Green: «Υπερβολικά απίστευτοι» οι τρέχοντες κινητήρες

Ο τεχνικός διευθυντής της Racing Point, Andrew Green, θεωρεί ότι οι τρέχοντες κινητήρες της F1 είναι «υπερβολικά απίστευτοι» και ότι το σπορ θα μπορούσε να ευνοηθεί από μια απλούστερη μονάδα ισχύος.

Οι τρέχοντες υβριδικοί V6 που εισήχθησαν στο πρωτάθλημα το 2014 χαρακτηρίστηκαν πιο συγκεκριμένα ως «ένα απίστευτο αποτέλεσμα της μηχανικής» από τον Green, με την Racing Point να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes:

«Νομίζω ότι αυτό που έχουμε τώρα είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα της μηχανικής στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Όμως ενδεχομένως να είναι υπερβολικά απίστευτο.

«Νομίζω ότι αυτό που έχουμε είναι δυνητικά κάτι του οποίου το “ταβάνι” είναι απλά υπερβολικά ψηλά και νομίζω θα ήθελα να δω κάτι που να είναι απλά λίγο απλούστερο. Αυτή είναι η άποψή μου.

«Νομίζω ότι δεν θα έλεγα ποτέ όχι σε περισσότερη ιπποδύναμη. Νομίζω ότι το άθλημα δεν μπορεί ποτέ να έχει “αρκετή” ιπποδύναμη. Χρειαζόμαστε να κάνουμε τα αυτοκίνητα πιο δύσκολα στην οδήγηση. Νομίζω ότι θα ήθελα περισσότερη ισχύ και απλούστερη μονάδα ισχύος. Εκεί θα το πήγαινα εγώ.»

Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δηλώνοντας:

«Από συναισθηματικής άποψης, ένας ατμοσφαιρικός, υψηλών στροφών V10 ή V12 κινητήρας θα ήταν ένα φανταστικό πράγμα να έχουμε πίσω στην F1, αλλά δυστυχώς νομίζω ότι είναι αρκετά ξεπερασμένοι τώρα πια.»

«Νομίζω ότι, όπως είπε και ο Andy [Andrew Green], η τεχνολογία σε αυτούς τους κινητήρες είναι εξωπραγματική. Τώρα έχουμε μια περίοδο σταθερότητας με τους κινητήρες μέχρι το 2023 νομίζω ή το 2024, οπότε είναι σημαντικό η F1 να πάρει την σωστή απόφαση για το μέλλον.

«Προφανώς η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει πάρα πολύ αυτή την στιγμή και ποιες τεχνολογίες θα είναι σχετικές τότε? Γιατί, ο κινητήρας που θα εισαχθεί στο πρωτάθλημα το 2025 θα πρέπει να διατηρηθεί για πέντε με δέκα χρόνια, οπότε μιλάμε μέχρι το 2035, το οποίο είναι πολύ μακριά.

«Ο ρομαντικός άνθρωπος μέσα μου λέει να πάμε πίσω – δυνατός ήχος, υψηλές στροφές, ατμοσφαιρικοί.»

Την άποψή του έδωσε και ο διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul:

«Ο ρομαντικός εαυτός μου θα έλεγε το ίδιο [με τον Christian Horner], αλλά βεβαίως το 2025 ο κόσμος θα είναι σίγουρα διαφορετικός.

«Ξεκάθαρα χρειαζόμαστε περισσότερη και βιώσιμη ισχύ και αγώνες με μεγάλη διάρκεια, αλλά θα υπάρξουν νέες μορφές καυσίμων τα επόμενα χρόνια, είτε μιλά κανείς για βιοκαύσιμα, δηλαδή μια διαφορετική σύσταση, είτε ακόμα και για συνθετικά καύσιμα από μη ορυκτές πηγές, τα οποία μπορεί να είναι ελκυστικά και να απαιτήσουν μια νέα διαδικασία ανάπτυξης.

«Οπότε, πιθανώς έτσι θα πορευτούμε. Είναι λιγότερο συναρπαστικό από έναν υψηλών στροφών ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά και πάλι έτσι μάλλον θα προχωρήσουμε, εάν θέλουμε να είμαστε σχετικοί, όχι μόνο με τους κατασκευαστές, αλλά και με την κοινωνία.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Hamilton: Νιώθω ότι έχω αποδώσει μέτρια ως τώρα

Next Article

Rally Πορτογαλίας - 2η Μέρα - 1ο Loop: Μπροστά τα Toyota, κλειστές μάχες

Related Posts