Grosjean – Οι νέοι κανονισμοί ελαστικών μπερδεύουν τους οδηγούς

Interlagos, Sao Paulo, Brazil. Friday 7 November 2014. World Copyright: Alastair Staley/Lotus F1. ref: Digital Image _79P3149 ——————– Alastair Staley / Lotus F1 2014 FIA Formula One World Championship Brazilian Grand Prix 07 November 2014

Οι κανονισμοί στο θέμα των ελαστικών αλλάζουν το 2016, κάτι που δίνει περισσότερες επιλογές κυρίως στο θέμα της στρατηγικής, αυτό όμως φαίνεται πως μπερδεύει τους οδηγούς σύμφωνα με τον Romain Grosjean.

Groasjean. « Μέχρι στιγμής οι νέοι κανονισμοί δεν είναι ξεκάθαροι για εμένα. Ευτυχώς θα είναι δίπλα μου ο μηχανικός μου για να με βοηθήσει.» Δήλωσε ο πρώην οδηγός της Lotus και νυν της Haas.

« Μου ήρθε πονοκέφαλος όταν διάβασα τους κανονισμούς.» δήλωσε ο πρώην Ινδός οδηγός Karun Chandhok αναφερόμενος στην Pirelli.

Το κυβερνών σώμα της Formula 1, μετά από συνάντηση στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επεσήμανε πώς οι νέες αλλαγές έχουν εγκριθεί προκειμένου να δημιουργήσουν νέες στρατηγικές στους αγώνες.

Έτσι η Pirelli θα παρέχει τριών ειδών ελαστικά αντί για δύο στους στεγνούς αγώνες.

« Από τα 13 σετ ξηρών ελαστικών που διατίθενται σε κάθε οδηγό, ο προμηθευτής ελαστικών θα επιλέξει μόνο δύο για τον αγώνα(μόνο ένα από τα οποία πρέπει να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα) και ένα σετ(το μαλακότερο διαθέσιμο) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στο Q3. Κάθε οδηγός μπορεί να διαλέξει τα υπόλοιπα 10 σετ από τις τρία διαθέσιμα.» πρόσθεσε η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.

« Εκτός και αν τα ενδιάμεσα ή βρόχινα ελαστικά έχουν χρησιμοποιηθεί, τότε ο οδηγός πρέπει να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον δύο διαφορετικών προδιαγραφών ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Τουλάχιστον ένα από αυτά θα διαλεχτεί από τον προμηθευτή, δηλαδή την Pirelli.

Η Pirelli έδωσε και άλλες πληροφορίες στην συνέχεια που μπορεί να προκαλέσουν περαιτέρω… “πονοκεφάλους”

« Οι ομάδες θα κάνουν τις επιλογές τους εντός της προθεσμίας που ορίζει η Pirelli. Θα ανακοινώνουν τις επιλογές τους στην FIA, η οποία αυτή με την σειρά θα λέει στην Pirelli πόσες “επιλογές” να προωθήσει.»

« Οι επιλογές για κάθε μονοθέσιο θα είναι κρυφές και θα αποκαλύπτονται δύο εβδομάδες πριν τον αγώνα. Αν μία ομάδα δεν τηρήσει την προθεσμία η επιλογή θα γίνεται από την FIA.»

« Οι επιλογές που γίνονται από κάθε ομάδα, μπορεί να διαφέρουν για κάθε ένα από τα μονοθέσιά της. Έτσι κάθε οδηγός μέσα στην ομάδα μπορεί να έχει διαφορετική ανακατανομή.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

O Sebastian Vettel χαρακτηρίζει τη σεζόν του '15 ως θαύμα

Next Article

Οριστικοποιήθηκαν οι κανονισμοί ελεύθερης επιλογής ελαστικών

Related Posts