απολογείται καθώς παρανόησε. Ο Kimi Raikkonen κινούταν ταχύτερα απ’ όλους στην πίστα, από την 5η θέση, με τον Verstappen να περνά τον Massa για την 6η θέση.
Στο τέλος του 29ου γύρου ο Vettel μπήκε επίσης στα pits, ενώ ο Verstappen κινούταν πολύ αργά στη μεγάλη ευθεία, αναφέροντας στον ασύρματο πως πρέπει να έχει αστοχία του κινητήρα του. Ο Vettel έβαλε τη μέση γόμα, ενώ ο Verstappen εγκατέλειψε τον αγώνα, με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα. Οι μηχανικοί του Hamilton τον ενημέρωναν πως θα μπουν στα pits υπό το καθεστώς του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Πρώτος μπήκε ο Hamilton και ακολούθησε ο Rosberg, με τα δυο μονοθέσια να φορούν τη μέση γόμα. Το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας έφτασε στο τέλος του, με τον Raikkonen να πλησιάζει τον Ricciardo, ενώ ο Sainz πέρασε τον Massa για την 6η θέση. Ο Vettel αντιμετώπιζε προβλήματα με την πίσω αεροτομή του μονοθεσίου του, χάνοντας κάθετη δύναμη. Στον 39ο γύρο, ο Raikkonen μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, όμως βγαίνοντας σταμάτησε στην έξοδο των Pits μετά από προειδοποίηση της ομάδας πως ενδεχομένως και να μην έχει τοποθετηθεί σωστά κάποιος τροχός. Έτσι, άφησε την κλίση της πίστας να τον οδηγήσει πίσω στα pits και τον Φιλανδό να εγκαταλείπει τον αγώνα και την ομάδα να βρίσκεται υπό διερεύνηση για το συμβάν.
Ο Sainz είχε βρεθεί στην 5η θέση και ο Massa τον ακολουθούσε κατά πόδας, με τον Hamilton να ηγείται της κατάταξης απέχοντας 10 δευτερόλεπτα από τον Rosberg. Ο Γερμανός της Mercedes πλησίασε κατά ένα δευτερόλεπτο τον Hamilton, με τον Βρετανό να αντιδρά και να αποκαθιστά τη διαφορά στα 10 δευτερόλεπτα. Ο Massa βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Sainz, σε μια μάχη για την 5η θέση, είχε πίσω του τον Alonso, σε μια πολλά υποσχόμενη τριπλέτα. Ο Alonso βούτηξε να περάσει τον Βραζιλιάνο, με τον Massa να κλείνει τη γραμμή του και να πέφτει πάνω στον Ισπανό. Ωστόσο, η McLaren πέρασε στην 6η θέση και οι δυο τους συνέχισαν τον αγώνα, με τον Massa να έχει κλατάρισμα στο εμπρός ελαστικό. Ο Alonso πλησίασε τον Sainz για να βουτήξει στα φρένα της μεγάλης ευθείας και να περάσει τον οδηγό της Toro Rosso στον τελευταίο γύρο του αγώνα.
1 | L. Hamilton | – |
2 | N. Rosberg | +5.253 |
3 | D. Ricciardo | +18.366 |
4 | S. Vettel | +45.474 |
5 | F. Alonso | +92.376 |
6 | C. Sainz | +93.028 |
7 | F. Massa | +1L |
8 | S. Perez | +1L |
9 | J. Button | +1L |
10 | R. Grosjean | +1L |
11 | K. Magnussen | +1L |
12 | D. Kvyat | +1L |
13 | J. Palmer | +1L |
14 | M. Ericsson | +1L |
15 | F. Nasr | +1L |
16 | V. Bottas | +1L |
17 | P. Wehrlein | +1L |
18 | E. Ocon | +1L |
19 | K. Raikkonen | RET |
20 | M. Verstappen | RET |
21 | E. Guteirrez | RET |
22 | N. Hulkenberg | RET |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify