Ταχύτερος στην πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών ήταν ο Nico Rosberg, με δεύτερο τον teammate του Lewis Hamilton και τρίτο τον Kimi Raikkonen.
Αναλυτικότερα:
Με το πράσινο φως στο τέλος του pitlane αρκετοί οδηγοί βγήκαν στην πίστα για τους πρώτους, αναγνωριστικούς γύρους. Ο Button έμεινε στην πίστα και δοκίμαζε για μερικούς γύρους το Halo. Λίγα λεπτά μετά, στην πίστα με το Halo βρέθηκε κι ο Verstappen.
Μετά τα πρώτα 10 λεπτά στη διαδικασία, ο Rosberg προηγείτο, ενώ μόλις τέσσερις οδηγοί είχαν ολοκληρώσει έναν γρήγορο γύρο.
Μετά από 20 λεπτά, ο Hamilton είχε αφήσει δεύτερο τον teammate του, με τους Perez και Bottas να βρίσκονται στις θέσεις 3 και 4. Χρόνο δεν είχαν γράψει ακόμα οι Ferrari, Red Bull, Toro Rosso και Sauber.
Έκπληξη προκάλεσε το γεγονός ότι ο Alonso κατάφερε να ανέβει τέταρτος λίγο μετά, ενώ ο Vettel στις πρώτες τους προσπάθειες για το FP1 έμεινε 7ος.
Πενήντα πέντε λεπτά πριν το τέλος οι Mercedes ήταν στο 1-2 με πρώτο τον Hamilton, με τρίτον τον Sebastian Vettel, τέταρτο τον Sergio Perez και πέμπτο τον Kimi Raikkonen. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Verstappen, Bottas, Ricciardo, Alonso και Button.
Την ίδια ώρα πρόβλημα στο turbo αντιμετώπιζε ο Felipe Massa.
Επίσης και ο έτερος Βραζιλιάνος Felipe Nasr παραπονέθηκε ότι χάνει δύναμη.
Ενώ όλοι είχαν επιστρέψει στα pits στην πίστα βγήκαν, για πρώτη φορά, οι δύο Toro Rosso.
Ο Felipe Massa κατάφερε να βγει στην πίστα 38 λεπτά πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, με την μαλακή γόμα της Pirelli.
Οι οδηγοί ξεκίνησαν να ξανά βγαίνουν στην πίστα με το ρολόι να δείχνει 35 λεπτά μέχρι το τέλος της διαδικασίας.
Οι Mercedes βγήκαν στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά αλλά κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους, χωρίς να αλλάξει κάτι στην κατάταξη.
Την πρωτοπορία πήρε ο Nico Rosberg, 20 λεπτά πριν το τέλος, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Hamilton, Vettel, Perez, Bottas, Raikkonen, Verstappen, Ricciardo, Button και Celis.
Τον νέο κινητήρα της Ferrari χρησιμοποίησαν οι οδηγοί της ώστε να δοκιμάσουν την αξιοπιστία του. Επίσης τις αναβαθμίσεις αυτές είχαν στην διάθεση τους και οι οδηγοί της Haas.
Δεκαπέντε λεπτά πριν την καρό σημαία ο Raikkonen πέρασε τέταρτος, με τον Grosjean να μπαίνει στην δεκάδα βγάζοντας εκτός τον Celis.
Ο Raikkonen συνέχισε να βελτιώνει και ανέβηκε στην 3η θέση με πέντε λεπτά να απομένουν για το τέλος.
Πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αντιμετώπισε ο Fernando Alonso, και επέστρεψε αργά στα pits.
Αναλυτικά η κατάταξη:
[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Χρόνος;;;{f1}Γύροι;nn;
1;;;N. Rosberg;;;1:22.959;;;37;nn;
2;;;L. Hamilton;;;1:23.162;;;36;nn;
3;;;K. Raikkonen;;;1:24.047;;;16;nn;
4;;;S. Vettel;;;1:24.307;;;17;nn;
5;;;S. Perez;;;1:24.650;;;32;nn;
6;;;R. Grosjean;;;1:24.763;;;17;nn;
7;;;V. Bottas;;;1:24.785;;;37;nn;
8;;;M. Verstappen;;;1:24.982;;;25;nn;
9;;;E. Gutierrez;;;1:25.113;;;19;nn;
10;;;D. Ricciardo;;;1:25.120;;;17;nn;
11;;;J. Button;;;1:25.351;;;23;nn;
12;;;A. Celis;;;1:25.367;;;30;nn;
13;;;F. Alonso;;;1:25.507;;;14;nn;
14;;;F. Massa;;;1:25.840;;;18;nn;
15;;;M. Ericsson;;;1:25.853;;;20;nn;
16;;;C. Sainz;;;1:25.973;;;20;nn;
17;;;D. Kvyat;;;1:26.074;;;20;nn;
18;;;E. Ocon;;;1:26.391;;;30;nn;
19;;;F. Nasr;;;1:26.439;;;21;nn;
20;;;P. Wehrlein;;;1:26.762;;;28;nn;
21;;;J. Palmer;;;1:26.811;;;35;nn;
22;;;K. Magnussen;;;1:26.956;;;32;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify