Ολοκληρώθηκε η πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix του Μονακό, με ταχύτερο τον Lewis Hamilton. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg και Sebastian Vettel.
Στην πίστα επικρατούσαν σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες, με την ατμόσφαιρα του 18°C και το οδόστρωμα στους 23°C.
Με το πράσινο φως στην έξοδο του pitlane, αρκετοί οδηγοί βγήκαν στην πίστα για αναγνωριστικούς γύρους. Πρώτος χρόνο έγραψε ο Rosberg, στο 1:21.7. Ωστόσο, ο Hamilton, όντας ο πρώτος που χρησιμοποιούσε την ultrasoft γόμα, πέρασε πρώτος με 1:20.1, ενώ στον επόμενο γύρο κατέβασε 1:18, δείχνοντας πόσο γρήγορη είναι η νέα γόμα της Pirelli.
Για περίπου 15 λεπτά, ο Hamilton συνέχιζε να κατεβάζει τους χρόνους του, φτάνοντας στο 1:16.5. Παράλληλα, Kvyat και Sainz ήταν στο 4-5, με τον Massa τρίτο.
Μισή ώρα μετά την έναρξη της διαδικασίας, ο Βραζιλιάνος οδηγός της Williams είχε επαφή με τις μπαρίερες στην έξοδο της Ste. Devote, ευτυχώς με λίγα χιλιόμετρα και χωρίς συνέπειες. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας τέθηκε σε ισχύ, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Πολύ κοντά στον χρόνο του Hamilton βρέθηκε ο Ricciardo, ενώ οι δύο Ferrari έγραψαν τους πρώτους του χρονομετρημένους γύρους. Οι δύο Force India ήταν αρκετά ψηλά, αλλά και ο Verstappen, που είχε περάσει τρίτος.
Όσο περνούσε η ώρα, Verstappen, Vettel και Magnussen έβαλαν την ultrasoft γόμα, σε μία προσπάθεια να μάθουν πώς συμπεριφέρεται και να συλλέξουν δεδομένα ενόψει κατατακτήριων και αγώνα.
Στα μισά του FP1, όταν όλοι μπήκαν στα pits, ο Hamilton επέστρεψε στην πίστα, μαζί με τον Nico Rosberg. Ο Γερμανός χρησιμοποίησε κι αυτός την ultrasoft, γράφοντας μετά από τρεις γύρους 1:15.8 και περνώντας πρώτος. Γρήγορα, όμως, ο teammate του έριξε κι άλλο το χρόνο, κατά τρία δέκατα.
Λίγα λεπτά αργότερα, ο Βρετανός μπλόκαρε τους τροχούς στα φρένα για την 1η στροφή, αλλά κατάφερε να ακινητοποιήσει το μονοθέσιο πριν χτυπήσει τις μπαριέρες.
Παράλληλα, ο Vettel είχε περάσει τρίτος, με διαφορά 0.8 δευτ.
Με 25 λεπτά να απομένουν, ο Gutierrez ακινητοποιήθηκε στην στροφή πριν το τούνελ, καθώς του ζητήθηκε να σβήσει τον κινητήρα. Έτσι, για δεύτερη φορά στο session τέθηκε σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Εκείνη τη στιγμή, Ricciardo και Vettel αντάλλαζαν θέσεις, με τον Γερμανό να παραμένει τρίτος, κλείνοντας τη διαφορά στα 0.4 δευτ.
Λίγα λεπτά μετά το VSC για τον Gutierrez, ακόμα ένα τέθηκε σε ισχύ, καθώς ο Palmer χτύπησε στην μπαριέρα στο εξωτερικό της στροφής της πισίνας, χωρίς περαιτέρω συνέπειες.
Ο Bottas είχε βρεθεί 11ος, με την FW37 να αντιμετωπίζει προβλήματα στις στροφές χαμηλής ταχύτητας.
Με 5 λεπτά μέχρι την καρό σημαία, το VSC ενεργοποιήθηκε για τέταρτη φορά. Αυτή τη φορά, ο Rosberg είχε ένα κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό, ενώ έχασε και ένα κομμάτι από το πίσω μέρος της W07, γυρνώντας στα pits. Το ίδιο συνέβη και στον Button, ο οποίος φαίνεται να έπεσε πάνω σε αυτό το κομμάτι.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε υπό το καθεστώς της κόκκινης σημαίας.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify